در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۰۳.

۱. شب که رسیدیم بندر مامان زنگ زد گفت تو شیراز خیلی شدید داره بارون میاد. فرداش سیل اومد! شانس آوردیم!! بیشتر از ما یکی از دوستام شانس آورد که عروسیش ۵ فروردین بود و به خاطر فوت یکی از اقوامشون کنسل شده بود!! ... ولی دلم میسوزه برای همه اونایی که شانس نیاوردن :(


۲. مجرد که بودم یهو همینطوری نفسمو میدادم بیرون و میگفتم ای خدا. مامان همیشه میگفت همینطوری خدا رو صدا میزنی هیچی نمیگی؟! خب بگو شکرت! اونقدر گفت و گفت تا عادت کردم همینطوری نفسمو بدم بیرون و بگم ای خدا شکرت... چند روز پیش بدجوری حالم بد بود. توی اوج بدحالی نفسمو دادم بیرون و گفتم ای خدا شکرت. جو گفت الان خدا رو شوکه کردی! :))


۳. روزای اولِ بعدِ مرخصی، صبحا خیلی زیاد احساس تنهایی میکنم. طول میکشه تا دوباره برگردم به روال قبل!! خونه سوت و کوره ....


۴. کتابای جو رو از خونه‌شون آوردیم. یه عالمه کتاب داره! اکثرا انگیزشی... من رمان‌خون بودم همیشه. ولی کتابای رمانمو هم ندارم حتی :( هی میدیدم جا ندارم کتابا رو میبخشیدم به این و اون!


۵. خانمه میگفت یه زنه نشسته بود زیر پای پسرم، پسرم میخواست زن و بچه‌شو به خاطر اون زن ول کنه. رفتم براش دعا گرفتم حالا برگشته سر خونه زندگیش!!!!! منم و یه دنیا بهت!

منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۷ فروردين ۹۸ , ۱۱:۱۵
خب از اونجا کتاب بگیر و جمع کن:-)

پاسخ :

حالا یه عالمه کتاب داریم به لطف جو! :))
این چند روزم چندتا دیگه گرفتیم :)
باید کتابخونه بسازیم ^__^
بهارنارنج :)
۰۷ فروردين ۹۸ , ۱۱:۱۸
این دعا گرفتن کثیف ترین کاریه که دیدم...همیشه سوره ی ناس و فلق میخونم

پاسخ :

من یه عمر فک میکردم دروغه ://
یعنی فک میکردم اینایی که به دعا اعتقاد دارن خرافاتی‌ان! :/
حالا فهمیدم چقدر از قضیه پرتم :/

خیلی ترسناکه دنیا! خیلی سخته اینطوری زندگی کردن!
وقتی حتی ندونی افسار زندگیت دست خودت هست یا نه
محسن رحمانی
۰۷ فروردين ۹۸ , ۱۱:۴۷
سلام سیل وحشتناکی بود واقعا.
خداروشکر که بدتر ازاین نشد.

پاسخ :

بیچاره اونایی که صدمه دیدن :(
بهارنارنج :)
۰۷ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۴
خیلی عمل کثیفیه،اسلام هم به شدت منعش کرده اگه معنی سوره ناس بخونی میبینی که دقیقا تو قران به این ادما اشاره شده و ازشون پناه برده شده به خدا

پاسخ :

آره شنیدم حرومه. اختیار رو از آدمای دیگه میگیرن.
محسن رحمانی
۰۷ فروردين ۹۸ , ۱۲:۱۸
بله متاسفانه :(
ام اسی خوشبخت
۰۷ فروردين ۹۸ , ۱۶:۴۸
تو این چند روز فهمیدم سیل چقدر وحشتناکه, خدا رحم کنه به کسایی که گرفتارن و صبر بده به مصیبت دیده ها و مسئولین رو هم نمیدونم چیکار کنه :|

پاسخ :

اونقدر دلیل آوردن که چرا سیل اومد که آدم نمیدونه کدومو باور کنه :/
فقط شنیدم تخت جمشید یه راه‌آب‌هایی داشته که راحت آب خارج
شده! ۲۵۰۰ سال پیش آدما عاقلتر بودن!
yalda shirazi
۰۷ فروردين ۹۸ , ۱۷:۰۲
منم خیلی شنیدم راجع به دعا ولی هیچ وقت باور نمیکردم. باور کنم یعنی؟ منطقی نیست خب...

پاسخ :

اون دوستم که گفته بودم یه بار جدا شد و حالا دوباره مشکل داره،
احتمال دادیم مشکلش این باشه، رو همین حساب اونقدر من آدمایی
رو دیدم که اینجور مشکلاتی داشتن که باور کردم دیگه! میگفتن هر
وقت دیدین یه چیزی غیر منطقیه احتمال دعانویسی بدین!! حتی
بهارنارنج میگه سوره ناس درمورد همینه.
آبان ...
۰۷ فروردين ۹۸ , ۱۷:۲۷
نمی دونم من قبلا دعا گرفتن خرافات می دونستم ولی الان میگم یه چیزهایی هست ...خدا خودش کمک کنه

پاسخ :

منم میگفتم خرافاته. هر کی هم اعتقاد داشت فک میکردم خنگه! :))

شارمین امیریان
۰۷ فروردين ۹۸ , ۲۰:۱۴
سلام.
1. منی که عاشق بارون بودم بعد از دیدن این سیلها (البته در فضای مجازی) دیگه هیچ لذتی از بارون نمی برم. =(
5. از کجا معلوم که پسرش زیر پای دختره ننشسته بوده! خیلی وقتها کرم از خود درخته!
من میشناسم کسی رو که با دعا و سرکتاب هم کارش درست نشده. شاید اونایی که جواب میگیرن، دلایل دیگه داره و اتفاقی با دعا گرفتن همزمان شده.

پاسخ :

۱. بارون رحمته. :)
۵. اینجوری نبوده، چون مادرش رفته طلسم رو باطل کرده نه اینکه طلسم جدید
بنویسه.
جوابم به کامنت یلدا شیرازی رو بخون. + شاید اونا مشکل طلسم نداشتن.
شاید اون کسی که رفتن پیشش دعا بگیرن الکی گفته دعا نویسه. و حتی اینکه
بعضی طلسما خیلی قوی‌ان هر کسی نمیتونه باطلشون کنه!
به علاوه همه اینا، وقتی حتی تو اسلام برای دعانوشتن حکم حروم بودن دادن،
خب نمیتونیم انکارش کنیم! مثل اینکه بگی قتل وجود نداره!
به علاوه‌تر، من خودم ۲۷ سال با تمام قلبم معتقد بودم که اینا خرافه و چرته! و
الان که باور کردم برای اینکه به چشم دیدم. ولی دعا میکنم شما هیچ‌وقت نیاز
نداشته باشی باور کنی. اینجوری زندگی راحت‌تره :)
Haa Med
۰۸ فروردين ۹۸ , ۰۰:۰۳
تو شبکه های اجتماعی فیلمهای سیل رو دیدم. وحشتناک بود. خودم وقتی بچه بودم سیل دیدم واقعاً وحشتناکه. قبلش اینقدر تگرگ بارید که حدود بیست سانتیمتر زمین با تگرگ سپیدپوش شد. بعدش بارون شدیدی بارید و همش آب شد و سیل اومد. حالا خونه ی ما یه کم بالاتر از دیگران بود و شانس آوردیم که نیومد تو خونه ولی آخر شهرکمون رو آب برد.
...
رفته بودیم فاتحه یکی از فامیل. مادرم میگفت خانمی تو فاتحه بود که خیلی گریه میکرد و داد و فریاد و ضجه میزد. میگفت ازش پرسیدم چی شده؟ گفته: پسرم زن و بچه داشته. زنش با یه مرد دیگه دوست شده. عروسم اینقدر اون مرد رو تحریک کرده که شوهرم رو بکش تا با تو ازدواج کنم که اون هم شوهرش رو غافلگیر کرده و وقتی تو ماشین بوده بنزین ریخته روش و آتیشش زده!
:-|

پاسخ :

منم دبستان بودم شیراز سیل اومد. همون موقع هم خیلی خسارت وارد
شد به ملت بیچاره :/
....
:/
آقاگل ‌‌
۰۸ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۵
اینجا هنوز وقتی یه اتفاق بد میفته پیرزنا میرن و تخم مرغ سیاه می‌کنن برا چشم زخم! دعا می‌گیرن برا جمبل و جادو! زنی که بچه‌اش نمیشه رو می‌برن دیدن بچۀ تازه متولد شده برای اینکه بچه گیرش بیاد. چندتا مثال دیگه بزنم؟ :|
.
چه یهویی قالب عوض شد. :) همه‌اش یه هفته وبلاگ نیومدما:دی

پاسخ :

یه سری چیزا که واقعا خرافاته! ولی به بعضی چیزای دیگه ایمان
آوردم من! :/ مثلا یادمه آبجی کوچیکه که نوزاد بود وقتی خیلی
ناآرومی میکرد براش اسفند دود میکردیم آروم میشد. حالا شنیدم
که اسفند انرژیای منفی رو دور میکنه و تاثیرات دعاهای بد رو کم
میکنه!         یه چیزی هم که فهمیدم اینه که کسایی که واسه
دیگران طلسم میگیرن خودشون بعد یه مدت بلاهای بدی سرشون
میاد.
.
به شدت احساس میکردم نیاز به تغییر دارم تا بتونم حرفای جدید
بزنم. :) قالب قبلی بچگونه بود! شبیه وبلاگ یه زن متاهل نبود :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan