در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

مثل دختربچه پنج ساله‌ای که اولین کفش تق‌تقی قرمزشو خریده و میخواد به همه نشون بده!

در ادامه عنوان... عکس کتابخونه‌مونو دارم همه‌جا منتشر میکنم! :)))


کتابخونه۱کتابخانه۲


جو میگفت از روز اول من همش به این فکر میکردم که چطوری به هم بچسبونیمش؟ ولی عمرانی‌تر فکر میکردم!!! اینکه اصلا چجوری قراره تعادلش برقرار بشه؟!!! 


+ نمیدونم چرا عکسش چپکی افتاد! :/ صاف بود که ://

محسن رحمانی
۱۱ فروردين ۹۸ , ۰۹:۳۴
قشنگه ولی چرا اینطوریه؟خریدید یا درست کردید؟بعد هزینش چقدر شد؟
خوب چون چپکی گرفتید؟

پاسخ :

چطوریه؟!!
خودمون ساختیم.  تقریبا دویست تومن هزینه چوب و... شد.

چپکی نگرفتم آخه!
شارمین امیریان
۱۱ فروردين ۹۸ , ۰۹:۳۸
سلام.

مبارکتون باشه.

در راستای عنوان:
به هر کس میرسم نام تو را با ذوق می گویم
شبیه اولین تکلیف یک طفل دبستانی =)
+سید تقی سیدی

پاسخ :

سلام
ممنون ^__^

واااای چه شعر نازی ^__^
ممنون استاد :*
واران ..
۱۱ فروردين ۹۸ , ۰۹:۴۷
آفرینننن بر هنرمند بانو 👏👏

گندم سفارش قبول میکنه ؟!:))


تو گالری گوشی یه برنامه هست که عکس رو میشه همونجا درست کرد بعد قشنگ تنظیم میشه دیگه چپکی نمی افته!

پاسخ :

ممنون واران جانم :*

آره :) . الان دارم روی دومین سفارشم کار میکنم :)

آخه تو گوشی عکسه صافه! :/
yalda shirazi
۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۰:۱۲
خیلی خوشگله! عاالیه! تبریک میگم! مرسی که به ما هم نشونش دادی!
واقعا چطور گیر کردن به هم؟!!!
آقا اینقد دلم میخاد برا دلم خودم نجاری کنم... کتابخونه شلف میز.. :(((

پاسخ :

ممنون :* یلدا توی اینستا نیستی تو؟!
با بدبختی! :))) با پیچ
نجاری عالیه... خیییلی عالیه...
بق بقو
۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۰:۱۹
وقتی دیدمش دقیقا همین سوال برام پیش اومد چجوری جسبوندید... که مقاومم باشه 🤔
خیلی زیبا شده^__^
منم میخوام🙄

پاسخ :

طبقاتش با پیچ به چوب قهوه‌ایا محکم شده. بعد اون چوب عقبیه
به دیوار رول پلاک شده.
ناقابله :)
محبوبه شب
۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۰:۳۰
کار خودتونه؟؟؟ چقدر قشنگه و زیباست ^_^

پاسخ :

اوهوم ^__^
ممنون محبوبه جان :**
آوو کادو
۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۱:۱۵
چه خوبه!
خودتون ساختید؟!
به ما هم آموزش بدید! :-)

پاسخ :

کل توضیحات ساختشو برات نوشتم بعد نتم پرید! :'''((((((
اگه میخوای بسازیش بگو تا دوباره بنویسم برات!

تو دلی
۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۱:۳۱
خودتون درست کردینش؟خیلی خوشگله^_^

پاسخ :

اوهوم :) ممنون ^__^
بهارنارنج :)
۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۱:۳۸
چقدر قشنگه:)

پاسخ :

:**
Blue girl
۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۱:۵۸
عههههه
چ جالب
من عیییین همینو تو پیج مامی دست سازه دیدم
حتی همین الان رفتم چک کردم ببینم همونه یا نه
همون بود
ولی یکم ک دقت کردم دیدم نه بافت چوبای جلو انگاری یکمی متفاوته
ایده خودتون بود این شلف؟

پاسخ :

نه ایده خودم نبود. عکسشو دیده بودیم ما هم.
ولی نحوه اتصالات و کلا ساختشو نمیدونستیم.
نحوه ساختش ایده خودمون بود فقط :)
پیج مامی دست ساز؟! پیج اینستاس؟
פـریـر بانو
۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۵:۳۰
چه خوشگله! *__*

پاسخ :

ممنون حریر جان :*
آقاگل ‌‌
۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۵:۵۷
به نظر نمی‌رسه به دیوارهم پیچ شده باشه آخه. برا همین سؤال منم شکل ایستادن و حفظ کردن تعادلش بود. :)
چرخش بچرخه ان‌شاءالله.

پاسخ :

جلو پیچا چیز میز گذاشتیم که دیده نشه :))
ممنون ^__^
آبان ...
۱۱ فروردين ۹۸ , ۱۶:۰۵
ایشاالله زودی پر کتاب های خوب بشه :)

پاسخ :

ممنون آبان جان :**
ام اسی خوشبخت
۱۱ فروردين ۹۸ , ۲۲:۳۹
خیلی قشنگه :)

پاسخ :

ممنون دوستم :**
مِلوچِک .
۱۱ فروردين ۹۸ , ۲۲:۴۸
چه خوشگله،مبارک باشه

پاسخ :

مرسی :)
Blue girl
۱۲ فروردين ۹۸ , ۰۹:۱۰
آره پیج اینستاس
@mamidastsazeh

پاسخ :

ممنون بابت معرفی :)
محسن رحمانی
۱۲ فروردين ۹۸ , ۰۹:۳۳
منم چپکی دیدم برای همین گفتم چرا اینطوریه.
آوو کادو
۱۳ فروردين ۹۸ , ۲۱:۳۲
حتما تعادلش مهمه اما من دارم فکر میکنم که ابزار خاصی برای اتصالاتش ندارم!
اگه میشه راجع روش اتصالش توضیح بده

+دیجی کالا همینو گذاشته 550 تومن!

پاسخ :

ابزار خاصی برای اتصالات لازم نداره. پیچ میخواد با پیچ گوشتی! :)
ما اول با مته کوچیک دریل چوبا رو سوراخ کردیم که وقتی پیچا رو
میپیچیم ام‌دی‌اف نشکنه.
بیشتر بحث تراز بودن طبقات مطرحه.
دو تا کامنت قبل از تو یه پیج اینستاگرام معرفی کردن که تمام روش
ساخت این کتابخونه رو توضیح داده. اونو بخون، بعد اگه راهنمایی
دیگه‌ای لازم داشتی بگو.

+ جدا؟! وسوسه شدم منم سفارش بگیرم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan