در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۰۶.

۱. نمایشگاه

این روزا فکر و ذکرم شده نمایشگاه. از انتخاب محصول بگیر تا اینکه کارت‌خوان از کجا گیر بیاریم! :/ میخوایم هر جوری شده تا نمایشگاه بعدی کلی کار آماده کنیم تا بتونیم یه غرفه بگیرم! دعا کنید برامون.


۲. رمان آرزوهای بزرگ / چالز دیکنز

فقط یه کلمه میتونه توصیفش کنه: "مزخرف"!!


۳. جمع بندی مدیریت زمان

در وهله اول یه هدف رو مشخص کنید. مثلا میخواید پولدار بشید!! مهمه که دقیقا مشخص کنید چقدر پول مد نظرتونه. مثلا مینویسید تا ۵ سال دیگه میخوام درآمدم ماهی فلان قدر باشه یا تا ۱۰ سال آینده تو فلان منطقه یه خونه بخرم و...

اهداف رو که مشخص کردید لازمه هر روز مرورش کنید تا ذهنتون آماده بشه برای تلاش. اون‌وقت هر فرصتی رو بهتر از قبل به دست میارید! (مثلا من تا حالا هزار بار نمایشگاه‌های مختلف رو دیده بودم و حتی بارها از نمایشگاه‌های ته دنیا خرید کرده بودم. اما الان که هدف پیدا کردم یهو زد به سرم که لازم نیست حتما مغازه داشته باشم، میشه غرفه گرفت!)

بعد از اینکه هدف اصلی مشخص شد، اونو به اهداف کوچیکتری تقسیم میکنید و اهداف سالانه و ماهانه و هفتگی و روزانه رو به وجود میارید. (بستگی به نوع اهداف داره. مثلا من روزانه و هفتگی و شش ماهه مشخص کردم، جو کارای شغلشو هفتگی و روزانه مشخص کرده و کارای خونه رو فقط هفتگی. اما هدف اصلی حتما باید باشه)

وقتی برنامه‌ریزی میکنید چند تا اتفاق خوب میوفته. اول اینکه از وقتتون بهترین استفاده رو میکنید. من که روزای اول اصلا باورم نمیشد به این همه کار میرسم!  دوم اینکه دقیقا تو مسیر هدف قدم برمیدارید. مثلا وقتی هدفتون سلامت جسمی و تناسب اندام باشه نمیرید فست‌فود بخورید! سوم اینکه کاراتون رو منطقی انجام میدید نه احساسی!! مثلا من اتو کردن اصلا خوشم نمیاد! ولی وقتی جزو برنامه روزانه قرار میگیره بدو بدو میرم انجامش میدم که از لیست کارام خط بخوره!!

بعد از تموم شدن زمان هر لیست، (برای لیستای روزانه، شب و برای لیستای هفتگی بعد از تموم شدن هفتمین روز - لازم نیست از شنبه شروع کنید! من خودم از پنجشنبه شروع کردم!!) به خودتون نمره بدید. و دلایل موفقیت یا عدم موفیتتونو بنویسید.


بهارنارنج :)
۱۵ فروردين ۹۸ , ۰۸:۵۳
کاش منم میتونستم بیام نمایشگاهتون

پاسخ :

شایدم یه روزی اونقد پیشرفت کردم که اومدم شهر شما نمایشگاه زدم ^__^
محسن رحمانی
۱۵ فروردين ۹۸ , ۰۹:۵۲
سلام چه نمایشگاهی میخواید بذارید؟
کارت خوان کافیه برید یه شعبه ای که حساب دارید درخواست بدید .
موفق باشید.

پاسخ :

کارهای چوبی...

بله ولی خدا تومن قیمتشه!!!

ممنون :)
ام اسی خوشبخت
۱۵ فروردين ۹۸ , ۱۰:۵۲
کارهاتون خیلی قشنگه, موفق باشید :)
جمع بندی خوبی بود, ممنون :)

پاسخ :

ممنون عزیزم
خواهش میکنم :)
محسن رحمانی
۱۵ فروردين ۹۸ , ۱۱:۰۳
قیمت کارت خوان؟نه بابا فک نکنم.

پاسخ :

حدود یه میلیونه
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۵ فروردين ۹۸ , ۱۱:۱۰
من هیچ وقت برنامه ریز موفقی نبودم:|
توی این چند ماه اخیر، تمرکز کردم که یه برنامه ریزی رو به سرانجام برسونم!
ان‌شاالله که موفق باشی:-) منتظر خبرهای خوبت هستیم

پاسخ :

روش برنامه ریزی رو باید یاد بگیریم :)
من از پیشرفت هفته پیشم راضی بودم ^__^
محسن رحمانی
۱۵ فروردين ۹۸ , ۱۱:۴۹
نه بابا یک میلیون نیست .مطمئنید؟

پاسخ :

پرسیدم
محسن رحمانی
۱۵ فروردين ۹۸ , ۱۳:۴۳
چه گرون ولی خوب ارزششو داره .
یه کار دیگه هم میتونین انجام بدین از یکی
که قبلا داشته والان دیگه نمیخوادش کرایه کنید یا قرض بگیرید .یا خودتون یه دونشو بگیرید بعد که نیازی بهش ندارید کرایش بدید.

پاسخ :

امیدوارم همچین کسی به تورمون بخوره
Haa Med
۱۵ فروردين ۹۸ , ۲۰:۲۱
دوستم هم میگفت تو عید تهران غرفه گرفتن.
آرزوی موفقیت دارم براتون.

پاسخ :

عید که خیلی خوب بود. متاسفانه از دستمون رفت!
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan