در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۰۷. کلمات قدرت دارن، مثبتاشون باعث اتفاقای مثبت میشن.

مساله اینجاست که راه رسیدن به هیچی صاف و هموار نیست! همیشه یه عالمه دست‌انداز و سرعت گیر و چاله چوله سر راهه. ولی اونی که مهمه انگیزه و تلاشه.

افکارم برای کارمون هی داره جمع و جورتر و حساب شده‌تر میشه. هر چند این وسط یه عالمه طرح آماده کرده بودم که فهمیدیم به درد تولید نمیخوره! عوضش انتخابای بهتری داریم. و هر چند هر بار یه طوری میشه که یه کم کارا عقب میوفته، ولی همه اینا حتما دلیلی داره که ما فعلا نمیدونیم.

پر از شور و شوق و انگیزه‌ام این روزا!! به قول لافکادیو من تو چیزای کوچیک خوشبختی رو میبینم!! شاید واسه همینه که با خوندن دو تا کتاب انگیزشی عین پاپ‌کورن تو تابه شدم و میخوام جهانو کن‌فیکون کنم! :)))

در حالیکه هنوز حتی یه سرکلیدی هم برای فروش آماده نکردیم، نشستم یه وبلاگ و یه پیج اینستا ساختم واسه تولیداتمون!! و حتتتتی یه فاکتور طراحی کردم! :))))) میدونم دیوونه‌ام ^__^  ولی باور کنید تا روزی که اولین نمایشگاهمونو بزنیم فاصله‌ای نیست :) مامیتونیم :) دعامون کنید ^__^

بهارنارنج :)
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۶:۰۶
@مستر جو
دست شما درد نکنه بابت کتابا
مرتضا دِ
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۶:۳۷
خوشم اومد از تشبیه پاپ کورن :))
محسن رحمانی
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۷:۴۰
موفق باشید.
عین الف
۱۷ فروردين ۹۸ , ۱۹:۴۰
سلام علیکم
ان‌شاءالله موفق باشید!
yalda shirazi
۱۸ فروردين ۹۸ , ۰۷:۵۵
عالیه و خدا رو شکر بابت انگیزه داشتنت.
پاپ کورن تو تابه دقییییقا منم! یعنی چند روز پیش خودم توجه کردم دیدم تو یه حالت ها وحال هایی که دارم از پله ها میرم بالا و پایین و میپرم بالا پایین! این عبارت کاملا منو توصیف میکنه!
ایشالا این حال خوب پایدار باشه.
وبلاگ و اینستا خودش باعث افزایش شور و شوق میشه!
حتما میتونید. من میدونم!
مهرناز .ج
۲۰ فروردين ۹۸ , ۱۵:۱۵
خدارو شکر.
پر از موفقیت باشید همیشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan