در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۱۱. واتس یور آیدیا ۲

یعنی قشنگ زدین تو ذوقما! :))))) پوکوندین منو بدجنسا! :))))

خب حالا که حسابی برند انتخابی منو کوبیدین و منو پیش همسر ضایع کردین (:دی)، لااقل بیاین همفکری کنیم یه چی انتخاب کنیم. من همیطوری بی‌برند موندم زمانم داره میگذره! :)))

خودم یه چندتا پیشنهاد دارم. شمام پیشنهاد بدین. اگه هم پیشنهاد نداشتین رو پیشنهادای من و بقیه بحث کنیم که تهش من دست پر برم پی زندگیم! ^__^

اینایی که ستاره دارن رو بیشتر دوس دارم:

چوبیکا ... یا چوبیکار

چوبینا

چوبو * (شیرازی‌طور)

چوبکی*

چوبان

چوبک

چوبهار (تلفیق چوب چابهار)

چارچوب

سمی‌حمی **** (مخفف اسمامون. همسر اینو نمیدوسه :''((

چوبانا

چهل چوب (یعنی مثلا ما از چهل نوع چوب استفاده میکنیم! که دروغی بیش نیست! :))) اینجا فقط چوب روسی گیر میاد و ام‌دی‌اف)


خب همینا دیگه! حالا بیاین کمک ^__^

تو دلی
۲۳ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۶
چوبک
چوبهار
چارچوب

پاسخ :

:)
محبوبه شب
۲۳ فروردين ۹۸ , ۱۶:۱۶
چوبو قشنگه
اصالتم داره

پاسخ :

خودمم چوبو خیلی دوست دارم
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۳ فروردين ۹۸ , ۱۶:۲۹
چوبیکا
چوبو
چوبهار

پاسخ :

:)
تو دلی
۲۳ فروردين ۹۸ , ۱۶:۳۲
چوبکار هم خوبه ها:))
شاید فرق زیادی با چوبیکار نداشته باشه ولی تلفظش راحت تره و هم اینکه یه وسیلست که وجود خارجی داره..

پاسخ :

چوبیکار به نظرم فانتزی‌تر میاد 🤔
عین الف
۲۳ فروردين ۹۸ , ۱۶:۳۶
سلام علیکم
من «چوبو» و «چوبهار» را ترجیح می‌دهم.
با توجه به آن کار «قدر (شرح) مجموعه‌ی گل مرغ سحر داند و بس»، این هم به ذهنم رسید: «غزلتراش».

پاسخ :

غزلتراش هم خوبه :)
هوپ ...
۲۳ فروردين ۹۸ , ۱۶:۴۰
چوبو رو دوست دارم!
چوبهار هم خوبه ولی ممکنه جا به جا بشین برین یه شهر دیگه!

پاسخ :

خودمم واسه همین چوبهارو ستاره نزدم 🤔 وگرنه تلفظش بدک نیست
نیمه سیب سقراطی
۲۳ فروردين ۹۸ , ۱۶:۴۸
افرا
توسکا
بلوط
نارون

اسامی انواع چوب ها به نظرم شکیل و ساده س

پاسخ :

خیلی خیلی پیشنهاد خوبی دادی ^__^ ممنون
من ...
۲۳ فروردين ۹۸ , ۱۷:۱۲
چرا بجای سمی حمی، جوگندم نمیذارین؟

پاسخ :

ترجیح میدم اسمای وبلاگی نذاریم آخه
فاطمه :)
۲۳ فروردين ۹۸ , ۱۷:۲۸
اگه سمی حمی بذارین خودمو حلق آویز می کنم با نخ نامرئی...حالا بعدا نگین نگفتی!
چوبو خوبه.
همین روندو ادامه بدین فکر کنم جواب بده.

پاسخ :

:))))))
تسنیم ‌‌
۲۳ فروردين ۹۸ , ۱۸:۲۳
من با چوبو موافقم :)
کارهاتونم خییییلی قشنگن. مستر جو هم می‌سازه از اینا یا فقط شمایی؟

پاسخ :

چوبو خیلی رای آورده تا اینجا :)
ممنون :) همکاری میکنیم با هم
פـریـر بانو
۲۳ فروردين ۹۸ , ۱۹:۰۹
آخه سمی‌حمی‌ چرا؟ :))
مخفف هرمدلی می‌تونه باشه و مهم اینه در نهایت خروجیش زیبا بشه! :دی دو حرف از اول این اسم و دو حرف از آخر اون اسم، دو سه حرف از آخر، دوسه حرف از اول و... . هرمدلی می‌شه فقط باید یه چیز خوب ازش در بیاری خلاصه؛ که هم تلفظش خوب باشه هم خودش واژهٔ قشنگی بشه در نهایت.
مثلا یکی از مدل‌های مخفف اسمتون ازش «حمیرا» هم در میاد حتی! :))
اگه دیدی به چیز مطلوبی نمی‌رسی می‌تونی حتی بیخیال این کار بشی.
این از این!

و اما پیشنهادها!
من پیشنهاد یکتا رو دوست دارم. چون کارتون چوبه، می‌تونین از این اسم‌های ساده و قشنگ هم استفاده کنین. :تفکر

اعتراف می‌کنم اون چوبیکا رو شنیدم یاد اپ روبیکا افتادم. :))

نمی‌دونم «چوبین» خوبه یا نه! همین الان به ذهنم رسید گفتم بگم که گفتنش ضرر نداره. شاید از توش چیز خوب در اومد. :دی

یا مثلا کلا خارج از فضای چوب یه اسم انتخاب کن. هرچیزی می‌تونه باشه. تو اسم‌های اصیل ایرانی بگردی یا تو فرهنگ خودتون اسم خاصی اگر هست و آوای قشنگی داره انتخابش کنی. یا حتی چوب به شیرازی چی می‌شه؟ مشتقاتش رو پیدا کنی.
مثلا تو گویش ما به چوب می‌گن: چو، choo. بعد یه سری واژه از همین چو ساخته می‌شه مثل چوچک، چودار، چوخرک. معنیشون هنری نیست البته. :)) ولی خب می‌گم که مثلا شاید تو لهجهٔ شیراز همچین واژه‌هایی هم باشه و معنی خوبی بده و بتونی ازشون استفاده کنی.


من خودم تو انتخاب اسم برند و اینا خیلی وسواس دارم. واسه همین فقط می‌تونم پیشنهاد بدم. نمی‌تونم انتخاب کنم. :| :))

پاسخ :

چرا پس این اسما تو نظر من بامزه میان؟! :))))

چوبین اسم یه برنامه کودک بود زمان بچگی ما... منم دوس ندارم اسم برنامه بذارم رو کارم... مث بعضیا که میذارن خندوانه و من‌وتو و...

انتخاب سختی شد! اولش من راحت گفتم خب برند این باشه و نشستم فاکتور درست کردم و... :))) حالا ولی سخت شد!
محسن رحمانی
۲۳ فروردين ۹۸ , ۱۹:۱۲
به نظر من ببینید اول کدوماشون آقای همسر میپسنده بعد بیایید بذارید بچه ها انتخاب کنند از بینشون.

پاسخ :

نذاشتم که انتخاب کنن! :))) داریم مشورت میکنیم. همسر هم در جریانه
פـریـر بانو
۲۳ فروردين ۹۸ , ۱۹:۲۰
@من...

حتی گندم‌جو! هم گندم و جو تو خودش داره هم معنی جویای گندم (به دنبال نان و رزق و روزی...) می‌ده. :))

ولی خب این فقط شوخیه. گفتم که من وسواس دارم و این مدل اسم‌ها رو همون اول رد می‌کنم. :|

پاسخ :

:)

Dark. MH
۲۳ فروردين ۹۸ , ۲۱:۳۸
عاقا فقط بگم چوبان تو ترکی همون چوپونه :)

پاسخ :

جدا؟!! :))
Blue girl
۲۳ فروردين ۹۸ , ۲۳:۲۵
تنها چیزی ک ب ذهنم رسید آقاج بود=))
چوب به ترکی =))

پاسخ :

:)
Dark. MH
۲۳ فروردين ۹۸ , ۲۳:۲۸
اوهوم :)))

پاسخ :

:)
خانومی ...
۲۳ فروردين ۹۸ , ۲۳:۴۹
فقط چوبو =))))))))))))

پاسخ :

چوبو خیلی طرفدار پیدا کرده :))
بهارنارنج :)
۲۳ فروردين ۹۸ , ۲۳:۵۷
باترکیب اسماتون بزار البته اگه اسم اقای جو حمیده:|
سمید
یا حمیرا😂😂😂😂😂😂

چوبو باحاله

پاسخ :

میگه اسم منو قاطی برند نکن :/

:)
پریسا ..
۲۴ فروردين ۹۸ , ۰۰:۵۸
چوبو
چوبهار
:*

پاسخ :

مرسی مامان پریسا :*
واران ..
۲۴ فروردين ۹۸ , ۰۱:۳۴
با این پستت نمیدونم چرا یهو یاد کارتون وروجک و آقای نجار افتادم :))
و همچنین
یاد پدربزرگ پینوکیو و هایدی که نجار بودند افتادم :)
یادش بخیر :)
مرسی :)
+

سلام :)
فعلا به نتیجه واحدی نرسیدم که رای بدم :)

پاسخ :

یاد پت و مت هم میتونی بیوفتی! :))))
پرفیـ.) ــوم
۲۴ فروردين ۹۸ , ۰۳:۰۹
چوبهار

پاسخ :

:)
واران ..
۲۴ فروردين ۹۸ , ۱۱:۴۶
نه پت و مت نجار نبودند :|:)
اینا که اسمشون رو گفتم همشون نجار بودند .

پاسخ :

پت و مت هم تو یه قسمتش میخواستن از این صندلیا که مث گهواره تکون میخوره بسازن.
ف.ع ‏ ‏‏ ‏
۲۴ فروردين ۹۸ , ۲۱:۲۷
چوبو به نظرم بامزه ست D:

پاسخ :

:)
yalda shirazi
۲۵ فروردين ۹۸ , ۱۲:۰۶
من به نظرم چوبو. راحت تر تلفظ میشه کوتاهه و برای غیر ایرانیا هم سخت نیست. +فرا مرزی فکر میکنیم!

پاسخ :

:)
نیاز به بررسی‌های بیشتر دارم :دی
رهگذر
۲۵ فروردين ۹۸ , ۱۸:۵۸
نقره چوب
سان وود
دا- وود

پاسخ :

ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan