در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۱۶. این لحظه‌ها، لحظه‌های سختی‌ان

همیشه اولین قدم سخت‌ترین قدمه. وقتی هزارتا چاله پیش پات ردیف شدن و مغزت هزارتا فکر داره که چجوری این چاله‌ها رو رد کنی. میری با هزار مکافات یه تیکه الوار پیدا میکنی واسه رد شدن از چاله پیش روت، میای میبینی ای دل غافل! چاله‌هه ریزش کرده و این الواری که پیدا کردی ردت نمیکنه! به هزار تا راه ممکن و غیر ممکن فکر میکنی! به پریدن! به پایین رفتن و بالا اومدن از چاله! هزار بار هر راهو بالا پایین میکنی و میگی این بهترین راهه... بعد صبح که بیدار میشی اولین فکری که به مغزت میاد بزرگترین ایراد راه انتخابی‌ته!!
اینا قصه این روزای منه! همه وجودم بال و پره، ولی وزنه گنده به پاهام بسته‌س! هر بار با پیدا کردن راه حل مشکل عین همون دختر بچه‌ای که اولین کفش تقی‌تقی قرمزشو خریده ذوق میکنم و بالا پایین میپرم لبام دو برابر پهنای صورتم کش میاد... ولی دقیقا فردای همون روز تمااام چاله‌های دنیا ردیف میشن جلوی راه حل طفلکی من... در واقع راه حلِ منِ طفلکی!
این روزا چقدر دلم یه همراه از جنس خودم میخواد! که مردا هر چی هم همراه، هر چی هم همدل، هر چی هم مهربون، بازم مردن! وقت تصمیم گیریا سکوت میکنن، حرفاشونو تو مغزشون واسه خودشون میزنن، حرفات تمرکزشونو به هم میزنه و افکارشون خط‌خطی میشه!
دلم یه همراهی میخواد که حرف بزنه حرف بزنه حرف بزنه حرف بزنم حرف بزنیم! این خونه ساکت برای این "منِ پر از هیجانِ پر از دلهره‌ی پر از حرف" زیادی کوچیکه!
ولی میدونی چیه؟ من اول خرداد کارگاهمو افتتاح میکنم! این خط این نشون...
شارمین امیریان
۲۵ ارديبهشت ۹۸ , ۱۳:۰۷
موفق میشی قطعا😘

پاسخ :

ممنون از انرژی مثبتت :*
خانومی ...
۲۵ ارديبهشت ۹۸ , ۱۳:۰۸
خداقوت :))

پاسخ :

مچکرم :)
پریسا ..
۲۵ ارديبهشت ۹۸ , ۱۳:۱۰
آفرین دختر:*

دلم روشنه به امیدت:)

پاسخ :

ممنون مامان پریسای مهربون :**
بهارنارنج :)
۲۵ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۵۵
عمیقا درکت میکنم چون خودمم توی این برهه قرار دارم..
ان شاءالله موفق میشی😊

پاسخ :

ایشالا تو هم زود رد میشی از این برهه ^__^
معلم عزیز من :)*
عاشق بارون ...
۲۵ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۳۳
موفق باشی. :)

پاسخ :

ممنونم 🌷🌷
بهارنارنج :)
۲۵ ارديبهشت ۹۸ , ۱۷:۴۴
قربانت:*

پاسخ :

:*
عین الف
۲۵ ارديبهشت ۹۸ , ۲۲:۴۳
ان شاء الله خیر است!
خداوند یاورتان!

پاسخ :

ان‌شاءالله
ممنونم 🌷🌷
مهتاب
۲۶ ارديبهشت ۹۸ , ۰۰:۴۹
سلام گندمی
این راه حل ها برای رسیدن به بهترین راه حله سعی کن قبل از انجام کارهات اول براشون فکر کنی و راه حل هاشونم پیدا کنی مزایا و معایبشو ببینی کدوم بصرفه تر و مناسب برا کارت هست اونو انجام بدی و ی نمودار برا خودت بکش.
ان شالله که خیر توکل بخدا ان شالله کارت پر برکت بشه

پاسخ :

سلام مهتاب جانم
الان درگیر پیدا کردن ساختمون کارگاهم... یه سری مشکلات عجیب پیش میاد! :/
ممنون از راهنماییت :*  ولی نمیدونم منظورت از نمودار چیه! 🤔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan