در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

پاره‌ای از توضیحات

یکی از دوستانِ جان نگرانه که من به خاطر گفتن جمله "من تا اول خرداد کارگاهمو افتتاح میکنم" چشم بخورم!!! برای رفقای چشم‌شور احتمالی این توضیح رو میدم که... من هنوز مکانی برای کارگاهم پیدا نکردم. مشکلات خیلی زیاد سد راهمو حل نکردم. و حتی وضعیت این روزا به شدت سخت شده. این جمله‌ها صرفا جمله‌های انگیزشی‌ای هستن که قراره روحیه منو حفظ کنن. همین :)



محبوبه شب
۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۲۰:۳۵
اتفاقا همون دوست بزگواری که حدس میزنم اینو بهت گفته، به منم گفته هر حرفی رو توی وبم نزنم چون شاید چشم بشم :||||

پاسخ :

:) ولی من قول میدم وقتی موفق شدم بیام بهتون خبر بدم ^__^

محسن رحمانی
۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۲۰:۴۸
موفق باشید.

پاسخ :

ممنون
بهارنارنج :)
۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۲۰:۵۲
:|
منم تا اول خرداد این ترجمه لعنتی رو تحویل میدم:|

پاسخ :

میخوای منم کمکت بدم؟! :)))
بهارنارنج :)
۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۱۰
تخصصی زیست شناسی جانویه:|
یعنی فقط بعد ترجمش باید بشینم ازاول ببینم اینایی ترجمه کردم تو فارسی داریم یانه:|

پاسخ :

چند روزه شاگرد بدی شدما! کاهل شدم!
لوسی می
۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۳۷
اَاَاَاَاَه! بابا یه بار خواستیم کسیو چشم بزنیم تا اومدیم وارد پروسه چشم‌زنی بشیم، شوریِ چشممان را خشکاندی که! ای بابا! :دی


+موفق باشی و میدونم که میشی ^_^

پاسخ :

:)
ان‌شاءالله
مرسی از انرژی مثبتت :*
پریسا ..
۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۲۱:۵۱
من با خانواده ای وصلت کردم که کلا همه اصولشان بر پایه چشم شور بنا شده :-|

سر همین قضیه همه فامیل همسر رو از اینستاگرامم حذف کردم، تکون می خوردم می گفتن الان چشم‌ می زنن :-|

بی خیال بابا

اینو نوشتی داغ دلم تازه شد :دی

پاسخ :

خیلی سخته همش نگران این باشی که چشمت بزنن!!

:)))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۸ ارديبهشت ۹۸ , ۲۲:۲۶
ان‌شاالله میتونی:-)

پاسخ :

ان‌شاءالله
ممنون از انرژی‌های مثبتتون :*
ام اسی خوشبخت
۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۰۵:۱۰
جهان سوم و خرافاتش!

موفق باشی گندم بانوی مهربان :)

پاسخ :

ممنون رفیق جانم :*
نیــ روانا
۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۳:۵۹
تو میــــــــــــــــتوووووووووووووووونیییییی
من از الان دارم می بینم اول خرداد و افتتاح کارگاه رووووووووووووووو
همه موانع آب میشن پیش پشتکاااااااااااااااااااررررررررررر تووووووووووووووو

با لحن سق سیاه و چشای قلمبه و دندونای گنده ش لطفا :دی


اینم برای اونایی که یادشون رفته سق سیاه کی بوده

https://www.google.com/search?q=%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C%D8%AA+%D8%B7%D9%86%D8%B2+%D8%B3%D9%82+%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D9%87&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiDpNvmo6fiAhXG26QKHesYBeEQ_AUIDigB&biw=1066&bih=544#imgrc=Mi8z81R5Ta8ZCM:

پاسخ :

هاااا سق سیاه رو یادمه :)))))))))
محبوبه شب
۲۹ ارديبهشت ۹۸ , ۱۹:۰۶
@ام اسی خوشبخت
خرافات چیه؟ :///
آیه داریما در این زمینه

پاسخ :

من قبول دارم چشم زخمو... سخته همش فک کنی یکی میخواد چشمت بزنه! اینجوری همیشه باید آه و ناله‌هامونو به همه بگیم و اتفاقای خوب و شادیا رو سانسور کنیم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan