در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۲۲. حالا اینا رو ولش کن... سحری چی بپزم؟!!

یه چندتا اپلیکیشن هست، واسه کتابه. من هر بار کتابی رو تموم میکنم، یا میخوام شروع کنم، یا یه جایی توصیه شده میخوام ببینم چیه به بخش نظردهی این اپلیکیشنا سر میزنم.
چند تا نکته عجیب رو متوجه شدم این وسط...
۱. اینکه شاید یه کتابی برای من به شدت موثر باشه و نگاهمو به زندگی تغییر داده باشه و ازش یه عالمه چیز یاد گرفته باشم، ولی واسه یکی خیییلی معمولی باشه و عقیده داشته باشه که پولشو هدر داده! مثل اون فردی که زیر "اثر مرکب" کامنت گذاشته بود که کل این کتاب تکرار واضحاته و همه اینو میدونن!!
۲. اینکه یه کتابایی هست در عین سادگی به شدت پر مغز و پرمعنا، ولی یه عده فقططط متنو خوندن و یه چیزایی میگن در حدی که مثلا کلیله و دمنه بخونی و برات عجیب باشه که چرا حیوونا حرف میزنن! مثل اون دوستی که زیر "چه کسی پنیر مرا جا به جا کرد" نوشته بود چرا ننوشتین این کتابه مال نوجوانانه؟!!!
۳. و امااا قشر عجیب‌تر اونایی هستن که اصصصصلا کتابو نخوندن ولی میان اظهار فضل میکنن! مثل اون پیر عزیزی که زیر "حکایت دولت و فرزانگی" نوشته بود من ۶۰ سالمه و فلان قدر درس خوندم و فلان قدر تجربه دارم و میدونم دولت و فرزانگی هیچ وقت هم‌زمان اتفاق نمیوفته! (که حالا کاری نداریم حرفش چقدر درسته... ولی اگه کتابو خونده بود فکر نمیکرد قراره دولت و فرزانگی کنار هم قرار بگیرن!)
۴. ولییییی یه عده‌ای هستن اینا عاااالین! یعنی عاااالیاااااا!! طرف اومده زیر کتابای ترامپ نوشته گور بابای اون موفقیتی که از ترامپ بخوایم یاد بگیریم! :/ یا اومده نوشته اصلا چرا باید کتابای اینو نشر بدین؟!!! یا اومده نوشته افکار این فلانه و چنانه و ما نباید بخونیم و ... :| و حتی اومده نوشته انسانم آرزوست! :))))))

هیچی دیگه! یه همچین آدمایی وجود دارن خلاصه! :)))
ضمن اینکه دارم کتاب "چگونه مثل یک بیلیونر فکر کنید" ترامپ رو میخونم. تا اینجاش که حرف بی‌تربیتی‌ای نزده :)))))

+ قسمت سخت ماه رمضون همین سحری و افطاری‌شه!!!
آقاگل ‌‌
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۱۱
اول اینکه بزن حذف کن این نرم‌افزارا رو. به جاش از خود گودریدز استفاده کن. از همه جهت بهترین و کاربردی‌ترین شبکۀ اجتماعی برای کتابخون‌هاست. از کتابخون حرفه‌ای بگیر تا کسایی که تازه شروع کردن به کتاب خوندن داخلش هستن. تقریباً هر کتابی رو هم که بخوای داخلش هست و بودن کسایی که قبلاً رفتن سراغ این کتاب و درباره‌ش نقد و نظر نوشتن. خلاصه که اوصیکم به گودریدز و همین.
بعد از الان که ساعت دو بعد از ظهره چطوری به فکر سحر افتادی؟

پاسخ :

کتابامو که دوست دارم چاپی بخونم... ولی آدرس گودریدز رو بده! :)
ِ
خب میخوام برم بخوابم بعدش! :))
و اینکه من میپزم، میذارم سرد، میذارم تو یخچال بعد سحر گرمش میکنیم.
بعضیا خیییلی توانمندن که سحر پامیشن غذا درست میکنن! :)
مـارﮮ :)
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۱۴
ترامپ خیلی کله خر و نژاد پرست و زورگو و ... هست
اما یه خصوصیت خیلی خوبی که داره و خوبه همش ازش یاد بگیرن اینکه پشت و روش یکیه،پای حرفشم وایمیسته
از اول که اومد هرچی وعده انتخاباتی داده رو دونه دونه بهش عمل کرده
راجع به ایران هم رک و راست خواسته هاشو میگه و رک و راست هم تهدیداتشو میکنه
خلاصه اینکه حتی ترامپ هم برای کسی که میخواد چیزی یاد بگیره یه چیزایی برای آموزش داره :))

پاسخ :

ترامپ یه سرمایه‌دار بزرگه. به قول خودش شیش میلیارد آدم وجود داره ولی فقط پونصدتا بیلیونر هست!
کتاباش، تا جایی که من میدونم، درمورد سیاست نیست. درمورد روشای کاسبی و این چیزاست. و تا اینجا که من خوندم معقولانه هم هست.
آقاگل ‌‌
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۴:۲۷
قرار نیست کتاب pdf بخونی اونجا. اصلاً کتاب pdf نداره که. گودریدز یه شبکۀ اجتماعی مرتبط با کتابه. تو میری یه کتاب کاغذی می‌خونی. بعد می‌خوای یه سری یادداشت ازش برداری. می‌تونی این یادداشتا رو تو گودریدز بنویسی. یا می‌خوای ببینی این کتابی که قصد خوندنش رو داری، قبلاً کیا خوندن و نظرشون درباره‌ش چی بوده. میری تو سایت اسم کتاب رو سرچ می‌کنی. کلی امکانات دیگه هم داره.
https://www.goodreads.com

قبلاً توی وبلاگم یه معرفی دربارۀ ویژگی‌هاش نوشته بودم. خواستی بخون:
http://aghagol.blog.ir/post/1514

پاسخ :

اتفاقا یادم بود که تو وبلاگت معرفی کرده بودی... ولی من اون موقع کتاب‌خون نبودم استفاده نکردم :)))
ممنون
دچارِ فیش‌نگار
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۵:۳۲
گودریدز رو تجربه کردی؟
https://www.goodreads.com/

اونجا من همچین اظهارنظرهای شازی ندیدم تا حالا :)

پاسخ :

آره. اونجا خیلی بهتره انگار :)
دچارِ فیش‌نگار
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۶:۰۸
اینجا رو هم دنبال کن
خیلی خوبه :)

https://www.goodreads.com/user/show/83518270-m-fiishnegaar

پاسخ :

من اپلیکیشنشو نصب کردم. نمیدونم چجوری میشه کسی رو فالو کرد! 🤔

صخره نورد
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۱۹:۲۵
ما مردم همه چیز دانی هستیم واسه همین کتاب رو نخونده هم میتونیم نظر بدیم, به توانایی های ما شک نکنید :))

پاسخ :

اصن بی‌نظیریم! :)))
نیــ روانا
۳۱ ارديبهشت ۹۸ , ۲۳:۱۹
ترامپ میخونی؟؟؟؟
از دست رفتی گندم :دی

نظر پیر فرزانه از همه باحال تر بود :)))

پاسخ :

^__^
نظرات جالبی هم داره اتفاقا 🤔😊

یعنی ترکونده بود با این کامنتش :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan