در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۲۵. این بار هم باز خوشحال شدم!

همسر اومد خونه و گفت فلان شرکت کارشو تحویل داده و چندتا خونه که قبلا محل نیروهاشون بوده الان خالیه. یه شماره گرفته بود که زنگ بزنه و ببینه میتونه یکی از اون خونه‌ها رو اوکی کنه یا نه.

مسئول مورد نظر گفت همه اون خونه‌ها تحویل داده شدن به پرسنل بی‌خونه. (که خب خدا رو شکر. تو این شهر بی‌خونه بودن خیلی سخته) اما یه کارگاهی بوده که قبلا توش کابینت میساختن و اون الان متروکه‌س! برید دنبال اون.

و باز من خوشحال شدم! (شاید مشکل همین خوشحال شدن منه؟!! شاید باید حتی تو شادی هم صبورتر باشم!) ولی واااقعا این یکی مثل رویا بود. مثل همون موقعیت فوق‌العاده‌ای که قرار بود به جای همه اون شکستها اتفاق بیوفته!

ولی خب، مسئول مورد نظر گفته اون شرکت تمام ساختمونایی که برای کارش ساخته رو خراب میکنه بعد میره! :(

(خل نیستن، مرض هم ندارن! :/ تیرآهنا و مصالحشو میفروشن)

حالا قرار بود تا دوازده و نیم - یک خبر قطعی رو بهمون بده... یک و بیست و نه دقیقه‌س و من جرات ندارم به همسر زنگ بزنم که بازم بشنوم که نشد....


خدا جون! با ما به از این باش که با خلق جهانی! ^__*

محبوبه شب
۰۵ خرداد ۹۸ , ۱۳:۳۸
همین یکی جور میشه ان شاءالله

پاسخ :

موبایل اون آقاهه که مسئول اصلی بوده آنتن نداده! :'( هنوز باید صبر کنم!!
مـارﮮ :)
۰۵ خرداد ۹۸ , ۱۳:۵۳
من دارم کتاب 4 اثر فلورانس و میخونم و واقعا نتایجش و تجربه میکنم
توی پست اخرم هم تاثیر گذار ترین قسمتشو بهش اشاره کردم
حتما بخون و سعی کن تو وجودت نهادینه بکنیش :)

پاسخ :

وای ماری! من درمورد این کتاب شنیده بودم. ولی نخونده بودمش هنوز...
ولی عین این جمله رو تو یکی از کتابام خوندم... ولی اصلا یادم نمیاد کدوم کتاب بوده :))
ممنون بابت یادآوری...
میدونی مساله کجاست؟ اینکه نمیدونی باید رهاش کنی تا خودش حل بشه، یا باید مث خیلی دیگه از آدمای موفق اونقدر به هر دری بزنی تا یکیش باز بشه! مث اون هزاران تماسی که استیو جابز گرفت تا سرمایه‌گذار پیدا کنه. یا اون هزاران رستورانی که مخترع مرغ کنتاکی سر زد (بهش مخترع میگن؟! :/) یا خیلیای دیگه...
در واقع نمیدونم روش درست الان کدومه.
بعد میدونی وضعیت چجوریه؟ اینکه ما نشستیم سر جامون، یهو یکی میاد میگه میدونستی فلان خانمه که خیاطی داشته طلاق گرفته و الان ساختمونش خالیه؟! یا میاد میگه فلانی که کارگاه فلان داره دیسک گرفته و میخواد کارگاهشو تحویل بده بدو برو بگیرش!
اینه که خیلی رو اعصاب میره! اینکه یهو از تو هوا یه گزینه پیدا میشه که خیلی اوکازیون به نظر میرسه.بعد یهو میشه پشم! :(

حالا اینا رو ولش کن.... ۴ اثر فلورانس چطوره؟ :)
mr point
۰۵ خرداد ۹۸ , ۱۶:۱۰
باور کنید یا نه
زندگی داره سخت تر از اونی میشه که قبلا بوده
و تحمل؟
و تحمل؟
کمتر از سابق

پاسخ :

زندگی همیشه سخت بوده... همیشه هم سخت میمونه... این خاصیت زندگیه :)

ولی تحمل واقعا کار سختیه :(
مـارﮮ :)
۰۵ خرداد ۹۸ , ۱۶:۳۸

به نظر من کاری که لازمه برای موفقیتت انجام بدی رو انجام بده اما استرس نداشته باش،توی شادی و ارامش باش
معنی اعتماد به خدا همینه
که توی مسیر رسیدن به خواسته ات قدم برداری اما کل کار و دست اون بسپاری و ایمان داشته باشی نقشه ای که خدا برای ما داره بهترینه
هر اتفاق بدی در ظاهر یه چیز بده
تو باطن یه حلقه ایه تو زنجیره رسیدن تو به خواسته ات
یه جایی تو کتاب چهار اثر میگه زمانی به ارامش میرسی که باور کنی هیچ اتفاق بدی واقعا بد نیست،چون فقط یه قدرت وجود داره به اسم قدرت خدا و در کنار قدرت خدا شر نمیتونه وجود داشته باشه
من بعد خوندن این کتاب خیلی به ارامش رسیدم و اصلا هم فکر نکردم خرافه هست،چون هرچیزی و که گفته بود توی سال های زندگیم تجربه کرده بودم فقط متوجهشون نبودم :دی

پاسخ :

ترغیب شدم بخونمش :)
اگه اشتباه نکنم تو کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نوشته بود فرصتها خودشونو لابه‌لای اتفاقات مختلف قایم میکنن... گاهی یه شکست در واقع یه فرصته!
منم به اینجور کتابا ایمان دارم :)
و خوشحالم که یه دوست دیگه هم پیدا کردم که از این کتابا میخونه ^__^
بیا بیشتر در ارتباط باشیم :)
دچارِ فیش‌نگار
۰۵ خرداد ۹۸ , ۱۷:۰۵
گندم....
ما دعا میکنیم واستون :)

پاسخ :

ممنون واقعا :)
ام اسی خوشبخت
۰۵ خرداد ۹۸ , ۱۷:۲۹
ان شالله این مورد جور میشه :)

پاسخ :

به امید خدا :)
مـارﮮ :)
۰۵ خرداد ۹۸ , ۲۱:۳۱
حتمااا
خیلی خوشحال میشم :) :*

پاسخ :

^__^ :**
یک آشنا
۰۷ خرداد ۹۸ , ۱۳:۱۶
مشکل از خوشحال شدنت نیست ؛ اصلا مشکل این نیست ؛ این نشون میده که چقدر امید داری و چشم براهشی :)

پاسخ :

واقعا منتظرم این روزا. شوق درونم وصف‌ناپذیره!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan