در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

این منم؟!

در ادامه پست ۴۲۹.... به نظر میاد که بالاخره کارامون داره درست میشه‌...

فک میکردم روزی که این انتظار تموم بشه یه پست مینویسم با عنوان "رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند!" فک میکردم کلی ذوق کنم و بالا پایین بپرم! اما خیلی ریلکس گفتم عه اوکی داد؟ خب الهی شکر! حتی وقتی همسر گفت تا وقتی توی کارگاه مستقر نشدی کارو تموم شده ندون، باز هم نه ته دلم خالی شد و نه اشک تو چشمام اومد! 

این سوله متروکه رو قبلا هم دیده بودیم! تقریبا سه هفته پیش!! واقعا نمیدونم چرا اون زمان فکر کردیم که مناسب نیست و این همه وقت دور سر خودمون چرخیدیم! شاید فقط به این دلیل که من کنترل احساساتمو دست بگیرم!

رابرت کیوساکی یه چیزایی میگه در مورد هوش هیجانی... هوشی که اعتقاد داره به شدت مهمه تو کسب و کار... و کسی که زود ذوق میکنه و زود اشکش در میاد هوش هیجانیش پایینه. شاید همه این روزا رو گذروندیم تا من یه کوچولو مسلط‌تر بشم به خودم!

خلاصه که... هنوزم محتاجم به دعاهاتون... تا روزی که واقعا مستقر بشیم اونجا :)

محسن رحمانی
۱۱ خرداد ۹۸ , ۰۰:۵۹
توکلتون به خدا باشه .

موفق باشید.

پاسخ :

ممنون :)
شارمین امیریان
۱۱ خرداد ۹۸ , ۰۱:۰۷
سلام.
ان شالله که خیر باشه براتون.
شاید آیه ۲۳ سوره حدید رو خونده باشی. میگن برای محکم و صبور شدن و آرامش دل خیلی خوبه. پستت رو خوندم یادش افتادم:


سوره ۵۷: الحدید - جزء ۲۷ -
لِکَیْلَا تَأْسَوْا عَلَى مَا فَاتَکُمْ وَلَا تَفْرَحُوا بِمَا آتَاکُمْ وَاللَّهُ لَا یُحِبُّ کُلَّ مُخْتَالٍ فَخُورٍ ﴿۲۳﴾ این به خاطر آن است که برای آنچه از شما فوت شده تاسف نخورید، و به آنچه به شما داده است دلبسته و شادمان نباشید، و خداوند هیچ متکبر فخرفروشی را دوست ندارد. (۲۳)

پاسخ :

یکی از بزرگترین ایرادای من همین صبور نبودنه! خدا هم همییییییشه با همین صبر منو آزمایش میکنه!!!!

ممنون :*
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۱ خرداد ۹۸ , ۰۱:۵۲
به هر حال ایام غم نخواهد ماند:-)
خداروشکر

پاسخ :

اوهوم :) :*
آبان ...
۱۱ خرداد ۹۸ , ۰۴:۲۴
انشاالله بهترین اتفاق بیافته :)

پاسخ :

ان‌شاءالله :)
:*
آقاگل ‌‌
۱۱ خرداد ۹۸ , ۰۴:۴۷
ان‌شاءالله همه چیز باب میل میشه. بعد یه موضوع جدید پیش میاد که می‌تونی دربارۀ اون بیای و غرغر کنی. :)

پاسخ :

ان‌شاءالله
:))))))) اصن خدا اینجا رو از من نگیره! وگرنه غرهامو کجا بزنم؟! :دی
صخره نورد
۱۱ خرداد ۹۸ , ۰۶:۳۲
ان شالله که خیره و قراره اینجا بهترین ها براتون رقم بخوره :)
میگن دنیا انقدر یه اتفاق رو تکرار میکنه تا ما ازش درسی رو که باید, یاد بگیریم و تا وقتی مقاومت میکنیم و ناله میکنیم, اون اتفاق قراره تکرار بشه.

پاسخ :

ان‌شاءالله :*
وای وای! من واقعا باید صبور شدنو یاد بگیرم! 🙈😅
yalda shirazi
۱۱ خرداد ۹۸ , ۰۶:۵۸
به به! به میمنت و مبارکی ایشالا!
ایشالا مستقر بشین و زود کارا سر و سامون پیدا کنه.

پاسخ :

ان‌شاءالله
ممنون :*
مـارﮮ :)
۱۱ خرداد ۹۸ , ۰۹:۱۷
فعلا این تبریک خشک و خالی رو از من بپذیر تا خبر بدی قطعی شده با گل و شیرینی خدمت برسم :دی

پاسخ :

^___^
ممنون :**
بهارنارنج :)
۱۱ خرداد ۹۸ , ۱۶:۵۲
خیره عزیزم

پاسخ :

ان‌شاءالله :)
محبوبه شب
۱۱ خرداد ۹۸ , ۱۷:۳۲
نه منم :| : )))

الانم نباس خوشحالی کنی -_-

#ستاد کور کردن ذوق بلاگرا :|

پاسخ :

:))
هنوز اوکی صد در صد داده نشده!!
همچنان منتظرم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan