در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۳۲. در تربیت فرزندان خود کوشا باشید!

انصافا اگه بلد نیستید بچه تربیت کنید نزایید!!! اگه هم میزایید یکی بسه! اینقد بچه‌های بی‌تربیت تکثیر نکنید!!! اگه هم فک میکنید به خودتون مربوطه و به ما ربطی نداره، پا نشید برید خونه ملت! اگه میرید، زود برگردید و اعصاب صاب‌خونه رو داغون نکنید!! :/

طرف رفته خونه بابام‌اینا واسه افطار... اذون ساعت هشت و خورده‌ای بوده، این ساعت ۵ رفته! تا دیر وقت هم مونده! سه تا بچه سه نقطه هم داشته. قال بابام که "من از فکر اینکه اینا سال دیگه باز واسه افطاری بخوان بیان خونه ما تنم میلرزه!" ... حالا این قوم و خویش عزیز دل داره میاد خونه ما تعطیلات رو بمونه!!!! کسی که فک و فامیل چند ساعت نمیتونن تحملش کنن میخواد بیاد اینجا بمونه!!! یکی بره بهش بگه والا اینجا هیچی نیس جز خاک و بیابون!! :/ تازه گفتن به ماشینای پلاک استانای دیگه بنزین نمیدن! ما تلویزیون نمیبینیم، اونا که میبینن چرا خبر ندارن؟! :/

نگا چجوری تعطیلات آخر هفته آدمو حیف میکننا! :/ حالا خوشحال باشم که ماه رمضون تموم میشه یا نگران بچه‌های سه نقطه اینا؟!!


+ گفتم اینا نمیدونن بچه‌هاشون بی‌شعورن که راه افتادن بیان خونه ما؟!! آبجی کوچیکه گفت اونا فک نمیکنن بچه‌هاشون بی‌شعورن. اونا فک میکنن بچه‌هاشون با نمکن! ://

+ به نظرم قشنگ از قیافه هر کسی میتونید بفهمید درمورد بچه‌تون چه فکری میکنه!!

+ دوست همسر اومده بود خونه‌مون. بچه‌ش از همون سه نقطه‌ها بود‌. کل خونه زندگیمو داشت به هم میریخت. بهش گفتم شاید بچه‌ت بیش‌فعاله! ببرش دکتر! :/  و وقتی پرسید بچه‌ها رو دوست داری گفتم نه!!!

+ من واقعا بچه‌ها رو دوست ندارم‌. اگه هم داشتم باز دلیل نمیشه بچه‌شونو ول کنن تو خونه‌م هر کاری دوست داشت بکنه، به روی خودشونم نیارن که داره چه بلایی سر زندگی من میاره!


++ خوشحال نیستم :/ امیدوارم زود بیان و برن!

+ واقعا خودشون نمیدونن که خبر اومدنشون منو خوشحال نمیکنه؟!!

+ دم خونه‌مون بزنم ورود بچه‌ها ممنوع؟! :))

+ خودمم بچه‌دار شم، بچه‌م همینجوری سه نقطه میشه یعنی؟!!!! :/


گندم بانو
۱۲ خرداد ۹۸ , ۱۵:۱۴
از بخش "قال بابام" میتونید بفهمید که نگارنده داره کتابای مذهبی میخونه :))))
مـارﮮ :)
۱۲ خرداد ۹۸ , ۱۵:۳۳
نگو که منظورش از تعطیلات کل 4 روز اخر هفته ست که حتی منم غش میکنم :|
من بچه ها رو خیلی دوست دارم به شرطی که فقط یه دونه باشن بی ادب هم نباشن :)))
من قبول ندارم که میگن فلانی نمیفهمه و نمیدونه
مگه میشه نفهمه ؟
درست ترش اینه که بگیم خودشو به نفهمیدن و ندونستن زده چون اینطوری راحت تره !

پاسخ :

نمیدونم والا چند روز میخوان بمونن... ولی حتی چند دقیقه هم سخته تحمل بچه‌هاش :/

من به ندرت پیش میاد بچه‌ای تو نظرم شیرین و دوست‌داشتنی بیاد.

همون دیگه، خودشونو میزنن به نفهمی. 
محمد رضا
۱۲ خرداد ۹۸ , ۱۵:۳۷
در بدو ورود بچشونو به درخت ببند:)

پاسخ :

میتونم حتی بچه‌هاشونو بندازم تو دریا! به نفع خودشونم هست تازه :))))
لوسی می
۱۲ خرداد ۹۸ , ۱۵:۳۷
:))
نمیدونم چطوری بهشون بگی نیان. مثلا برنامه سفر بریزین برای خودتون.
منم یادمه یه بار مهمونی دور همی دوستانم رو که قرار بود بیان خونه ما کنسل کردم چون اصرار داشتن با بچه‌هاشون بیان! هی من میگفتم من بچه‌های خودمم میفرستم با باباشون برن بیرون، اونا باز گیر بودن که تو هرجور راحتی، ولی ما با بچه‌هامون راحتیم! :/
منم گفتم پس نیاین اینجا! برین خونه کسی که با بچه‌هاتون راحت باشه! والا!
 آیا واضحه که اینطوری نگفتم؟ :))

خلاصه که یه جوری فرار کن از اوضاع. از من به تو نصیحت.

پاسخ :

نمیشه لوسی‌می جان :( همسر همچنان آماده باش‌ه و ما نمیتونیم از منطقه خارج بشیم. نمیشه هم بگیم عه شما دارین میاین ولی ما نیستیم! میدونی چون راهمون دوره نمیشه. اگه نزدیک بود میشد بگیم همون روزی که شما میخواین بیاین ما یه جا دعوتیم. ولی الان که از خیلی قبل خبر دادن و چند روز منو کوفت کردن نمیشه! حتی یه خبرایی هست از اینکه قراره به پلاکای خارج استان بنزین ندن... ولی من حتی روم نمیشه اینو بهشون بگم!
حتی اونقد گرمه اینجا که واقعا انگار آتیش میباره. نمیدونم کدوم اسکلی خب تابستون میره جنوب مسافرت؟! :))) برین شمال برین مشهد! اینجا چی میخواین؟!! :)))
مـارﮮ :)
۱۲ خرداد ۹۸ , ۱۵:۴۰
شایعه کنید تو شهرتون تب مالت اومده یا تب کریمه کونگو
فرار کنن برن :)))))
حال کردی چه بیماری های خفنی پیشنهاد دادم :)))))

پاسخ :

:))))
اینجا همیشه احتمال گزش مالاریا هست! تو تموم جاده‌هاش تابلو زدن که اگه فلان و چنان شدید بدویید بیاید بیمارستان!
اصن گفتن به پلاکای خارج استان بنزین نمیدیم!
بعد خیلیم اینجا گرمه!
باز میخوان بیان :/
گرفتار شدیم! :)))))
Anne Shirley
۱۲ خرداد ۹۸ , ۱۵:۴۳
به‌نظرم باید یه بهونه‌ای چیزی جور میکردی میگفتی نیستین تعطیلات خونه و خودتون هم دارید میرید مسافرت '_'
+ خودت بچه‌دار بشی خا یه‌جوری تربیتشون میکنی که اینجوری نشن! همه‌ی بچه‌ها که سه نقطه نیستن!

پاسخ :

نگا... از قبل ماه رمضون گفتن ما بعد ماه رمضون میایم. اولا که من جدی نگرفتم. چون خیلی راهه و واقعا کسی که مجبور نباشه نمیاد این راهو! ثانیا نمیدونستم چند روز پشت هم تعطیله. نمیدونستم هم ممکنه کارگاهمونو بخوایم راه بندازیم.
بعد دیگه خبری نبود تا اینکه یکی دو هفته پیش مامانم گفت داشتن درمورد اومدن حرف میزدن! یعنی یه حرفی تو هوا زده بودن، با شوخی، همونو کافی دونستن واسه برنامه‌ریزی برا اومدن! دیگه هم نپرسیدن که خب هستین، کاری ندارین یا ... . هنوزم نه دقیقا گفتن کی میان و نه اینکه چقدر میمونن!
همش امیدم این بود که مرخصی ندن بهشون که انگار دادن. حالا امیدم اینه به خاطر بنزین نیان :))

+ میترسم غضب خدا بگیرتم! :)))
Anne Shirley
۱۲ خرداد ۹۸ , ۱۵:۵۴
بگو مامانت کلا تو فامیل این خبرها و چیزها رو بگه یه‌جوری به گوششون برسه تا بلکم پشیمون بشن!

پاسخ :

مامانم میگه بذار یه بار بیان با همون وضعیت گرما و بنزین و ... و برن! میگه اگه نیان هر زمان دیگه‌ای ممکنه بیان! و اگه خوششون بیاد اون‌وقت اوضاع داری همیشه! :/
نیــ روانا
۱۲ خرداد ۹۸ , ۱۵:۵۷
من برات آرزوی صبر جمیل و جزیل و کثیر دارم
وقتی شعور خود خانواده در این حده که چند روز خراب میشن سر یک زوج جوان با سه تا بچه
وقتی شعورشون در این حد هست که تو گرمای خرماپزون جنوب رو انتخاب میکنند برای سفر
وقتی تو این اوضاع اقتصادی برای اقامتشون خونه فامیل رو انتخاب میکنند و ...
چه انتظاری از بچه هاشون میشه داشت؟
من با آبجی کوچیکه موافقم
اونا فکر میکنند بچه هامون بانمکن
لازم نیست خودشونو به نفهمیدن بزنند
اگر می فهمیدند که اوضاع اینی نبود که هست

پاسخ :

راست میگی ...
اعصابمم واسه این مسائل کارگاه داغونه. حوصله‌شونو ندارم اصلا
مهرناز .ج
۱۲ خرداد ۹۸ , ۱۵:۵۸
یه پیغام براشون بفرست که ما نیستیم داریمم میریم مسافرت
و حتی شده واقعا پاشید برید مسافرت، این کارو بکنید

پاسخ :

امکانش نیست مهرناز... خیلی وقته میدونم میخوان بیان. نمیشد بگیم نیاین که ما بریم مسافرت... یعنی اگه هم میخواستیم بریم مسافرت باید کنسلش میکردیم...
شارمین امیریان
۱۲ خرداد ۹۸ , ۱۶:۰۱
سلام.

من خیلی بچه دوستم. حتی بچه های شیطون رو هم دوست دارم. ولی اینجوری که داری میگی اینا والدینشون بیشتر از بچه ها رو اعصابن! ان شالله خدا به راه راست هدایتشون کنه و این راه راست از شهر شما نگذره!

پاسخ :

الان اونقدر حالم بده که اومدن اینا رو دیگه نمیدونم کجای دلم بذارم...
لوسی می
۱۲ خرداد ۹۸ , ۱۶:۱۷
خب تو مشهد و شمال جا ندارن که برن مجانی باشه :))

حرف مامانت درسته و من قانع شدم که بذارم بیان وگرنه افکار شومی رو باهات درمیون میذاشتم :))

پاسخ :

مجانی :)
الان اونقد حالم بده که اگه اینجا بودن میگرفتم سه تا بچه‌شو اونقد میزدم تا سیاه و کبود بشن!
Anne Shirley
۱۲ خرداد ۹۸ , ۱۶:۲۲
آآآآآ مامانت درست میگه‌ها! از این منظر نگاه نکردم به قضیه '_' پس تا میتونی سعی کن بهشون بد بگذره ;)

پاسخ :

اونقدر داغونم الان که بیان هم باید مث برج زهرمار بشینم جلوشون فقط
خانومی ...
۱۲ خرداد ۹۸ , ۱۶:۴۷
میفرماید بچه عزیزه ولی تربیتش عزیزتره ...
.
آخه کی میره خونه یه تازه عروس بمونه ؟؟ توی خونواده ما رسم نیست بری خونه تازه عروس بمونی . بگم تا وقتی زن و شوهر بچه ندارن تازه عروس دوماد حساب میشن ؟ 😃

پاسخ :

:)
ما هم معمولا نمیریم خونه زوج‌های جوون. حتی به عنوان یه مهمونی کوچیک. نمیدونم اینا با خودشون چی فک کردن
محبوبه شب
۱۳ خرداد ۹۸ , ۰۰:۴۶
اونقد حالم بده که اگه اینجا بودن میگرفتم سه تا بچه‌شو اونقد میزدم تا سیاه و کبود بشن!

حرومه ها!!! مگه اینکه آخرش بنویسی: برگرفته از وبلاگ gandomru.blog.ir

+تو بیا برو مربی مهد شو 😂😂😂😂

پاسخ :

:))
یه مدتی عموم گیر داده بود برو معلم شو! گفتم بابا عمو! من از بچه‌ها خوشم نمیاد! میزنمشون! :))))
محبوبه شب
۱۳ خرداد ۹۸ , ۰۰:۵۵
بچه ها خیلی شیرینن
کافیه فقط بلدشون شی : )

پاسخ :

علاقه به بچه‌ها مث علاقه به لواشک میمونه! هر کسی دوس نداره. و حتی لواشک هم طعما و مارکای مختلف داره! بعضیاشو دوست داریم و بعضیاشو نه! :)
مهرناز .ج
۱۳ خرداد ۹۸ , ۰۹:۰۶
خودتو بزن به مریضی نمیشه؟
یعنی هیچ راهی نیست واقعا؟

پاسخ :

نه راستش... فقط قضیه بنزین هست... که اونم نمیدونم بگم یا نه...
واقعا تو این شرایط روحی دلم نمیخواد اونا رو ببینم :(
مهرناز .ج
۱۴ خرداد ۹۸ , ۲۲:۱۰
یهو دیدی بنزینم گفتی واسشون مهم نبود! شده از شما بنزین میگیرن فوقش

پاسخ :

دقیقا گفتم و واسه‌شون مهم نبود! :))))
بیان و برن! دیگه چیکار کنم! :)))
x
۱۷ خرداد ۹۸ , ۰۱:۳۵
اووووف
من همیشه گقتم بچه مال مردمش خوبه اونم نیم ساعت ! از یک ساعت بگذره نمیشه تحمل کرد
اوف یادیکس از بچه های فامیل افتادم زلزله 10 ریشتر بود وقتی میومد خونمون کل وسایل رو زیر و رو می کرد جوری که باید زیر مبلا و ... دنبال وسایل تو اتاق میگشتیم :)))

پاسخ :

وای از این بچه‌های زلزله! :/
:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan