در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

نمیدونم این یکی گزینه چندمه...

همشهری همسر وقتی متوجه مشکل ما شد با مسئول مغازه‌های هوایی صحبت کرد... و گفت که طرف گفته شنبه بیاین تا براتون اوکی کنم و کارگاه نجاری رو تحویلتون بدم. حالا که همسر رفته گفتن نچ! باس صبر کنید تا مزایده! :/ و من واقعا نمیدونم چرا این پترن "اول امیدواری صد در صد و بعد ضد حال زدن" تو تمام گزینه‌های ما داره اجرا میشه!؟

مهمونام گفتن هفته بعد اوایل هفته میان. یکی دوستامم که با همسرش مشکل حاد پیدا کرده و ممکنه هوس کنه چند روزی بیاد پیش من... و ما اتاق خالی نداریم! نمیدونم دیگه چیکار میشه کرد...

دچارِ فیش‌نگار
۱۸ خرداد ۹۸ , ۱۲:۱۸
http://fiish.blog.ir/post/947

پاسخ :

:)
عموم همیشه میگه ۱۰ تا صلوات نذر کن ولی ۱۴ تا بفرست. :)
محسن رحمانی
۱۸ خرداد ۹۸ , ۱۳:۴۲
سلام ببینید این که میگن باس صبر کنی تا مزایده بهانست اینا چون میدوننن شما پاتون رو آتیشه و فهمیدن خیلی لازم دارید مغازرو میخوان یه کاری کنند که شما مجبور بشید با قیمت بالا مغازرو ازشون اجاره کنید میگن یعنی مجبورن هرچی گفتیم میدن یا خودشون میان با قیمت بالا اجاره کنید فریب نخودید عجله هم نکنید که بعد پشیمون بشید شده قیدشو بزنید یا دیرتر کارتونو راه بندازید ولی هزینه زیادی که بعدش پشیمون بشید نه .ببینید غیر مستقیم و از طریق کسای دیگه پیگیر بشید بدون اینکه متوجه بشن که شمایید تا مجبور بشه خود مغازه دار که مغازش خالی میمونه بیاد دنبال شما ونه اینکه بدون شما لازم دارید و پاتون رو آتیشه .

پاسخ :

بهانه نیست... قانونشونه. فقط ما فکر میکردیم ممکنه راه بیان باهامون. چون این مغازه‌هه دو ساله خالیه. قیمتشم مشخصه. اینام میدونن مزایده دریایی یه هفته زودتر از هوایی‌ه و اگه اینو ندن به ما ممکنه ما یه مغازه تو دریایی بگیریم و دیگه مغازه اینا رو نخوایم.
اون سوله دریایی هم که ۴۰ ساله متروکه‌س. و هیشکی نمیخوادش. و اگه ما هم نخوایمش ممکنه تا چندین سال دیگه هم همچنان خالی بمونه... ولی خب، ارتش خارج از قانون کار نمیکنه!
اینکه یه عده وعده میدن، بعد خلافش ثابت میشه اذیت کننده‌س...
دچارِ فیش‌نگار
۱۸ خرداد ۹۸ , ۱۴:۲۸
بالاخره هر چنتا میخوای بفرستی بگو تا آمارمون بره بالا :)

پاسخ :

فعلا دل بریدم از دعا کردن!! :)
مـارﮮ :)
۱۸ خرداد ۹۸ , ۱۴:۳۰
یه کتاب خوب خیلی تاثیر گذار معرفی کنم میخونی ؟
خودمم دو روز پیش یکی بهم معرفی کرد و دو روزه خوندمش و کلی دوسش داشتم
به نظرم واقعا سبک زندگی و نگرش ادم رو تغییر میده
اسمش برتری خفیف

پاسخ :

اتفاقا این تو لیست خودمم هست که بخرمش حتما :)
البته شنیدم تا حد زیادی مثل اثر مرکب‌ه. اثر مرکبو دو بار خوندم. و باید بگم عاشقشم! ^__^

یه سایتی هست به اسم رویال مایند. سمینارا و کتابای صوتی انگیزشی میده. البته یه حق عضویتی هم میگیره... کلیپاش واقعا عالیه
مـارﮮ :)
۱۸ خرداد ۹۸ , ۱۵:۰۰
اره مثل اثر مرکبه
اگه اثر مرکب و خوندی نخونش
من از اخر به اول اومدم،اول برتری خفیف و خوندم بعد اومدم سر اثر مرکب :))))
دوست دارم این سایته ثبت نام کنم اما میترسم انقد درگیر این کلیپای انگیزشی بشیم اصل مطلب و یادمون بره

پاسخ :

من چون تلویزیون نمیبینم اصلا، هر از گاهی وقت میذارم روی این کلیپا، خوبن. در حد هفته‌ای دو سه ساعت
مخصوصا من سمینارای دارن هاردی رو خیلی دوست دارم. همسر جول اوستین رو بیشتر میپسنده
بهارنارنج :)
۱۸ خرداد ۹۸ , ۱۵:۲۶
تو میتونی گندم هرچی بشه بلاخره تو به خواستت میرسی شاید بجور دیگه ولی میدونم میرسی

پاسخ :

مرسی عزیزم. :*
ما از تلاش دست برنمیداریم! ^__^
همین الان یه مورد دیگه پیدا کردیم... تا خدا چی بخواد
صخره نورد
۱۸ خرداد ۹۸ , ۱۶:۲۶
دیدید تو کتاب های موفقیت, نویسنده چند بار میره تا مرز موفقیت و باز نمیشه و هی این روال تکرار میشه؟ حدس میزنم یه موفقیت بزرگ در راه دارید و قراره بعدها کتاب موفقیتتون رو بنویسید. والا یه کارگاه گرفتن انقدرها ماجرا نمیتونه داشته باشه!

پاسخ :

دقیقا دردم همینه که یه کارگاه گرفتن نباید اینقدر مصیبت داشته باشه...
وای وای دست گذاشتی رو "ذوق‌دونم"!! ^__^ اونقد دلم میخواد منم کتاب موفقیت بنویسم که نگو :))
لوسی می
۱۸ خرداد ۹۸ , ۱۹:۴۳
پیرو جوابت به دچار، یه دوستم میگه هرقدر نذر میکنی همه‌شو همون موقع بفرست ولی یه کمشو بذار برای بعد از استجابت ^_^
گروکشی طور! :))

پاسخ :

من همیشه بعد اجابت نذرمو ادا میکردم کلا... حالا همسر میگه از قبل ادا کنی بهتره... حالا فعلا که کلا بریدم از این چیزا! :)))) قهرم! :')))))
بهارنارنج :)
۱۸ خرداد ۹۸ , ۲۰:۵۵
جا پیدا کردن شما شده شبیه سرکار رفتن من که هی سنگ میندازه رئیس کانون جلو پام

پاسخ :

ایشالا زودتر مشکل هر دومون حل میشه :)
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۸ خرداد ۹۸ , ۲۲:۴۲
بهترین‌ها براتون رقم بخوره:-)
هربار که چراغت روشن میشه منتظر یه خبر قشنگم. که امیدوارم زود زود بخونیمش

پاسخ :

ان‌شاءالله به زودی میام خبر خوبو میدم... :)
اونقد تلاش میکنیم تا بتونم اون پست "رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند" رو بنویسم ^__^
لیلی بانو
۱۹ خرداد ۹۸ , ۰۸:۲۴
ان شالله درست میشه :)

پاسخ :

ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan