در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۳۸. اندر احوالات ما

۱. ترس هر چه عمیق‌تر باشد درونی‌ترین قدرت ما را به حرکت وا خواهد داشت. هنگام ترس جسم نیز به حالت آماده باش در می‌آید. ... ترس وجود شما را مجهز میکند تا آن چیزی را که ما به آن نام "شکست" داده‌ایم به سرتان نیاید. پس ترس احساس بدی نیست، اما چون ناراحتی زیادی را بر سیستم عصبی تحمیل میکند بسیاری از مردم تمایلی به احساس آن ندارند. ... ترس در مواقع به جا احساس مفیدی‌ست. از ترس نترسید اما آن را محدود کنید. زیرا در غیر این صورت ترس شما را محدود خواهد کرد.

آنتونی رابینز / موفقیت نامحدود در ۲۰ روز


۲. مهمونا اومدن و رفتن. بچه‌هاشون به اون بدی که فک میکردم نبودن! هر چند مامان خانوم معتقده که اونا با من و همسر رودرواسی داشتن! ولی به هر حال خیلی راحت‌تر از تصورم بود. هر چند پسر بزرگه‌شون تمام عروق عصبی‌مو جوید!

وقتی رفتن زندگیم کن‌فیکون بود! (چرا میگیم کن‌فیکون؟! چه ربطی داره اصن؟!!) تا به خودم اومدم و جمع و جور کردم خیلی طول کشید!


۳. داشتم براشون آب میذاشتم تو فریزر که تو راه برگشت ببرن با خودشون. یه تعارف الکی هم اومدم و گفتم خب اگه مرخصی دارین بیشتر بمونین. خانومش گفت مرخصی که داریم ولی چون شما خیلی به زحمت افتادین نمیمونیم! سریع ساکت شدم! :| یه کوچولو اصرار میکردم اوکی میداد!!! و موقع رفتن هم که گفتن این یکی از بهترین سفرای زندگیمون بود و بازم میایم! :( یعنی فهمیدن رنگم پرید؟!!!!


۴. همچنان در انتظار ساختمانی برای کارگاه!!! قرار بود چهارشنبه هفته پیش مزایده باشه، مسئولش رفته بود مرخصی!!!! واقعا دلم میخواد ببینم تهش چی میشه!

آبان ...
۲۵ خرداد ۹۸ , ۱۲:۳۶
خب غول مهمونی شکست دادی :)
اما خب یقینا میزبان خوبی بودی گه گفتن یکی از بهترین سفرهاشون بوده
امیدوارم بهترین رقم بخوره ..در مورد کارت :)

پاسخ :

آره راحت شدم :)
ممنون. منم امیدوارم :)
آقاگل ‌‌
۲۵ خرداد ۹۸ , ۱۳:۱۷
باید می‌گفتی سری بعد زودتر زنگ بزنین که ما بریم مشهد. : |

پاسخ :

آره باید یه جوری فرار کنم سری بعد :)))))
تو اون گرما چجوری بهترین سفرشون بوده؟! :)))
شارمین امیریان
۲۵ خرداد ۹۸ , ۱۵:۱۳
سلام.
بازم میان؟؟؟!!!😲

۴. اندکی صبر سحر نزدیک است...

پاسخ :

سلام ^__^
امیدوارم شوخی کرده باشن! :/

۴. امید به خدا :)
صبورا کرمی🦄
۲۵ خرداد ۹۸ , ۱۵:۵۳
۱ کاملا درسته
۲ وااااای خدایا😂😂😂😂😂😂

۳دیگه خیلی وااااااااااااای خدایااااااا🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

۴ ما هم منتظریم ببینیم چی میشه
خیره :)

پاسخ :

:)
ان‌شاءالله خیر باشه :)
چنگیز سیبیل
۲۵ خرداد ۹۸ , ۱۶:۰۰
الان تو کلا مهمون دوس نداری یا فقط این مهمونا رو دوس نداری عمو؟
راستش پستاتو میخونم حتی مال زمانی که مامانت اینا اومده بودن برداشتم این بود که مهمون دوس نداری :/

پاسخ :

کلا مهمونی که بخواد بیشتر از یه وعده بمونه برام سخته. کلا مهمونی که بخواد چند روز بمونه اگه خیلی باهاش راحت نباشی خیلی خسته کننده‌س.
مامانم‌اینا تو موقعیتی اومدن که به طرز فجیعی دستمون خالی شده بود. دوست داشتم مثلا ماه بعدش بیان. ولی خب خدا رو شکر کم و کسر پیش نیومد و خوش گذشت :)
یک آشنا
۲۵ خرداد ۹۸ , ۱۶:۱۷
نترسیدن بده ! کلا
اصولا بعد از مهمون تا یک هفته نه آدم اون آدم قبله نه خونه ! والا
+ وقتی انتظار چیزی رو میکشی به شکل کشنده ای همه چیز کش میآد ؛ دقت کردی !

پاسخ :

مخصوصا مهمونایی که بچه‌های شیطون دارن، یا خودشون جوری هستن که مجبور باشی خیلی چیزا رو تو خونه جابه‌جا کنی!
+ دقیییقا
صخره نورد
۲۵ خرداد ۹۸ , ۱۹:۳۳
بعضی وقتها که مهمون های پردردسر داریم به مامانم میگم همه اش تقصیر شماست که انقدر مهربونید با همه. حالا شمام انقدر مهربون هستید که همه دوست دارن بازم بیان :))

پاسخ :

تو خونه ما تقصیر همسره!! اونقد واسه مهمونا سنگ تموم میذاره که نگو! :))
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
۲۵ خرداد ۹۸ , ۲۱:۰۹
خدا رحم کرد با همسر ساکن متل قو نیستین!وگرنه فکر کنم خونتون تبدیل به هتلِ پنج ستاره ی اقوام میشد😕😁

پاسخ :

دقیقا! الان اونایی که شمالی نیستن ولی منتقل شمال شدن اوضاعشون همینه! :/
بهارنارنج :)
۲۶ خرداد ۹۸ , ۰۰:۱۵
بنظرم...یه جاهایی باید ولش کنی،من اینجوریم بعد یه مدت به درو دیوار زدن و نشدن ولش میکنم و دیگه برام مهم نیست یه چی شبیه همون به جهنم،بعدش اگه قسمتم باشه خودش میاد سمتم

پاسخ :

:)
من هر بار میگم اگه استیو جابز، ادیسون و خیلیای دیگه به قسمت اعتقاد داشتن چی میشد؟! باس تا آخرین قطره خون تلاش کرد ^__^
بهارنارنج :)
۲۶ خرداد ۹۸ , ۱۱:۰۸
بحث تلاش کردن نیست!چون باید تلاش کنی..قسمتم تو دین ما خیلی کامل توضیح داده شده،کاری به تعبیرای غلط الانی که دارن ازش ندارم،بحث سپردنه!جایی که تو همه ابزار و نیروهاتو گذاشتی و دیکهکاری نیست ازت برییاد!تو نمیتونی اونو از مرخصی برگردونی یا حتی نمیتونی کاری کنی که مطمئن باشی اون اصلا زنده برمی گرده،اینجاست که میگم باید ولش کنی و بسپری..
امثال استیو جابز و ... هم از ما بهتر دین مارو بلد بودن و اجرا میکردن،تمام تلاششونو میکردن و بعد ازیه جایی که از دستشون خارج بود خیلی اروم مینشستن و بدون دلواپسی برای هر نتیجه ای اماده میشدن گندم متوجهی؟اماده دنیا دنیای احتمالاته، آیت الله صفایی میگه مومن برای هر احتمال ممکنی آمادگی و برنامه داره...کاری که ادیسون با شکست هاش کرد و برا همین تونست باز یجور دیگه بره جلو،فکر میکنی همینطوری دیده نشده گفته اا نشد،نه اون قبل از اجرا برای مرمله بعد نشدنم برنامه داشته

پاسخ :

میدونی یه سری تعریفا داره دین که هر چی هم بالا پایینش کنی باز فهمیدنش سخته! مثل همین ول کردن... آره نتونستم از مرخصی برش‌گردونم. پس رفتم سراغ یه گزینه دیگه! کاری که تمام این مدت داریم انجام میدیم. چیزی که اگه نه روز اول، حتی بعد اون همه تلاشمون هم اگه ول کرده بودیم الان خیلی عقب‌تر از نقطه صفرمون بودیم! چون تمام اون موردایی که شاید فک میکردیم با صبر ممکنه حل بشه هنوز حل نشده و حتی بعضیاش غیر قابل حله. پس رفتیم سراغ موارد بعد... خب راستشو بخوای من زیاد این "ولش کن اگه قسمت باشه میاد" رو باور ندارم! چون خیلی چیزا بوده که ولش کردم و نیومده و اگه تلاش میکردم داشتمش شاید! :)
در کل بیشتر به نظر میرسه "قسمت" یه جور کلاه گشاده! وقتی حتی تو خود قرآن هم میگه خدا سرنوشت هیچ قومی رو تغییر نمیده مگه اینکه خودشون سرنوشتشونو تغییر بدن (امیدوارم درست و کامل نوشته باشمش!) پس یعنی باید تا تهش تلاش کرد :)
بهارنارنج :)
۲۶ خرداد ۹۸ , ۱۸:۳۱
من منظورتورو گرفتم ولی تو سپردن رو متوجه نشدی:)
اینکه تو رفتی دنبال مورد و گزینه بعدی دقیقا حرفی بود که من گفتم و ادیسونم براش مثال زدم

پاسخ :

مسائل وقتی وارد قسمت اعتقادات میشن فهمیدنشون سخت میشه! مث بحث اختیار که میگه تو هر کاری کردی بعدا جزاشو میبینی، ولی بعد یه عالمه آیه داریم که خدا هر که را بخواهد هدایت میکند! :)
اینجا هم خب من نمیتونم بین "ولش کن" و "برو دنبال گزینه بعدی" تناسب برقرار کنم! :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan