در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۴۰. وی اعصاب ندارد!

۱. بهش میگم اینجوری نگام نکن، خجالت میکشم! میگه خجالت چرا؟! میگم خجالت نکشم یعنی؟ میگه نه! قبل از اینکه لبام تا بناگوشم کش بیاد میگه خجالت مال یکی دو بار اوله! :/
(ناهار نپخته بودم! :دی )

۲. اینکه رامبد جوان ممنوع‌التصویر شده نشون میده آزادی تو این مملکت موج میزنه!

۳. میگفت اتفاقا کار درستی کردن! من خوشحال شدم ممنوع‌التصویرش کردن!! اون که میره بچه‌شو اون‌ور دنیا متولد میکنه و از قضا ضرری هم به هیشکی نمیزنه میشه آدم بده، اون‌وخ تویی که تا دیدی ته دنیا استخدامی زدن بدو بدو زن‌تو استخدام کردی و از روز اول دنبال این بودی مامورش کنی شمال و همشم میگفتی ۶ سال تعهد داده که داده، ما خیلی زودتر منتقلی‌شو میگیریم و این همه آدمایی که دارن اینجا به خاطر کمبود امکانات به هزار مصیبت میوفتن برات هیچی حساب نمیشدن، تو... میشی آدم خوبه!!! عالیه دیگه! ما از جهان سوم دیگه چی میخوایم؟!!!

۴. اینکه ترامپ تصمیم گرفته بود پایگاه‌های نظامی رو بزنه نشون میده که دیواری کوتاه‌تر از دیوار ما نیست!!!! :/
دلم به این گرمه که آنتونی رابینز اعتقاد داره تا وقتی که نسبت به شرایط موجود به حس نفرت نرسی نمیتونی چیزی رو عوض کنی! و من دارم از حس نفرت منفجر میشم! و آماده‌ام دنیامو عوض کنم...

۵. این روزا خونه دلگیر شده... این خراب شده حتی یه شهر بازی هم نداره که بریم یه کشتی وایکینگها سوار شیم آدرنالین ترشح کنیم!!! (دیگه اوج ترشح آدرنالین من کشتی وایکینگ‌هاس. بازیای دیگه سکته‌م میده! :/)

۶. اینکه احسان علیخانی "آمریکاز گات تلنت" رو دیده، خوشش اومده، و گفته منم برم یه برنامه بسازم اسمشم بذارم "عصر جدید" ، (با اینکه کللللل دکور و همه‌چی رو کاپی کرده هم کاری نداریم حالا) ، قابل درک نیست اصلا!! نه به این دلیل که چرا کپی کرده‌ها.... واسه اینکه تماااااام چیزایی که "آمریکاز گات تلنت" رو باحال ‌کرده تو ایران ممنوعه :/
محسن رحمانی
۰۲ تیر ۹۸ , ۱۱:۱۲
طفلک آقای جو :دی

پاسخ :

:))
آبان ...
۰۲ تیر ۹۸ , ۱۱:۱۷
خب اینجا شهربازی داره
فقط کسی نیست باهاش بریم شهربازی :((
زبان بخون ..بسیار هم کار هیجان انگیزی است و مفید
در مورد رامبد ..خوب من کلا ازش خوشم نمیاد در این مقال نگنجد دلایلش ...
عصر جدید ..نمیبینم ها ولی اون چند قسمتی که دیدم خوشم اومده ..خوبه دیگه مردم دوست دارند ...البته که گات تلنت هم ندیدم
راستی امروز ناهار چی پختی :)

پاسخ :

میدونی، اینجا چون هیچچچچچچی نیست گاهی خیلی خسته کننده میشه! یعنی اینطوری برات توصیف کنم که نه مرکز خرید، نه پارک، نه خیابونای جالب، نه فامیل و دوست و آشنا (چی بشه یکی پیدا بشه که بتونی گاهی باهاش رفت و آمد کنی) نه شغلی، نه هیچی. این هیچی نبودنه اذیت میکنه گاهی. وگرنه که اگه شهربازی‌ای باشه تنها هم میشه رفت و آدرنالین ترشح کرد :)

زبان میخونم :) بهار نارنج هم معلممه تازه ^__^

بحث خوش اومدن و نیومدن نیست آخه. میگن چون طرفدار ایران بوده باید بچه‌شو اینجا دنیا بیاره! :/ خب این همه آدمایی که از جنبه‌های مثبت روستاها میگن میرن بچه‌شونو تو روستا دنیا بیارن؟! یا من که گاهی تریپ برمیدارم و میگم ته دنیا خونه‌مه و... عمرا حاضرم بچه‌مو اینجا دنیا بیارم؟! بعد اینکه اصن خب آورده که آورده. اینم یکی مث بقیه. برید ببینید اشکال کارتون کجاس که هر کی دستش برسه میره بچه‌شو یه گوشه دیگه دنیا میزاد!

منم عصر جدید دو سه قسمت بیشتر ندیدم. ولی از هر بخش گات تلنت که خوشم اومد دقیقا تو بخش ممنوعه ایران بود! :))

وااای اصلا دیگه آشپزی رو دوس ندارم! :)))))
امروز کته گوجه بادمجون پختم!!! :))))
علی
۰۲ تیر ۹۸ , ۱۱:۲۲
تنها چیزی که وجود نداره آزادی هست.
درسته که از رانبد خوشم نمیاد ولی کار اینها خوب نبود.
تالار

پاسخ :

از آزادی ما فقط برج‌شو داریم!!!
פـریـر بانو
۰۲ تیر ۹۸ , ۱۱:۳۱
ولی همین برنامه هم کورسوی امیدیه واسه کسانی که لایق دیده شدن هستن و تا حالا این اتفاق براشون نیفتاده. به‌نظرم برنامهٔ مفیدیه از این نظر‌

پاسخ :

اون که صد در صد.
بیشتر منظورم این بود که اون هنرای ممنوعه چقدر باحال‌تر و جالب‌تر بودن.
هر چند اونایی هم که از همه فیلترا میگذرن باز ممکنه بی‌خودی رد بشن، مث اون پسر بچه‌هه که پل زد، بعد اون آقاهه رفت روی سینه‌ش و داورا سریع ردش کردن!
هوپ ...
۰۲ تیر ۹۸ , ۱۱:۴۲
خوشحالم اخرش توی پرانتز گفتی از چی خجالت کشیدی، چون من داشتم بد برداشت میکردم /-)))))

پاسخ :

هی جواب مینویسم هی پاک میکنم!!! :))))
خیلی منحرفی! :'))))))))
פـریـر بانو
۰۲ تیر ۹۸ , ۱۲:۰۱
آره البته. من خودم با بودن رقص در مسابقه خیلی موافقم. فقط حیف نمی‌شه. :))))

پاسخ :

رقص و یه عالمه استعدادایی که خانما دارن و یه عالمه چیزای هیجان‌انگیز. و داورای باحال و پر هیجان. و مجری اتو نکشیده عصا قورت نداده! :)))) مجری اونا خیلی باحاله! ^__^
شارمین امیریان
۰۲ تیر ۹۸ , ۱۲:۱۷
سلام.

۱. همون دفعه اول و دوم هم خجالت نداشت!😂
۲ و۳. البته اینم نشون میده که خود مردممون هم اعتقاد چندانی به آزادی و حریم خصوصی ندارن. وگرنه انقد تو زندگی خصوصی بازیگرها سرک نمی کشیدن. مث قضیه ستاره اسکندری تو ترکیه که اوج فضولی ملت شریف ایران رو نشون میده. البته اینم باهات کاملا موافقم که بهتره ببینن اشکال کارشون کجاست که مردم این همه از وطنشون گریزون شدن. ولی به هر حال فکر می کنم ما ملت و این حکومت خوب به هم میایم (از ما است که بر ما است)

۶. چرا من عصر جدید رو فقط در موردش می شنوم؟ یه بار نشده تلویزیون رو روشن کنم ببینم داره عصر جدید پخش می کنه! =/

پاسخ :

سلام ^__^

۱. دیگه پخت و پز جزو وظایف منه... انجامش ندم خجالت داره :)

۲. یعنی روزی که عکسشو تو فضای مجازی دیدم روح عکاسو مورد عنایت قرار دادم!!! بعدم که ملت تند تند اون عکسو فوروارد میکردن با اینکه همگی میدونستن که نتیجه کارشون میشه ممنوع‌الکار شدن این دو تا!
در مورد اینکه ما و این حکومت به هم میایم... یه کلیپی دیدم، یه آقایی میگفت من هیچ وقت سیاستمدارا رو مقصر نمیدونم. چون اینا رو خودمون پرورش دادیم، خودمون انتخاب کردیم.!
ولی بخوام صادق باشم باید بگم این حقیقتی که نوشتی ناراحتم کرد! :))) دلم نمیخواد به این حکومت بیام! :'))

۶.منم یکی دو قسمتشو دانلود کردم دیدم. تلویزیون هم که ما کلا نمیبینیم. در واقع خیلی شیک و مجلسی سیم آنتنو کشیدیم و انداختیم تو کشو و خلاص :دی
بهارنارنج :)
۰۲ تیر ۹۸ , ۱۲:۱۹
واقعا ممنوع التصویر شده؟:)))چرا اخه؟اگه ممنوع التصویرم نمیشد مردم میترکوندش😅 درواقع هیچکدوم ازین اتفاقا هم برا من مهم نبود،چه بودنش چه رفتنش چه الان

برقص گندم

پاسخ :

من که از تلویزیون ایران فقط خندوانه میدیدم برام مهم بود ولی :)
مردم بدی هستیم! خیلی مردم بدی هستیم!!

گاهی وسط مسطای ورزش کردن، اونجاهایی که خیلی با آهنگ حال میکنم، یه چرخی هم میزنم... ولی دل و دماغ ندارم....
مـارﮮ :)
۰۲ تیر ۹۸ , ۱۲:۳۶
یک که هیچی، ولش کن ولی من ذهنم منحرفه :))))))))
دو هم که ولش کن،نمیخوام خونمو کثیف کنم
سه خونم کثیف میشه ها اما مرتیکه فلان و فلان و فلان و ... ( چند فحش رکیک به میل خود جایگزین کنید )
چهار که به احتمال قطع به بقین جنگ نمیشه
پنج = هوپ
شیش اینکه خدا رو شکر صدا و سیما رو کلا نمی بینم راحتم :|

پاسخ :

۱. منحرفا یکی یکی دارن خودشونو لو میدن! :)))

۲و۳. هعی

۴. این احتمال اگه اینقدر محکم بود ما اینجا پاره پوره نمیشدیم جانم!

۵. :))))

۶. منم نمیبینم. حتی ما تلویزیونمون به هیچ آنتنی وصل نیست :) فقط گاهی یه چیزی دانلود میکنیم میبینیم. خندوانه دوست داشتم فقط :(

هوپ ...
۰۲ تیر ۹۸ , ۱۲:۵۵
چاکریم :-))))

پاسخ :

نچ نچ نچ! خجالت داره! ^__* :)))
آبان ...
۰۲ تیر ۹۸ , ۱۳:۰۱
فقط کامنت هوپ 😂
دمت گرم هوپ

پاسخ :

من هی میگم همه چیزای باحال ممنوعه‌س! بیا اینم نمونه‌ش! :)))
نیــ روانا
۰۲ تیر ۹۸ , ۱۳:۲۳
آخیییییشششش من خیالم راحت شد
همش فکر میکردم باید از خجالت آب بشم برم تهههه زمین که اینقدر غذای حاضری و غذا بیرون می بندم به خیک این بندگان خدا
الان دیگه با این جمله قصار به اوج آرامش رسیدم :دی

پاسخ :

خواهر تو شاغلی! ولی من فقط مشغله ذهنی دارم! 😅😅😅😅😅

صبورا کرمی🦄
۰۲ تیر ۹۸ , ۱۳:۳۶
۱. با هوپ موافقم 😂😂
به نظرم تو هفته لااقل یه روز باید غذا نپخت و استرتحت داد به خودمون اما مرد ها به این حرف اعتقاد ندارن😂😂😂😂😂

به نظرم رامبد خیلی کار خوبی کرد. خیلی خیلی کار خوبی کرد. نگاه کنند چه گندی به مملکت زدند که از بالا دست تا پایین هر کی بتونه میخواد بچه شو جای دیگه ای دنیا بیاره. والا😑😑


پاسخ :

عی بابا! :))) یکی یکی دارین زوایای پنهان ذهن‌تونو رو میکنیدا! ^__* :)))
بابا غذا پختن دیگه از یه جایی خیلی خسته کننده میشه! مخصوصا که بدونی باید ظرفاشم بشوری! :/

والا منم اگه بتونم میرم بچه‌مو یه ور دیگه دنیا میزام! یعنی هر کی بتونه و این کارو نکنه خره! :/

صبورا
۰۲ تیر ۹۸ , ۱۳:۳۹
عه تو هم که همینو گفتی منم که همینو گفتم 😐
😂

عز عین سی دی های زومبا مومبا بگیر برقص قر بده 😁 زبان هم خیلی خوبه به منم یاد بده 😢 در حد آی عم عه بلک بورد بلدم از اینجا به بعدش با شما😁😁🤗🤗

کاش میشد فایل صوتی ارسال کرد. قبوله اگه تو واتساپ بگم نظرم رو واسه عصر جدید؟ 😂😂

پاسخ :

جریان بچه رامبد؟! :)

بیشتر هدفم محکم شدن عضلات کمر و گردن و پا و... ست که موقع کار اذیت نشم. فعلا رقص از اولویت خارج شده :)
زبان هم که یادمه میرفتی کلاس... منم خیلی تعریفی نیستم. فعلا دارم ۴۰۰۰ لغت میخونم.

بفرس بیاد :)
صخره نورد
۰۲ تیر ۹۸ , ۱۶:۳۹
نهار نپختن خجالت نداره اما خجالت دادن بخاطر یه نهار خجالت داره :))

من موافق اعتراض مردمی به رامبد جوان و امثال ایشون هستم چون این برنامه های جانب دارانه! و توهین به شعور مخاطب با پول بیت المال (پول همین مردم) ساخته میشه و ایشون مجری اون برنامه ها نیستن بلکه برنامه ساز هستن, پس مردم حق اعتراض به امثال ایشون رو دارن (نه فقط این یک نفر) اما ممنوع التصویر شدن از سمت کسایی که بچه های خودشون در حال خوشگذورنی تو همون کشورها هستن کار بی معنیه و اصلا حق اعتراض ندارن چون خودشون این امکان رو برای ایشون فراهم آوردن! مسخره نیست؟!

پاسخ :

خجالتم که نداد طفلکی، شوخی کرد. و خب یه ناهار هم نبوده! کلا یه مدته حس و حال آشپزی ندارم! :)))

والا من بیشتر قسمتای خندوانه رو دیدم، تو اون قسمتی که مهران مدیری مهمون بود رامبد میگه من مشکلاتو میدونم ولی میخوام مردم شاد باشن. تو یه قسمت دیگه‌ش گفت هر چند ما طرفدار تولید ملی هستیم ولی قضیه خودرو متفاوته. و کلا اون چیزی که من ازش دیدم حمایت از تولید ملی، پول جمع کردن واسه بچه‌های فقیر و ساختن ساختمون آموزشی واسه بچه‌های بی‌سرپرست و حمایت از بیماری‌های خاص و... بوده. من راستش نمیدونم جانب کی رو گرفته. ولی هر چی هم بوده باز فک نمیکنم اینکه بچه‌شو ببره جای دیگه دنیا بیاره خلاف جهت حرفاش باشه! آره منم بهم برخورد که آزاده نامداری چادرشو باد برد. من نشنیدم در حمایت حجاب حرفی زده باشه، ولی همینکه تو شرایطی که خیلی از مجری‌ها بدون چادر بودن این چادر میپوشید و بعد رفت کشف حجاب کرد ازش بدم اومد. ولی هر جور حساب میکنم کار رامبد خلاف هیچی نبوده! مگه اینکه صریحا گفته باشه نرید بچه‌هاتونو تو کشورای دیگه به دنیا بیارید! نمیدونم منظورمو رسوندم یا نه! میگم یعنی کارش نه مخالف حمایت از تولید ملی بود، نه مخالف تلاشش برای شاد کردن مردم و نه مخالف هیچی دیگه... فقط نشون داد اعتمادش به این نظام اونقدریه که ترجیح میده بچه‌ش جایی به دنیا بیاد که راه رفتن به روش باز باشه. و من فک میکنم اگه این امکان رو تمام مردم ایران داشتن، اگه همه میتونستن بچه‌شونو هر جا میخوان پلاک بزنن(!) اون وقت واقعا تعداد پلاک‌های ایرانی حتی به تعداد انگشتای دست هم نبود!!!
yalda shirazi
۰۲ تیر ۹۸ , ۱۸:۱۱
راجع به مورد یک. چقد معصومم من! هیچی به ذهنم نرسید! :)))))

پاسخ :

ها جون خودت! :)))
محبوبه شب
۰۲ تیر ۹۸ , ۱۸:۴۶
۱- خب دختر جان این چه وضع تعریف کردنه 😐 واضحه منم ذهنم به یه سمت و سوی دیگه رفت؟ 😑

پاسخ :

شماها منحرفید تقصیر منه؟! :))
نگارشش بد میشد! چند جور دیگه نوشتم دیدم یه جوری شد!
صبورا کرمی🦄
۰۲ تیر ۹۸ , ۲۲:۰۸
شماره اام پاگ گشته است😂😂
پیامی برایم ارسال بنُما تا بگویم😂 خخ

پاسخ :

من یه شماره ازت دارم که تو واتس‌آپ اکانت نداره!! :/
من ...
۰۳ تیر ۹۸ , ۰۲:۲۶
خندوانه ام ترکیب الن شو، کیمل شو و فلن شو اونوره و آیتمی نیست توی خندوانه که ازونور کپی نشده باشه
از قضا اونم باحالاش سانسوره😊

پاسخ :

وای وای الن شو و کیمل شو چقد خوبن! :)))) فلن شو رو ندیدم. ولی یه آقایی هست اگه اشتباه نکنم اسمش استیو هستش... وای اونم خیلی خوبه ^__^
آره بابا، همونایی هم که اصولا نباس سانسور بشه وقتی دیدن مردم خوششون اومد سانسور کردن. مثل لباهنگ و خنداننده‌شوهای خانم و ... . اصولا با هر چیز شاد کننده‌ای مخالفن اینا!
صخره نورد
۰۳ تیر ۹۸ , ۱۶:۴۲
نکته دقیقا تو اون قسمت "اگه همه میتونستن میرفتن بچشونو خارج از ایران به دنیا میاوردن" بود اما آیا همه میتونن؟ پول این تونستن از همون جانب داریه میاد. باید بعضی قسمت ها رو با دقت دیده باشید تا بدونید چی میگم, که البته اهمیتی هم نداره, صرفا ایجاد سرگرمیه برای مردمی که دارن زیر بار گرونی و بیکاری له میشن, والا اونا بچشونو اونجا به دنیا میارن و برمیگردن اینجا به کارشون ادامه میدن, مثل بقیه.
من به هیچکس حق توهین نمیدم اما حق اعتراض رو هم از مردم گرفتن بی انصافیه.

پاسخ :

:)
اینکه دیگران پولشو ندارن پس باید از رامبد هم سلب اختیار بشه؟! اینکه خیلیا بی‌کارن پس تو هم نباید بری سر کار؟!!
بی‌خیال. ما دوستیم :)
yalda shirazi
۰۳ تیر ۹۸ , ۱۸:۵۵
نه جدی میگم. وقتی کامنتا رو دیدم رفتم دوباره متن رو خوندم سرخ شدم!!!!

پاسخ :

به هر حال الان تو هم جزو باشگاه منحرفایی :))
صخره نورد
۰۳ تیر ۹۸ , ۲۱:۴۰
میدونید که منظورم این نبود, منظورم دقیقا شیوه کسب درآمد بود, اگه مهم نیست آدمها پولشونو از کجا میارن که, پس اصلا اشکال نداره بچه های سیاست مدارها خارج از ایران دارن خوش میگذرونن. اینکه ما پول نداریم که مقصرش اونها نیستن. اینکه پول بیت المال کجا صرف بشه هم به ما مربوط نیست, مقصر ماییم که نتونستیم خودمونو بچسبونیم به کسایی که بتونیم ازش برداشت کنیم.
بله بیخیال, با این بحث ها مشکل این کشور حل نمیشه. قطعا ما دوستیم, صرفا بیان یه نظر بود :)

پاسخ :

آها یه نکته‌ای!
ببین من اصلا در جریان حاشیه‌های هیچ کسی نیستم و دنبال هم نمیکنم این مسائل رو. الان از این کامنتت متوجه یه چیزی شدم. از نظر من رامبد فقط یه برنامه سازه که برای ساخت برنامه‌هاشم کلی دنگ و فنگ و سانسور و ... بهش تحمیل میشه که در این صورت پولش نوش جونش. ولی از کامنت تو اینطور برداشت کردم که رامبد یه ربطی به مسئولین داره! و خب نمیدونم دقیقا چه ربطی! ولی اگه به هر طریقی رامبد مرتبطه به حکومت که خب من همه حق رو به تو میدم و اعلام میکنم که من اشتباه کردم :)
و البته همچنان با تو موافقم که گفتی مسئولین که خودشون فلانن و چنانن چرا کاسه داغ‌تر از آش میشن اینا! :)

+ ترسیدم یه موقع ناراحتی پیش بیاد! :)
صخره نورد
۰۴ تیر ۹۸ , ۰۰:۰۳
مشغول ظرف شستن و مرور امروز بودم.که یهو یاد کامنت شما افتادم, فکر میکردم چرا شما یهو گفتید بیخیال ما دوستیم! بعد گفتم نکنه فکر کردید منظورم از اینکه گفتم به کسی حق توهین نمیدم, خودم بود!
منظور من این بود من این حق رو برای مردم قائل نیستم که رامبد جوان یا هر کسی رو فحش بدن و توهین کنن, اما هر کسی که به نظرشون داره کار اشتباهی انجام میده رو بهش میتونن اعتراض کنن, یا اون شخص حق داره و اثبات میکنه یا نداره و حق با مردم بوده.
خلاصه اگه همچین برداشتی کردید عذر میخوام چون کامنت رو سریع نوشتم به جمله بندیش فکر نکردم :))
عجب سوتی بود!!! همون بهتر که همه کامنت هامو حذف کنید این یه ذره آبرو حفظ بشه :))

پاسخ :

نه نه. درست متوجه منظورت شدم. فقط ترسیدم یهو ناراحت بشی از من! :)
نه واضح بود کامنتت ^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan