در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۴۱. پستام جدیدا هی موردی میشن!!

۱. من یه نگاه کارشناسانه به "عصر جدید" انداختم و به این نتیجه رسیدم که اگه مجری‌ش به جای احسان علیخانی، احسان کرمی باشه و اون مجری پشت صحنه‌ش یکی تو مایه‌های باربد بابایی باشه، داورا هم اینقد خشک نباشن، مثلا مهران غفوریان یا اون داور شب کوک که آهنگساز بود، باشن... واقعا برنامه خوبیه!


۲. اون روزایی که به شدددت دنبال جا بودیم، من هر روز کلی طرح میکشیدم. کلی کتاب میخوندم، کلی زندگیم نظم داشت و واقعا پیشرفت داشتم. تا اینکه رسیدیم به اینکه باید دو هفته صبر کنیم تا مزایده.... من تو این مدت حتی یه دونه طرح نکشیدم. به زور چند صفحه کتاب میخونم! صبحا دیر از خواب بیدار میشم. همش تو اینستا و پینترست ولو ام! و عنان زندگی از دستم در رفته!!


۳. خواهر زاده همسر منتقل شده به ته دنیا! البته با ۳۰۰ کیلومتر فاصله! در واقع همچنان ما اینجا کسیو نداریم! (خب میومدی نزدیکتر خب!:/)



عرفان ...
۰۴ تیر ۹۸ , ۱۲:۴۲
شما ما بلاگرا رو دارید😊

پاسخ :

ممنون ^__^
محسن رحمانی
۰۴ تیر ۹۸ , ۱۲:۴۳
ان شاالله جای مناسب هم پیدا می کنید.

پاسخ :

ممنون :)
معلمی از جنس اینده
۰۴ تیر ۹۸ , ۱۲:۵۴
سلام خیلی عالی بود موفق باشید.

پاسخ :

:)
صبورا کرمی🦄
۰۴ تیر ۹۸ , ۱۳:۲۰
۱. با کرمی موافقم. ولی با غفوریان نه :/ از بابایی یدم میومد خیلی لوس و لوث و خُنُک بود 😁 ولی جدیدا ازش بدم نمیاد. در واقع الان غیاثی پشت صحنه نقش خاصی هم نداره هاااا🤔
من از آریا خیلی خوشم میاد. نونهالی نه. حیایی نه. سید بشیر هم ۵۰_۵۰.
رو حرف منم حرف نباشه😑😑


😂


۲. انگیزه داشتی. منم انگیزه لازمم؛)

۳. 🤦‍♀️🤦‍♀️💩تو این شانس 😂

پاسخ :

۱. آمریکاز گات تلنت رو ببینی دیگه هیچ کدوم از داورای الانو دوس نداری! :)))
کلا باید یکی باشه که خیلی انرژی بده و شوخ باشه

۲. کلا دوس ندارم برای به دست آوردن چیزی صبر کنم! دوس دارم تلاش کنم!

۳. کلا وبلاگ من از پست قبلی تبدیل به یه وبلاگ آزاد در ابراز عقیده شده! :))))
פـریـر بانو
۰۴ تیر ۹۸ , ۱۴:۰۸
۱. احسان کرمی آخه؟ :/

۳. تا انتهای کار همسر باید اونجا بمونید؟ نمی‌شه به جای دیگه انتقالی گرفت مثلا؟

پاسخ :

۱. هر کی اتو کشیده و عصا قورت داده نباشه! من کلا زیاد سلبریتیا رو نمیشناسم.

۳. سخته... فعلا باید موند.
لوسی می
۰۴ تیر ۹۸ , ۲۰:۱۴
کِی منتقل میشین از اونه ته به مرکز دنیا؟ :)

پاسخ :

همسر نیرو دریاییه.‌‌‌... باید کنار دریا باشه همیشه.... اواخر خدمت میشه رفت شمال یا تهران، که من نه شمال دوست دارم واسه زندگی نه تهران!
نیــ روانا
۰۴ تیر ۹۸ , ۲۰:۲۱
اعتراف میکنم وقتی عنوان رو خوندم فکر کردم منظورت اینه که باز نوشته ت مثل مورد شماره ١ پست قبل ممکنه ازش برداشت انحرافی بشه :))

پاسخ :

انصافا یه انجمن منحرفان بیان تاسیس کنید! :)))))))
صخره نورد
۰۴ تیر ۹۸ , ۲۰:۴۸
صبر همیشه سخته، خصوصا با این ماجراهایی که شما داشتید. اما مطمئنم روزهای پرتلاشی در راهه :)

پاسخ :

آره واقعا صبر خیلی مزخرفه :/
ممنون :*
פـریـر بانو
۰۴ تیر ۹۸ , ۲۱:۲۸
پس عصاقورت داده نبودن رو موافقم ولی کرمی رو نه. :))
علیخانی رو هم دوست دارم البته. فقط از اون برمی‌اومد همچین برنامه‌ای تدارک ببینه و اینقدر پرطرفدار شه. :دی

شمال هم دریا داره‌ها! نمی‌شه برین شمال؟ درواقع اگر برید شمال تو مسافرت بقیه زندگی خواهید کرد؛ تو بغل یک عالمه نعمت و جنگل و کوه و دریا. :))

پاسخ :

مدل علیخانی به این مسابقه نمیاد. یه آدمی لازم داره که نگران خط اتوی کت‌ش نباشه و اهمیت نده چشاش تو دوربین چه شکلی میوفته! داورا هم همینطور. خیلی خشکن!

شمال طرفدار زیاد داره، چون اکثرا هم شمالی هستن. و خیلی سخته منتقل شمال شدن. ولی من دوست ندارم بیام شمال!!!! دقیقا به خاطر جمله خودت! "اگه برید شمال تو مسافرت بقیه زندگی میکنید"! به معنای واقعی کلمه! چون هر کس هوس کنه بره مسافرت میگه یه پول بنزین میدم فقط و میرم شمال خونه و غذا هم مفت! این بلا سر همه غیر شمالی‌هایی که شمال خدمت میکنن میاد! و کلا زندگی آدم میریزه به هم.
مهتاب
۰۵ تیر ۹۸ , ۱۶:۳۱
سلام گندم خانومی
خوبین خوشین؟
این روزها همه در حال صبر کردن هستن 😊
خدا هم میخواد صبر را در شما تقویت کنه
باشد که رستگار شوید😁😉

عصر جدید هم اوایل خوب بود رفته رفته دیگه اون شور و هیجانش داره میره از نظر اجرا ایناو داورا
خوشبحالتون که ته دنیاین چون تو وسط دنیا آرامشی که ته دنیا داره اونجا نیست من همیشه دوست داشتم ته دنیا باشم 😊☺
امیدوارم این مزایده به نفع شما باشه و بتونین کاراتونو راه بندازین

پاسخ :

به سلاام مهتاب جون :)
خدا رو شکر
 شما خوبی؟؟
پدر صبر ما در اومد خلاصه :))))

من فقط چند قسمت اولشو دارم. همونم خیلی شور و هیجان نداره!! :)))

تا تعریفت از آرامش چی باشه! :) همینقدر بدون که اون روزایی که وسط دنیایی‌ها از ناو آمریکایی جوک میساختن، از ترکیدن پهباد آمریکایی احساس غرور میکردن و کلا این روزایی که دارن کل میندازن با آمریکا، ما وسط مرگ زندگی میکنیم!!!!

ان‌شاءالله :) :*
مهتاب
۰۵ تیر ۹۸ , ۱۷:۵۴
ممنون عزیز شکر
میدونم این روزا روزای خیلی سختیه مخصوصا برا شما ها که شغل همسرت نظامیه پر استرس ترین روزا رو میگذرونین ولی اینکه دوتاییتون کنار هم همستین و باهمدیگه ارامش دارین این مهمه
ان شالله که خدا کمکمون کنه این روزا بزدوی بگذره و همه به ارامش برسن
😊😚

پاسخ :

ان‌شاءالله  ^__^
ممنون عزیزم
دچارِ فیش‌نگار
۰۶ تیر ۹۸ , ۱۸:۲۰
خوبه یه شیرازی رو برداشتی یه شیرازی دیگه رو گذاشتی جاش :) پارتی بازی نکن خانم

پاسخ :

علیخانی و کرمی شیرازین مگه؟!!
لانتوری
۰۷ تیر ۹۸ , ۱۷:۵۶
من یک نگاه کارشناسانه به اون کامنت اولی انداختم متوجه شدم
شما دنبال یه برنامه هستی که عصر جدید و شب کوک را با هم داشته باشه
اسمش را هم میشه بذاریم عصر کوک :))

پاسخ :

:)
کلا دنبال اینم که یه برنامه شاد و پر هیجان ببینم. عصر جدید این ویژگیا رو نداره.
دچارِ فیش‌نگار
۰۹ تیر ۹۸ , ۱۰:۰۸
هوم
نیلی ‌
۱۳ تیر ۹۸ , ۱۵:۵۳
احساااان کرمییی؟!!! این کارو با من نکن گندم. :|||
ولی در مورد داورا موافقم.

* قالب جدید و صورتی :))

پاسخ :

واو نیلی!!! سلاااام ^___^
آقا من کلا دو سه تا مجری بیشتر نمیشناسم!! علیخانی، کرمی، رامبد جوان، بابایی! :)))
کلا منظورم اینه افراد خوبی رو انتخاب نکردن!

*متاهلی :))))
نیلی ‌
۱۵ تیر ۹۸ , ۱۲:۱۵
سلام گندمی. :دی
آها. خب موافقم من. :))

*خیلی هم قشنگ. :دی

پاسخ :

^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan