در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

443. شغل رو نوشتم کارآفرین! ^___^

وقتی از دور به هدفت نگا میکنی همه چی آسونه، همه چی دم دسته، همه چی راحته...

مث من که میگفتم خب یه کارگاه میگیریم و اره رو میبندیم روی میز و یه عالمه چیزای خوشکل میسازیم. حالا برای اینکه بدنم هم آماده باشه هر روز ورزش هم میکنم. کتاب هم میخونم که سر در بیارم چی به چیه...

اما خب واقعیت یه جور دیگه س.

کارگاه کوچیک ما، قبلنا تعمیرگاه ماشین بوده. و یه چاله هم داره وسطش! :)) یه مدت هم جوشکاری بوده، یه مدت هم تعمیرگاه کولر... کلا مدلش مدل تعمیرگاهی طوره... و خب یه چالش بزرگ اینه که اون چاله رو چیکارش کنیم که هم خطر نداشته باشه و هم بشه ازش استفاده کرد؟!!

این چند روزاینطوری گذشت که وقتی کارگاهو دادن باید منتظر میشدم نفر قبلی تخلیه کنه. و درست زمانی که میخواست تخلیه کنه یه کاری بهش سپرده شده بود و یه روزی معطل شدیم. وقتی هم کارگاه خالی شد برای همسر کاری پیش اومد و یکی دو روز دیگه معطل شدیم باز!! ولی خب، دیگه برام مهم نبود! انگار راستی راستی صبورتر شدم!!

بالاخره این پنجشنبه جمعه رفتیم سراغ کارگاه... یه عالمه کار داشتیم. یه عالمه آزمون و خطا، یه عالمه هوای گرم و کولر به درد نخور، یه عالمه خطاهای دو میلیمتری که مکافات داشتیم تا درست شد... یه عالمه خستگی و خستگی... و شما نمیدونین همه اینا چقدر شیرین بود برام!! :)


+ درخواست کارتخوان دادیم. توی فرمی که پر کردم شغل رو زدم کارآفرین :))) ولی فک کنم یه ده روزی شده و خبری نشده... این کارتخون گرفتن هم شده قوز بالا قوز... :/

محبوبه شب
۲۱ تیر ۹۸ , ۲۱:۳۳
ای جووونم
خونه نو مبارک 🌹

پاسخ :

مرسی عزیزم 💋💋❤
فاطمه :)
۲۱ تیر ۹۸ , ۲۱:۳۵
^_^

ایشالا خبر کارآفرین برتر شدنتونو ببینیم به زودی... :)
به نظرم اون چاله پایین رو تبدیل کنین به انباروسایلی که نمی خواین فعلا و با یه صفحه آهنی بزرگ روشو بپوشونین..و در مرحله آخر کف کارگاه رو با روکش های محکم پلاستیکی بپوشونید که به راحتی چوب اره ها و ...رو بشه جارو کرد..

پاسخ :

وای فکرشو بکن!! ^__^

خیلی پر هزینه میشه! :))) اون کارگاه‌های خارجیاس که خاک اره‌هاشو جارو میکنن! ^__*
صخره نورد
۲۱ تیر ۹۸ , ۲۲:۱۴
مبارکه, ان شالله بسلامتی کلی چیزهای خوشگل بسازین و مشتریهاتونم شاد و خوشحال تحویل بگیرن و ذوق کنن :)
درس این قسمت صبر بوده که یاد گرفتین رفتین مرحله بعد ;)
کارآفرین عزیز موفق باشید :)

پاسخ :

ممنون عزیز دلم :*
صخره نورد
۲۱ تیر ۹۸ , ۲۲:۱۴
راستی خداقوت :)

پاسخ :

مررررسی ^__^ ❤❤❤
بهارنارنج :)
۲۱ تیر ۹۸ , ۲۲:۵۹
😅😅😅بنظرم بجور انبارب مخفی باشه روشو یه تخته بزارید

پاسخ :

خیلی باریکه سمیرا... خودمم به انباری فکر کرده بودم، ولی یه جوریه... فقط جای راه رفتن یه آدمه... اونم با نمیشه صاف راه بری حتی! :)))) نمیدونم چی میشه توش گذاشت!
واران ..
۲۱ تیر ۹۸ , ۲۳:۱۷
داخل اون چاله گل یا حتی سبزیجات بکار :)
و هر روز بهش آب بده :)
هر وقت گل ها رو هر کسی چه خودت چه کسانی که میان و میرن اونو ببینن حالشون خوب میشه :) و اصلا حال و هواشون عوض میشه :)
یه چیزی بکار که به آب کمی نیاز داشته باشه مثل کاکتوس حتی ؛)


+
توکل بخدا
ایشالا همه چیز حل بشه :)


سلام :)

پاسخ :

کارگاهمون اونقدری بزرگ نیست که اون مساحتو بتونیم از دست بدیم! به علاوه اینکه پر از گرد و خاک چوبه. مطمئنا هیچ گیاهی زیر عالمه خاک اره خوشکل به نظر نمیرسه! :) ولی ته ایده رومانتیک بود! :)

ممنون
شارمین امیریان
۲۱ تیر ۹۸ , ۲۳:۴۲
سلام.

چه قدر خوشحالم که داری از لحظه های شلوغ و پرکارت لذت میبری کارآفرین پرانرژی و موفق =)

پاسخ :

^___^ روزای خوبین این روزا
محسن رحمانی
۲۱ تیر ۹۸ , ۲۳:۴۵
موفق باشید.

پاسخ :

ممنون
yalda shirazi
۲۲ تیر ۹۸ , ۰۱:۱۰
من بهت افتخار میکنم؛ از ته دل.

پاسخ :

مرسی همشهری :*
نیــ روانا
۲۲ تیر ۹۸ , ۰۸:۲۷
به سلامتی و مبارکی کارآفرین جان عزیزم :)
دیگه بالاخره تو اون وضعیت بیابون طور و صدبار تا لب چشمه رفتن و تشنه برگشتن قدر همین لنگه کفش رو باید دونست دیگه :دی
امان از اون آزمون و خطاها و خطاهای دو میلمیتری
ما که وسط اینجور کارها کلی سوتی پت و مت طور داده ایم و وقتی بعد راه حل ساده براش پیدا کردیم کلی به خودمون و راهکار اولیه خندیدیم :))

ایشالا زودتر همه کارها می افته رو روال دلخواهت
بعد میایی سفارش می گیری و من سفارش استند میدم
می بینی چقدر مشتری وفاداری هستم؛ نگرفتم تا کارگاهت راه بیفته :))

پاسخ :

^__^ ممنون

آره واقعا تا بیاد دستمون راه بیوفته کلی پت و مت بازی باید در بیاریم :)))

عزززیزم ^__^ :***
آقاگل ‌‌
۲۲ تیر ۹۸ , ۰۹:۱۲
دیدی بالاخره کارگاه دار شدی؟ :)
حالا هی غرغر کن.

پاسخ :

یعنی یه جوری نوشتی که انگار چقد بی دردسر و راحت بوده و من چه غرغرو بودم! :)))))
صبورا کرمی🦄
۲۲ تیر ۹۸ , ۰۹:۲۱
منتظرم کارای خوشگلتون و تو پیجتون ببینم
فعلا میتونی واسه رفع خطر به چیزی درش بذارید که یه وقت اتفاقی نیوفته
میشه یه سری وسایل که تند تند نمیخوایید بذارید داخلش

زودی براتون جور بشه 😘
اگه مغازه ای چیزی دور و برتون هست که کادتخوان داره باهاش سلام علیک داشته باشید چون یه وقتایی کارتخوان کار نمیکنه به مشتری بگید مغازه کناری کارت بکشه

پاسخ :

مرسی صبورا جان :**

خدا کنه اینم زودتر جور بشه که بعد ببینم نگرانی بعدیم باید چی باشه! :))))
نیــ روانا
۲۲ تیر ۹۸ , ۱۱:۵۳
ببین همسر کارمند بانکه
بگم بهش ی کارت خوان برات پست کنه؟ :)

پاسخ :

فدای تو بشم مننننننن :****
میدونی، کارتخوانایی که از بانک میگیریم اینجوریه که هر از چند گاهی یکی باید بیاد کارتخوانو چک کنه!! نمیدونمم چرا!!! واسه همین باید از شهری بگیری که توش ساکنی...
کاش میرفتم میخریدم، نه؟؟ بانک یه میلیونو بلوکه میکنه و کارتخوان میده، قیمت خریدش یک و خورده‌ای‌ه حدودا... البته تا دو میلیونشم هست... ولی دیگه مال خودمونه.... نمیدونم چیکار کنم...
بهارنارنج :)
۲۲ تیر ۹۸ , ۱۲:۳۲
گندممممم پرورش قارچ بزن توش به هوا و جاش میخوره

پاسخ :

اممممم چه فکر خوبی!! 👌👌
خاک اره بریزه رو قارچا خراب نمیشن؟؟
حالا با همسر مشورت میکنم ببینم میشه یا نه. مرررسی :**
فاطمه :)
۲۲ تیر ۹۸ , ۱۳:۰۵
الان دوباره کامنتی که فرستادمو خوندم شما خیلی با کلاس تصورش کردین!!
اگه نزدیکتون بودم هفته ای یه بار میومدم اون خاک اره ها رو جارو می کردم:)))!!تا تاثیر جای تمیز کار کردن رو ببینین..حتما که نباید خارج باشه!!..برین از ضایعاتی آهن و اینجور جاها بخرین..بگردین پیدا می کنین آهن رو..اون پلاستیکیم که گفتم از اون روکش هاست که تو مترهای مختلف هست..قدیما از این روکشا رو کابینتا مینداختن..
خیلی گرون نمیشه..تازه هر کارگاه دیگه ای برین دوباره میشه استفاده کرد ازش..

پاسخ :

:)))
من خودم هر روز کارگاه رو مرتب میکنم و خورده چوبا رو جمع میکنم. ولی واقعا جارو کردن خاک اره کاری نیست که بشه زود زود انجام داد. کرد و غبار همه وجودتو پر میکنه، تازه اگه موقع جارو ماسک زده باشی و تا ته حلق و بینی‌ت فرو نره! :)
ما الان تو وضعیتی هستیم که حدود یک و خورده‌ای باید بدیم کارتخوان، هر دو سه ورق ام‌دی‌اف هم حدود یه تومن در میاد، یه اره دیگه لازم شده بخریم که اونم حدود یه تومنی میوفته. یه اتاق رنگ واجبه که بسازیم که اونم بالای یه میلیون در میاد، به اضافه یه سری خورده ریز ضروری دیگه... با این اوصاف تو اگه جای ما بودی برای خوشکل کردن کف کارگاهت هزینه میکردی؟ :)
من خودم خیلی تو فکر خوشکلاسیون بودم تا قبل شروع کار، ولی حالا میبینم واقعا هزینه‌های واجب‌تری داریم.
اون مدل پلاستیکی هم که میگی، خارج از بحث هزینه‌ش، فکر نمیکنم بشه واسه کف کارگاه استفاده کرد. چون اولا پایه میز و انواع ابزار آلالت تیز که یهو پرت میشن زمین یا خودمون یهویی رو کف ولشون میکنیم اونو پاره میکنن، به علاوه اینکه لیز شدن کف کارگاه میتونه خطرناک باشه.
میدونی، اگه هفته پیش بود منم مثل خودت خوشکل و رویایی فکر میکردم ^__^ اما الان که وارد گود شدم میبینم همه‌چی با تصوراتم فرق داره.
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۲ تیر ۹۸ , ۱۵:۲۷
قدم به قدم همه چی درست میشه:-)

پاسخ :

ان‌شاءالله ^__^ ممنون
آقاگل ‌‌
۲۲ تیر ۹۸ , ۱۵:۵۷
وقتی توی خود پیچی، به نظر خیلی پیچ بزرگی میاد. ولی وقتی از پیچ بیای بیرون. دویست متر ازش فاصله بگیری و بعد توی آینه بهش نگاه کنی به نظرت یه پیچ معمولیه. :)
داستان ما و غرغرهامونم همینه. وقتی داغیم به نظرمون همه چیز خیلی سخت می‌گذره. اما یه کم که زمان بگذره می‌بینیم اینم خیلی سخت نبودا. گذشت و تموم شد. ولی هنوز هم سختی‌های جدید از راه می‌رسن. اصلاً انگار تمومی ندارن. :))

پاسخ :

برایان تریسی تو کتاب قدرت برنامه‌ریزی‌ش میگه هر آدمی به طور متوسط هر سه ماه یه بار وارد یه بحران میشه!!! فکرشو بکن... هر سه ماه یه بار !!
و اینکه آره، مشکلات وقتی حل میشن دیگه سخت به نظر نمیان... ما دوست داشتیم به نمایشگاه خرداد برسیم، تمام تلاشمونم کردیم و نشد. حالا کمتر از یه ماه تا نمایشگاه مرداد وقت داریم... قبلا خیلی حرص میخوردم که برسیم، ولی الان میگم ان‌شاءالله که میرسیم!! :)) نمیدونم این مدل ریلکسی جدیدم خوبه یا بده!

+ تو گودریدز چجوری ریپلای میکنن؟!! بلد نبودم کامنتتو ریپلای کنم! :)))))
پریسا ..
۲۲ تیر ۹۸ , ۲۳:۴۳
وایییییییییییی چقدر خوشحال شدم :*********

خیلی خیلی مبارکه، خیلی زیاد

خدا قوت :)

پاسخ :

مرسی پریسا جونم :*****
ممنون عزیزم ^__^
فاطمه :)
۲۳ تیر ۹۸ , ۱۶:۱۲
آهان گرفتم چی شد به خدا
:))
و اون نکته پرت کردن ابزار و لیز بودن و اینا درسته من فکر ابزار و میز و.. رو نکرده بودم!
بله درسته..اگه صدای من از این بیرون به داخل گود میرسه بگم که خداقوت خانم..دست راستت رو سر ما بیرونی ها :)))

پاسخ :

^__^
ممنون عزیزم :**
نباتِ خدا
۲۸ تیر ۹۸ , ۱۰:۰۸
ان شالله تو کارتون خیلی عالی بدرخشید :)

پاسخ :

ممنونم 🌷🌷
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan