در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۴۵.

۱. دهن بانک ملت سرویس!

بعد این همه وقت خوابوندن پولمون حالا میگن به نجاری کارت‌خوان نمیدیم!!! :/


۲. پت و مت‌وار

وای یه اشتباه‌های عجیبی میکنیم که بیا و ببین!!! همسر میگفت همچین موقع‌هایی طرف باید شاگردت باشه که بگیری بزنیش!! (منو میگفت!!! :| )


۳. #نفت‌کش #پهباد

باز ته دنیا یه طوری شد که همه جوک بگن براش و ما... :/


واران ..
۳۰ تیر ۹۸ , ۲۱:۰۷
1
خب اینو از اول میگفتن :|

۲
ایشالا همیشه پت و مت وار در کنار هم رفیق و دوست بمونین و خوشبخت باشین :))


سلام گندم جان :*
خوبی عزیز ؟:)

پاسخ :

۱. آخه پول که بخوابونی تو بانک براشون سود داره. بعدم که بلوکه‌س، الان چند روزه وقت نکردیم بریم اوکی‌ش کنیم، اینجوری میمونه تو بانکشون!

۲. :) :**

سلام عزیزم. ممنون. تو خوبی؟
شارمین امیریان
۳۰ تیر ۹۸ , ۲۱:۱۳
سلام.

1. کاش جای این که هر سال، اولین نفر، تولدمون رو تبریک می گفت، کارهاش رو درست میکرد! =/

2. =)))

پاسخ :

سلام :)

۱. عه کارای دیگه‌شم میلنگه؟؟ من اولین باره کارم باهاش افتاده... میرم حسابمو از بیخ میبندم :// بعدا که فوج فوج ملت ریختن از من خرید کردن دل بانک ملت میسوزه که به من کارتخوان نداده!! :/
بهارنارنج :)
۳۰ تیر ۹۸ , ۲۱:۵۰
فقط خوابوندن نیست که باید تراکنش داشته باشی😅

آخ آخ:)))

:(

پاسخ :

یه تومن بلوکه میکنن، بعد کارتخوان میدن. اینا پولو بلوکه کردن بعد چند وقت گفتن نجاری‌ها تراکنش‌شون کمه نمیدیم! همون روز اول تو فرم نوشتیم کارمون نجاریه، نگفتن نمیدیم!
آقاگل ‌‌
۳۰ تیر ۹۸ , ۲۱:۵۲
2- پیشنهاد می‌کنم قانون تعیین کنین هرکی اشتباه کرد یه بیست و چهار ساعت ظرف‌ بشوره. :))

پاسخ :

نمیشه قانون بذاریم هر کی اشتباه کرد، اون یکی بیست و چهار ساعت ظرف بشوره؟! :))))
פـریـر بانو
۳۱ تیر ۹۸ , ۰۲:۱۴
کلا کارشون درآوردن حرص مردمه. :|

مواظب خودت باش. این شاید اعلام یه جنگه! :)))) #شوخی

:: من دارم پیر می‌شم دیگه حافظه‌ام درست کار نمی‌کنه. اسم برندتون چی شد راستی؟ انتخاب کردی؟

پاسخ :

آره واقعا... همسر هم که کلا سرش شلوغ شده نمیرسیم بریم پولو آزاد کنیم...

آخرش کتک‌ه رو میخورم! :)))))))

:: چوبکی. اگه دوست داشتی میتونی تو اینستا دنبال کنی: Choobacki
^__^
صبورا کرمی🦄
۳۱ تیر ۹۸ , ۰۶:۱۷
اسیر و خراب جوابت به اقاگل شدم😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اه این بانک ملت لعنتی😐
۳. چه خبر شده؟

پاسخ :

آخه بیشتر من اشتباه میکنم! :)))))

۳. چمیدونم والا... یه چند تا نفت‌کش توقیف کردن... تو اخبار نمیگه مگه؟! تو کانالای تلگرام که پره! :)
اتفاقای اینطوری که میوفته فشار و دردسرش واسه ماس
صبورا کرمی🦄
۳۱ تیر ۹۸ , ۱۰:۴۱
اره دیگه😂 مشخص بود😁
اخبار نمی بینم
تلگرامم چند روز یه بار سر میزنم کانالا هم پاک کردم😁

پاسخ :

ما هم که کلا تلویزیونو به آنتن وصل نکردیم! فارغ از دنیا :)
ولی خب اتفاقای اینجوری کل زندگی ما رو کن فیکون میکنه
نیلی ‌
۳۱ تیر ۹۸ , ۱۱:۴۶
۱.ینی الان کارتخوان منتفی شد؟!

۲.یه تضرع خاصی تو جمله‌ی همسر هستا. :دی

پاسخ :

۱. نه... باید از یه جای دیگه بگیریم...

۲. اصن یه وضعی! :))
لانتوری
۳۱ تیر ۹۸ , ۱۳:۵۳
سلام
دستگاه کارتخوان گرفتن که پول توی بانک خوابوندن نمیخاد !!!!!!!!!

ربطی به بانکش هم نداره

اونجا را نمیدونم قوانینش چیه اما در کل شما باید بری اون ارگانی که کارتخوان به مغازه ها میده
ببین با کدوم بانک ها قرار داد داره
بعدش هر بانکی دوست داشتی یه حساب باز کن و به اون اداره خبر بده و فرم پر کن
برات یه کارتخوان میارن

نیازی هم نیست پول بخوابونی
اما در کل بانک هایی مثل کشاورزی یا رسالت برای کارتخوان بهترن
چون بعدا خدمات بهتری میدن و راحت تر میتونی وام بگیری

اما باز باید تحقیق کنی توی اون شهر کدوم بانک ها بهتر خدمات میدن

پاسخ :

اونجوری باید بخریمش... که قیمتش میشه بالای یک و نیم.

عه! خدماتشون فرق داره؟؟!
ممنون... میپرسیم ببینیم اوضاع چجوریه
لانتوری
۳۱ تیر ۹۸ , ۱۷:۳۳
کارتخوان های بی سیم را باید خرید
خرید که نه.. یه پول بعنوان وثیقه گذاشت

اما کارتخوان سیم دار پول دادن نیاز نیست

پاسخ :

خب کارتخوان سیم‌دار دو تا مشکل داره برا ما:
۱. خط تلفن میخواد
۲. قابل جابه‌جایی نیست. مثلا نمیتونیم ببریمش نمایشگاه.

ما چند جا که زنگ زدیم همه حرف از فروش میزدن... وثیقه‌ای ندیدم
لانتوری
۳۱ تیر ۹۸ , ۱۷:۳۸
ببینید من چون خودم مغازه دار هستم تا حدودی میدونم
چندین بار برام اتفاق افتاده که مسئول بانکی امده و ازم خواسته توی بانکشون حساب باز کنم
و حتی گفتن خودشون برام درخواست کارتخوان میدن تا برام بیاره

تا جایی میدونم کارتخوان ربطی به شغل طرف نداره و اونا از خداشونه که شما توی بانک اونا کارتخوان داشته باشی

اما بازم قوانین اون شهر را نمیدونم

پاسخ :

خب احتمالا شما تراکنش‌تون بالاست.
ما چون تازه شروع کردیم و هنوز به مرحله فروش نرسیدیم تحویلمون نمیگیرن! :)))

گویا بانک ملت فقط از این ادا ها داره!! :/  همسرم هم که وقت نمیکنه یه مرخصی دو ساعته بگیره بریم پولو از بانک ملت بکشیم بریم جای دیگه کارتخوان بگیریم...
نینا
۰۱ مرداد ۹۸ , ۱۳:۰۵
سلام گندم :)
خسته نباشی :)
ی خواننده خاموشم :))
خواستم بگم واسه ایده های بیشتر برای ساخت وسیله های چوبی میتونی از اپلیکیشن pinterest استفاده کنی توش پر ایده‌اس...شایدم خودت بشناسی :)

پاسخ :

سلام دوست عزیز :)
ممنونم ازت 🌷🌷
آره ازش استفاده میکنم اتفاقا. ممنونم ^__^
میم . الف
۰۱ مرداد ۹۸ , ۲۲:۳۵
بعد سه ماه هنوز سود پول منم نریختن!😐

پاسخ :

مملکت بخور بخوره! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan