در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۵۱.

وسط خرت خرت کردنام تو کارگاه یهو همسر میگه: اگه مجبور شیم بریم دوره چیکار میکنی؟

میگم وای یعنی ممکنه مجبورمون کنن؟؟ :(

میگه نه... اما اگه مجبور کردن... اون وقت چی؟

سکوت میکنم. یه عالمه حس بد میاد تو دلم.

آرومه. میگه اگه مجبور شدیم بدون خدا خواسته. بدون بهترین اتفاق تو بهترین زمان ممکن افتاده!


دو هفته دیگه.... شروع نمایشگاه، یا شروع دوره!



صبورا کرمی🦄
۱۲ مرداد ۹۸ , ۰۹:۱۵
الخیر فی ما وقع😍

پاسخ :

ان‌شاءالله: )
محبوبه شب
۱۲ مرداد ۹۸ , ۰۹:۳۰
نمایشگاه؟؟ یعنی از طرف شهرداری یا چی؟

پاسخ :

چند ماهی یه بار اینجا نمایشگاه میزنن.
البته اینجا که نه، یه شهری نزدیکمونه که منطقه آزاده، اونجا نمایشگاه میزنن.
آوو کادو
۱۲ مرداد ۹۸ , ۰۹:۴۶
توکل بر خدا
:-)

پاسخ :

اوهوم :)
واران ..
۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۱:۱۰
نمایشگاه !
به لطف خدا ایشالا نمایشگاه


دعا میکنم بهترین ها براتون رقم بخوره.
توکل کن به خود خدا💚


سلام :)

پاسخ :

ممنون واران جانم :*
بهارنارنج :)
۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۳:۴۲
دوره چی؟

پاسخ :

تو پست قبل توضیح داده بودم... یه دوره شیش هفت ماهه تو تهران.
شارمین امیریان
۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۴:۱۶
سلام عزیزم.
خوش به حال آقای جو. چه دل دریایی داره.
ان شالله بهترینها براتون اتفاق بیفته.

پاسخ :

سلام :*
آره واقعا، خیلی آرامش داره اینجور مواقع!
ممنون. ان‌شاءالله
نیلی ‌
۱۲ مرداد ۹۸ , ۱۵:۳۷
ما رو در جریان بذار (:

پاسخ :

چشم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan