در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

452.

1. زبون مرورگرم روسی شده! سرچ کردم و هر چی هم لازم بود برا درست کردنش انجام دادم... اما نشد! :(


2. به نظرم نتیجه اون دو ماه فشارو داریم الان میبینیم... هر از گاهی یاد دوره میوفتیم، یه دو کلمه درموردش حرف میزنیم و باز میریم دنبال کارمون! :)))


3. ما تا حالا فک میکردیم خودمون دو تا تو کارگاهیم فقط... نگو یه همکارم داریم!!! در واقع یه همکار ترسناک... یه همکار کوچولوی ترسناک! :/

خودشو ندیدیم هنوز... ولی آثارش رو میتونید ببینید:




اینم به عنوان اولین ضرر مالی شغلمون!!!! ://///


4. این روزا با یه کدبانوی اصفهانی زیاد چت میکنم. و چون هر دوتامون دستمون بند کار خونه س بیشتر وویس میفرستیم. امروز یه آن به خودم اومدم دیدم دارم با لهجه اصفانی فکر میکنم. ^__^

محبوبه شب
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۲:۵۷
نگو که مووووووو ش ش ش شه؟ 😨😱

پاسخ :

موشه دقیقا :/
چندشم میشه حتی بیسکوییتا رو بخوام جمع کنم!
هوپ ...
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۳:۰۰
موش؟! وای... کاش زود بگیرینش.

پاسخ :

هوم :(
ندیدیمش تا حالا...
بق بقو
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۳:۰۰
اون کدبانو خیلی گله میششنااسمش❤😁

پاسخ :

عه جدا؟ :)
شارمین امیریان
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۳:۰۳
سلام.

همکارتون 😰😰😰 ایشالا به زمین داغ بخوره😂

آخی... تفکر به لهجه اصفهانی😊
من یه مدت تو یه شهرستان تدریس داشتم لهجه شون خواستنی نبود ولی ناخودآگاه داشتم لهجه می گرفتم. بعد شروع کردم هر چی اونا می گفتن رو یه دور تو ذهن خودم بدون لهجه تکرار کنم! مشکل حل شد!
حالا البته لهجه اصفان که بیسته ^_^

پاسخ :

سلام :)
حالا موشه که وقتی هستیم نمیاد بیرون... یه زنبور گنده هر روز پلاسه تو کارگاه :((((

:) مخصوصا که این دوستم خیلی هم بانمک صحبت میکنه
خانومی ...
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۳:۰۹
چسب موش بگیرید ، مثل کتاب می مونه باز کنید بزاریدش جایی که فکر میکنید ممکنه ازش رد بشه . فرداش که اومدید میبینید گرفتار شده 😃

پاسخ :

زمان دانشجوییم دو سه تا موش با چسب موش گرفتیم...
منتها مساله اینه که ما وسط بیابونیم... احساس میکنم ما وسط خونه زندگی موشه ایم! :))) نمیدونم شایدم گرفتیمش...
هوپ ...
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۳:۱۰
ما توی یکی از پانسیونامون موش مرده پیدا کردیم و من از شدت ترس به گریه افتاده بودم!

پاسخ :

من کل دوره دانشجوییم تو اتاقم موش داشتم! :/
انواع و اقسام!
اولاش میترسیدم بعد ریلکس شدم!! :)))
آقاگل ‌‌
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۴:۲۳
چه بامزه خورده بیسکوییت‌ها رو ^_^

پاسخ :

انگار بچه گاز زده! ^__^
صبورا کرمی🦄
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۴:۴۸
به نظرم برای همکار کوچولو یه خونه درست کنید و براش غذا بذارید😁😂 مصالحه آمیز کنار بیایید😂😂😂😂 که یهو سراغ چوب و .. نره

چه جالب😁😁😁😁 فکر کردن به لهجه اصفهانی😂😂😂آخی...😂😂😂😂😂😂

پاسخ :

غذا بذاریم پررو میشه! یهو دیدی وقتی خودمونم هستیم اومد بیرون!

^__^
بهارنارنج :)
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۵:۱۸
مپش که طوری نیست:|سوسک بوذ یه چیزی

پاسخ :

عزیزم همه‌چی هس!
موش. سوسک. مارمولک. زنبور و... ! :/
خانومی ...
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۵:۳۵
با تله موش ؟ 🤔

پاسخ :

همسر میگه یکی دو تا موش نیست. وسط بیابونیم و دورمون پر موشه. چندتاشو میخوای بگیری؟! :/
آوو کادو
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۵:۳۸
چه جالب!
یه نفر دیگه هم اعتراف کرد که لهجه مسریه! (مخصوصا اصفهانی) :-)

پاسخ :

آره واقعا مسریه... نه فقط لهجه، بلکه حتی لحن و تکیه‌ کلام و ... :)
آبان ...
۱۳ مرداد ۹۸ , ۱۶:۰۹
به نظرم خیلی شجاعی
من بودم اون قدر جیغ میزدهم ...پام هم دیگه نمیزاشتم اون تو ..
من کلا از هرنوع حیوانی میترسم ..گربه ..یگ ..موش ...

پاسخ :

عزیزم! ^__^
منم هر جونوری نزدیکم بشه میترسم. ولی نزدیک نشه کاری ندارم
لوسی می
۱۳ مرداد ۹۸ , ۲۱:۵۷
موش که چوبها رو نمیخوره بذار زندگیشو بکنه!

فکرهای اصفهانی باحال بود خنده‌م گرفت .. منم همینطورم زود لهجه‌ها رو میگیرم! 😂😂

پاسخ :

والا نمیدونم موش چوب میخوره یا نه.... وای دیشب خواب دیدم کارگاه موریانه زده! :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan