در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

رشته ای بر گردنم افکنده دوست/ میکشد هر جا که خاطرخواه اوست...

به حدی زندگیم روهواست که نمیدونم دو هفته دیگه کجام!!!

البته که هیشکی از دو ثانیه بعد خودشم خبر نداره... ولی اینکه اینجوری لنگ در هوا گیر کرده باشی عجیبه.

فرمودن حالا که دوست ندارین شیش ماه برین تهران، نه ماه برین بوشهر پس...

بوشهر از یه لحاظایی بهتر از تهرانه...

ولی حتی همینم صد در صد نکردن که قراره بریم یا نه.

بعد آدم با خودش میگه خب حالا که قراره نه ماه برم جای دیگه زندگی کنم با خودم باید چیا ببرم؟ چقدر لباس؟ چقدر وسیله آشپزخونه؟ اره مرّه ها رو که حتما باید ببریم. شرایط بوشهر صد البته بهتر از ته دنیاس واسه کار ما...

هی نگا میندازم به هر گوشه از خونه و میبینم من دلم تنگ میشه خب...

بعد آبغوره ها رو چیکار کنم؟ آبلیموها رو؟ برنجا رو؟ غلاتو؟ مواد شوینده رو؟ کتاااابامو؟!!! :((

مگه میشه آدم یهویی بره یه جا دیگه زندگی کنه خب؟! خب منتقلمون کنید که کلا جمع کنیم بریم! :/

 

شاید حکمت اون دو ماهِ سخت همین بود که این روزا دیوونه نشم!!!

زنگ زدم گفتم پای کارت ویزیتایی که سفارش دادم آدرس نزنید! گفت رفته واسه چاپ :/

چقد به این ام دی اف فروشیه نق زدیم که چرا همه ام دی اف های خام رو فروختی؟ مگه قول ندادی ما رو خبر کنی؟!! حالا چند روز دیگه بار جدیدش میرسه و قول داده حتما اول ما رو خبر کنه! :/ خدا کنه تا اون موقع تکلیفمون معلوم بشه...

 

 

+ بلاگر تهرانی زیاد میشناختم... ولی بوشهری چندتا داریم حالا؟! :)

+ دارم درست میبینم؟!!! بیان ایموجی اضافه کرده!!! بعد نوشته گنجاندن خندانک!!! :))) laugh

 

آقاگل ‌‌
۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۵:۲۹
بوشهر خوبه که. لااقل بهتر از تهرانه.
.
بیان ایموجی داشت. فقط باید داخل مرکز مدیریت ویراشگر پیش‌فرض رو دستی تغییر می‌دادی. الآن مثل اینکه ویرایشگر پیش‌فرض رو خودشون تغییر دادن. حالا چرا و به چه دلیل نمی‌دونم.

پاسخ :

از خیلی لحاظا بهتر از تهرانه... ولی میدونی، اینجوری رفتن مخصوصا با زندگی متاهلی سخته. مجرد که هستی خودتی و خودت.
صبورا کرمی🦄
۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۵:۳۷
گنجاندن خندانک قشنگ نوشته های قبلتو شست و برد😂😂

واقعا سخته. یعنی چی خب😐😐😐😐😐

پاسخ :

:))

چی بگم... خونه زندگیمو چیکار کنم؟!! دوست همسر رفت مرخصی یه ماهه، خونه‌شو سپرد دست یکی، طرف نرفت سر بزنه، هم کولرش سوخت هم یخچالش!!!! حالا نه ماه زندگیمو به کی بسپرم؟؟؟؟ :/
شارمین امیریان
۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۵:۳۸
سلام.

واقعا عجب شرایطیه ها! گندم جان تو از قبل ازدواج می دونستی شرایط کار همسر این طوریه؛ نه؟


ایموجی؟؟؟؟!!! برم ببینم... برا کامنت که نیست

پاسخ :

سلام

اصلا این مساله اولین باره پیش اومده! قبلا هر کی میخواست بره دوره از قبل اطلاع میداد و اگه شرایط اوکی بود میگفتن خب برو. این مسائل همونطور که گفتم واسه این پیش اومد که فرمانده همسر از ارتش رفت. بعدم اینا کسی رو جاش نفرستادن و مسئولیت همسر و همکاراش زیاد شد. حالام که هر روز قصه پهباد و ایناس، دو نفر هم قراره برن دوره، که خب وضعیت شغلی افتضاح میشه. همسر نامه زد که من مسئولیت قبول نمیکنم و یکیو بفرستید و اینا، اینام گفتن خب اونی که قرار بود بره دوره نره، به جاش مستر جو بره! :/ سر این مسائله خلاصه که وضعیت اینجوری شده...

تو صفحه انتشار پست هست :)
محبوبه شب
۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۵:۵۱
اره منم وقتی دیدم صفحه انتشار پستم تغییر کرده یهو گرخیدم و زدم به چاک :| برام ناآشنا بود گفتم نکنه هکم کردن :/ : ))))

پاسخ :

ولی ایموجی‌هاش زشته! :))
مهراد فروتن
۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۷:۵۴
آخ آخ آخه یعنی چی؟ 😠 شش ماه، نه ماه! خب اگر هم می خوان انتقالی ندن حداقل یک سال دو سال نه شش ماه، نه ماه 😡

پاسخ :

واسه یه سال هم آخه نمیشه اسباب برد. هر اسباب‌کشی کلی تلفات وسایل داره...
yalda shirazi
۱۴ مرداد ۹۸ , ۱۸:۰۳
ای بابا....
یعنی وقتی موفق شدین باید یه کتاب بنویسین از این مشکلا!

پاسخ :

میبینی تو رو خدا اوضاعو؟! :)
همه اون مدتی که هیچ کاری نمیکردم زندگی عین مرداب ساکن و تکراری بود!!! حالا هی رعد و برق میزنه!
صبورا کرمی🦄
۱۴ مرداد ۹۸ , ۲۱:۱۳
ویس دادم برات

پاسخ :

دستت درد نکنه :)
فرشته ...
۱۷ مرداد ۹۸ , ۲۲:۴۸
عه‌عه من اتفاقی اومدم اینجا داشتم پست‌هات رو میخوندم رسیدم به اینکه گفتی بلاگر بوشهری کی رو داریم ؟
من بوشهریم ، البته شهر گناوه :)

+ میشه بپرسم بوشهر دقیقا از چه لحاظی بهتر از تهرانه؟!

پاسخ :

سلااام ^__^

خب اولا اون دوره‌ای که تو تهرانه عاقبتش برای ما خوب نبود به لحاظ شغلی. دوم اینکه تو بوشهر بهمون خونه میدن با تجهیزات ولی تهران نه. و سومین دلیل اینه که من و همسرم میخوایم یه کسب و کار راه بندازیم که تو تهران هزینه شروعش خیلی زیاده ولی تو بوشهر میشه راحت‌تر شروع کرد و بستر فراهمه. چهارم اینکه تهران خیلی شلوغه و ما نمیدوسیمش! و خب ما شیرازی‌ایم و بوشهر به شیراز خیلی نزدیکه. و اونجا من یک عدد دایی هم دارم :)
و تهش اینکه عشق است جنوب! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan