در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

456. رفاقتی!

دو هفته وقت و یه عالمه کار....

خب اول بهتون بگم که بوشهر رفتن ما قطعی شد!! حالا ماییم و چندتا کمد نیمه کاره و یه کارگاه جمع کردن کامل و بستن وسیله های مورد نیاز و پیدا کردن مشتری برای همین سه چهار تیکه محصول و یه خونه تکونی خوشکل که بعدا هر کی پا گذاشت تو خونه مون نگه چه چرک و چیل بودن! خلاصه که یکی پاشه بیاد کمک من! :))


اونی که کارت ویزیت بهش سفارش دادم و بعد گفتم آدرسشو برام بردار و گفت کارتا چاپ شدن دیگه، هنوز زنگ نزده بگه بیاین کارتا رو ببرین! احتمالا حوصله ش نشده دوباره کارتو طراحی کنه...


این روزا نه حوصله دارم تو کارگاه کار کنم نه تو خونه... عنان زندگی کلا از دستم در رفته...


و اما... رفقای با مرام ^__^ بیاین و رفاقتی پیج کاری منو فالو کنین و پستامو لایک کنین. و رفاقتی تر به رفقای بامرامتون بگین اونام منو فالو و لایک کنن... بیاین و با حضورتون به پیجم اعتبار بدین! :**

choobacki



شارمین امیریان
۱۸ مرداد ۹۸ , ۱۱:۰۲
سلام


واااای گندم جان چقدررررر کاراتون شیک و جالب و زیبان. کیف کردم واقعا. یعنی عاااااالی... ان شالله هر روز موفقتر از دیروز😍

پاسخ :

سلام :)

عزیزم ^__^ لطف داری :**
فالو کنیا! :دی
بانوچـ ـه
۱۸ مرداد ۹۸ , ۱۱:۲۰
چه خوب که داری میای بوشهر :) من بوشهر ساکنم.
ولی تو این گرما امیدوارم از اومدنت پشیمون نشی :دی
خلاصه که پیشاپیش خوش اومدی کاری بود من در خدمتم.

پاسخ :

عه چه خوب ^__^
برام عجیبه که اینجا اصلا گرم نیست، ولی بندر و بوشهر خیلی گرمه!!!
ممنون عزیزم :*
آقاگل ‌‌
۱۸ مرداد ۹۸ , ۱۱:۲۵
من از رفقای با معرفتم و با مرام نیستم متأسفانه. :)
.
بعد دیگه اینکه خیلی هم تمیز نکن. خیلی تمیز کنی می‌فهمن که از قصد تمیز کردی. باز می‌گن اوه! اینا ببین دیگه چه چرک و چیلی بودن که از قصد خونه رو تمیز کردن و رفتن. :)))

پاسخ :

دم تو که گرم :)

خونه‌م همیشه تمیز بود آخه... دو سه روزه تو شوک بودم چرک و چیل شده! :))
صبورا کرمی🦄
۱۸ مرداد ۹۸ , ۱۱:۳۲
من که هم فالو دارمت هم استواری تگ تون کردم یه بار. حالا دوباره استوری می کنم😉

پاسخ :

تو که یه دونه‌ای :**
بهارنارنج :)
۱۸ مرداد ۹۸ , ۱۲:۰۲
منکه فالو دارمت😅😅😊

پاسخ :

نه نه! تو پیج شخصیمو فالو داری!! اینم فالو کن! ^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan