در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

457. گنده بکه باباشون بود فک کنم!

1. تبعیض جنسیتی

همیشه میگفتن آقا پیج دخترا فلان قدر فالوور داره و عکس از ناخنشون میذارن صد تا لایک میخوره و پسره پست بذاره تصادف کردم دارم میمیرم هیشکی تحویل نمیگیره و اینا... اینا همشششش کذبه! :/  مثال بارزشم پیج خودم (choobacki) که این همه گفتم آقا فالو کنید! ده نفر لبیک گفتن فقط!!! :/ ولی مترسک بی سر و صدا اومد و پنج شیش هزارتا فالوور داره حالا!!! حسودم خودتونید! :/


+ خییییلیییی مرسی از لبیک دهنده ها. خیلی مهربونید :*


2. خانوادگی

دفعه اولی که موش خرماها بیسکوییتامونو خوردن، دست به جعبه بیسکوییتا نزدم. دفعه دوم که دیدم باز اومدن و ابزارا رو ریخت و پاش کردن، جعبه رو گذاشتم کف کارگاه. که نتیجه ش شد اینکه اون روز وسط کارمون یهو دویدن سمت در و منو سکته دادن! دیگه جعبه رو بردیم بیرون کارگاه که همونجا بیسکوییتاشونو بخورن...

دیروز داشتیم در کارگاهو باز میکردیم که یه موش خرمای بزرگِ دم پشمالو از سوراخ دیوار کارگاه پرید بیرون! :/ یه خفیف رد کردم! رفتیم توی کارگاه دیدم زیر قفسه ها یه چیزی تکون میخوره! به همسر گفتم صب کن من برم رو صندلی بعد بیرونشون کن! دو تا کوچولوی دم پشمالو بودن! قلبم تو دهنم بودا... ولی خوشکل بودن! گفتیم خب اون بزرگ اولیه مامانشون بوده حتما!

دیگه کارو شروع کردیم... وسط یه برش خیلی مهم یهو یه گنده بک دم پشمالو هم دوید بیرون! :$ قلبم وایساد رسما!

وسط این سکته های من همسر میگه کاش میشد اینا رو هم ببریم بوشهر با خودمون!!! :/ حالا اصن سکته های من هیچی... ما جا داریم؟!! نه جا داریم؟؟!!!! :/

ولی خوشکل بودن!!! هر چهارتاشون! :)))

بق بقو
۱۹ مرداد ۹۸ , ۱۲:۳۵
اقو من یک عدد بلاک شده هستم نه میتونم فالو کنم و نه کامنت بذارم😑
گفتم در جریان باشی ،نامهربون نیستم🤦😁

وای این موش خرماها خیلی خوبن... برید از کجا بیسکویتشون تامین بشه😄؟!

پاسخ :

چیکااااار کردی که بلاک شدی؟! ^__* :)
تو که ماهی عزیزم :*

فعلا که همسر تو فکره اینا رو هم ببریم! :/ 
واران ..
۱۹ مرداد ۹۸ , ۱۳:۲۱
سلام
یک :
من اینستا ندارم واقعا وگرنه منم دعوتتو لبیک میگفتم :))
و آیا این لینک تونه ؟
https://www.instagram.com/choobak/
اگر آره که تبلیغ کنم واستون :)
اگر نه کامنتو میتونین تایید نکنید یا سانسور اون آدرس رو کنید .

ولی بنظرم از خود جناب مترسک و دوستای که فالوور زیادی دارند بخواین تو پیچ شون کار شما رو تبلیغ کنند :)

پاسخ :

سلام ^__^

عزیزم :)
نه... همینو به جای choobak بنویس Choobacki میشه لینک من :)

ان‌شاءالله کارمون روی دور بیوفته واسه تبلیغ مترسک و بقیه رو هم به زحمت میندازم :)
لوسی می
۱۹ مرداد ۹۸ , ۱۴:۰۵
یکی از اون ده تا من بودما! ^_^

پاسخ :

عزییییییزم :*** ممنون
شارمین امیریان
۱۹ مرداد ۹۸ , ۱۴:۰۷
سلام.

۱. اون دخترا هم که الکی الکی لایک نمیگیرن. کلی قر و قنبیل جنسیتی و جنسی میان. نه این که نتیجه استفاده از هوش و توانمندیهاشون رو به نمایش بذارن!😉

۲. آخی.... خب اینا قبل از شما اینجا رو گرفته بودن. ولی چون بدجنس نیستن کارگاهو با شما شریک شده ن. تو هم این چند روز باقیمونده رو مجبوری باهاشون بسازی! دیگه پیشنهاد همسر رو هم یه جای دلت بذار😂

پاسخ :

سلام :)

۱. قر و قنبیل در توانم نیست انصافا! :))))

۲. نه از قبل نبودن! یه سری یه مقدار وسیله میخواستیم بذاریم تو کارگاه و بریم، بیسکوییت هم توش بود. گذاشتیم نزدیک در. وقتی برگشتیم فک کردیم گربه ترتیب بیسکوییتا رو داده‌... ولی از اون روز اینا فهمیدن اینجا بیسکوییت هست. وگرنه قبلشم بیسکوییت میبردیم همونجا میذاشتیم ولی خبری نمیشد.
فرشته ...
۱۹ مرداد ۹۸ , ۱۴:۱۰
به همسر بگو نمیخواد موش‌ها رو بیاره چون بوشهر موش و مارمولک خودش زیاد داره، تازه دیر رسیدید وگرنه جیرجیرک سیاه زشتا و ملخ‌هامون رو هم می‌دیدید! :)))
+ نسلشان منقرض باد !

پاسخ :

منو نترسون! :))))))
موش خرماها اصلا شبیه موش نیستن... نمیدونم چرا جزو دسته موشا گذاشتنشون!!!
بق بقو
۱۹ مرداد ۹۸ , ۱۴:۲۲
نمیدونم والا الان سه باره منو داره بلاک میکنه:( ... فاصله بیرون اومدم از بلاک هم به دو روز نمیکشه حتی چند ساعت ... نمیدونم چرا شاید به خاطر فعالیت کم

پاسخ :

نه فک نکنم کاری به فعالیت کم داشته باشه...
یه پیج جدید درست کن. اون خراب شده شاید! :/
تسنیم ‌‌
۱۹ مرداد ۹۸ , ۱۴:۳۲
سلام
من همون اول اول که پیجتون رو گفتین فالو کردما :) تازه منی که تو اینستا نه پست می‌ذارم، نه لایک می‌کنم، نه کامنت میذارم، از دم لایک کردم پست‌هاتون رو. گفتم یه منتی هم بذارم 😁😁
البته انصافا کاراتون تمیز و قشنگه و لایک داره :) موفق باشید :)

پاسخ :

سلام
دست شما درد نکنه ^__^ ایشالا جبران کنم براتون :)
آقاگل ‌‌
۱۹ مرداد ۹۸ , ۱۵:۵۹
رمز پیروزیش رو برو بپرس. شاید بهت گفت :))))
.
میگن سه تا سکته دیگه بعدش مرگه که. چطوری هنوز زنده‌ای؟

پاسخ :

روح استیو جابز کمکش میکنه فک کنم! :/

یکیش خفیف بود! سکته حساب نمیشد! :)))))
صبورا کرمی🦄
۱۹ مرداد ۹۸ , ۱۸:۱۱
واقعا منم منتظرم جاگیر بشید توی بوشهر و برات تبلیغ کنم عشق خوش گلم 😍
میگم گندوم من جا تو بودم واقعا از ترس سکته میکردم باز تو خیلی شجاعی😂

پاسخ :

عزیز دلمی عزیزم :**  والا فعلا که باز میگن معلوم نیست برید یا نه!! :/ خیلی خرن! ://
من شجاعم؟! :))) یادت رفته رفتم خونه داییم، سگ دختر داییم دوید سمتم، من میخواستم از کمر همسر برم بالا؟! :)))))
محسن رحمانی
۱۹ مرداد ۹۸ , ۱۸:۵۵
متر کجا اومد؟آدرسشو بده برم کلشو بکنم.

پاسخ :

اینستاس... به نظرم #اما_مترسک بزنید بیاد. آدرسشو حفظ نیستم.
صبورا کرمی🦄
۱۹ مرداد ۹۸ , ۲۲:۱۷
@بق بقو چون با فیلتر شکن وارد میشی :))) یه بار رمز پیج ات رو عوض کن و دیگه با فیلتر شکن نیا


راستی؟ بیچاره خر... حیف خر....

وای از افتخاراتت بازم بگو یادآوری اش قشنگه😂😂😂

پاسخ :

بدجنس! :))))
صبورا کرمی🦄
۱۹ مرداد ۹۸ , ۲۳:۰۹
🤣🤣😂😂😂😂😂

پاسخ :

^__^
بانوچـ ـه
۲۹ مرداد ۹۸ , ۱۱:۵۸
من فکر کنم فالو کردما... نه؟
وای موشا رو نیاریداااا وگرنه می‌گم همون سر ایستگاه بازرسی پلیس راه بگیرنتون :دی

پاسخ :

آره تو هستی ^__^
اصن یا جای من اونجاس یا جای موشا! :/ :))
مهتاب
۳۰ مرداد ۹۸ , ۱۴:۲۱
وایی موش ها
ماهم جدید با موجودی به نام مامورلک در حیاط و خانه درگیریم با اون چشاشون مظلومانه هم نگاه میکنن
منم پیجتو اد کردم و لایکمم کردم 😊

پاسخ :

یه مارمولک تو کارگاه هست خیلی بزرگه! تا حالا مارمولک به این بزرگی ندیده بودم!!! :/

ممنووووون مهتاب مهربونم :*
Mohsen Farajollahi シ
۰۵ شهریور ۹۸ , ۱۴:۰۳
اوه :/ از قبل چنل دارین :| از مشکلات صد تا پست عقب افتادن همینه دیگه! خوب کامنت قبلیم رو کلا نادیده بگیرین :) فعلا اینستاگرام ریپورت کرده (یادم رفته بود فیلتر شکن رو موقع ورود به سایت خاموش کنم!) اگر از محدودیت در بیام حتما دنبال میکنم :)

پاسخ :

روشایی هست برای رفع بلاک، سرچ کنید. من یکی دو بار بلاک شدم و حل شد مشکلم.
Mohsen Farajollahi シ
۰۵ شهریور ۹۸ , ۲۳:۴۶
اینستا از کی بد اخلاق شده :/ نه مشکل حل شد ممنون :) یک بار لاگ آوت کردم و لاگین کردم درست شد(مال من چون بخاطر لایک و پست گذاری مکرر نبود راحت حل شده). چنلتون رو هم فالو کردم خیلی قشنگ هست همیشه به آدمایی که اهل هنر هستن حسودیم میشه! شکر غمی تو دلمون نموند آخرش یکی گفت برو سرچ کن :) یکی بود اندازه یک کتاب سوال نوشته بود بهش گفتم سرچ کنین قاطی کرد! تعریف نیست ولی تقریبا همیشه سرچ میکنم چون مجبورم =|

هان در مورد بات هم باید اون زمان بین لایک کردن ها و یا فالو کردن ها رو افزایش بدین (برای فالو اگر درست نوشته باشن حدود 20 تا در ساعت هست) ولی خب دیگه روی اون چنل ریسک نکنین :)

راستی میتونین آدرس چنل اینستاتون رو تو قسمت منو وبلاگ هم بزارین. اگر به قسمت انتشار- صفحات مستقل و منوساز - منوساز برین و ایجاد پیوند جدید رو بزنین میتونین اضافه کنین تا اعضای جدیدی که میان اگر به منو نگاه کردن متوجه بشن... اگر هم میخواید بعد هر پست آدرس اینستا نمایش داده بشه میتونم کدش رو بهتون بفرستم تا به قالب اضافه کنین :)

پاسخ :

:)

تو بیو نوشتم آدرسو... ولی صفحه مستقل هم فکر خوبیه. ممنون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan