در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

458. دروغ یا واقعیت؟!

قبلا یه پست گذاشتم درمورد اپلیکیشنایی مث طاقچه که چقدر کامنتای مسخره ای زیر هر کتاب میذارن ملت... اونجا آقاگل منو با گودریدز آشنا کرد. جایی که مردم واقعا کتابخون هستن و معمولا با دلیل و مدرک کامنت میذارن.
حالا امروز من با یه سری کامنتای عجیب زیر کتاب "استاد عشق / ایرج حسابی" رو به رو شدم! افرادی که ادعا دارن ایرج حسابی غلو کرده و دروغ گفته و... . که حتی نتیجه سرچ گوگل هم همینو میگه!!! من به شدت کتاب استاد عشقو دوست داشتم! حالا ولی..... نمیدونم!



+
شارمین امیریان
۲۰ مرداد ۹۸ , ۱۴:۳۵
سلام.
منم استاد عشق رو خیلی دوست دارم.
قبل از چاپ این کتاب، زمانی که من دبیرستانی بودم، یه همایش دانش آموزان ممتاز استان رفته بودیم قرار بود آقای ایرج حسابی دو ساعت سخنرانی کنه. اون قدر سخنرانیش جذاب بود که کل برنامه های اون روز کنسل شد و فقط به سخنرانی ایشون گذشت. همه مون محوش شده بودیم. اون روز می گفت که قراره همه اینها رو به صورت کتاب چاپ کنه (حدود ۱۷_۱۸ سال قبل😊).


اولین باره می شنوم چنین حرفی در موردش می زنن.

پاسخ :

سلام
برای منم خیلی عجیب بود اینا... اصلا شاخ در آوردم!!
صبورا کرمی🦄
۲۰ مرداد ۹۸ , ۱۶:۳۲
نخواندم :(

پاسخ :

کتاب خیلی عزیزیه! اصن دلم شکست! :)))
مهراد فروتن
۲۰ مرداد ۹۸ , ۱۷:۴۱
منم درباره ایشون این حرف رو شنیدم
من از چند نفر دیگه هم شنیدم، کسایی که خودشون شاگرد پروفسور بودن و معتقدن ایرج حسابی درباره ی دکتر حسابی غلو می کنه

پاسخ :

اصن استوره یهو جلو چشام جون داد!!!
yalda shirazi
۲۰ مرداد ۹۸ , ۱۹:۱۳
منم خیلی وقت قبل شنیده بودم که حالا نه دروغ، ولی واقعی نیست. اما اصلا اطلاع ندارم.

پاسخ :

تعریف دروغ از نظر تو چیه خب؟! :)
مگه نه اینکه وقتی یه چیزی رو بگی که واقعیت نداره یعنی دروغ گفتی؟! ^__^
آقاگل ‌‌
۲۱ مرداد ۹۸ , ۰۵:۱۹
از این پست نتیجه می‌گیریم آقاگل همیشه آگاهی دهنده است.

پاسخ :

یس! 😊
yalda shirazi
۲۱ مرداد ۹۸ , ۱۷:۲۸
نمیدونم. یعنی حس کردم دروغ کلمه زیادیه. مثلا غلو کرده یا خیالیه. دروغ سنگینه. شاید تا مطمئن نشدیم نباید استفاده اش کرد.

پاسخ :

یکی از دلایلی که آوردن اینه که اگه دکتر حسابی این شخصیتیه که اینا میگن پس باید تو جوامع بین الملل ازش مقاله وجود داشته باشه و اسمش ثبت شده باشه و...
منخیلی تو این وادیا نیستم. تو اگه رفتی دنبالش نتیجه رو به ما هم بگو :)
لانتوری
۲۳ مرداد ۹۸ , ۱۴:۱۹
https://www.bartarinha.ir/fa/news/647779/%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%AC-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%BE%D8%AF%D8%B1%D9%85-%D9%88-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%B5%D9%85%DB%8C%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%D9%86%D8%AF

پاسخ :

اینو هم خوندم
ولی همونطور که برای یلدا هم نوشتم، میگن تو جوامع بین‌الملل حرفی ازش نیست...
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۵ مرداد ۹۸ , ۱۹:۱۷
کتاب معمولا سلیقه ای هست. واسه همین پیشنهاد کتاب دادن به بقیه هم به نظرم کار سختیه

پاسخ :

اوهوم ^__^
Mohsen Farajollahi シ
۲۷ مرداد ۹۸ , ۲۰:۵۰
مردم بیکارن میشینن در مورد کارتون مستر بین هم نظر میدن چه برسه به کتاب های آدمای بزرگ :)))
راستی شما گندم بانو هستین؟ یک حس خیلی عجیبی دارم به اینجا. قبلا اینطوری نبود :/ تم نسبتا آبی داشت با یک عکس یک دختر بچه نه ده ساله حدودا. یا من با یکی دیگه اشتباه گرفتم؟ ._. مطمئنم قبلا دنبال میکردم نمیدونم چه اتفاقی افتاده...

پاسخ :

اوهوم گندمم...
بعد ازدواجم تم اینجا رو عوض کردم :)
Mohsen Farajollahi シ
۲۸ مرداد ۹۸ , ۱۲:۴۸
واااااااااااااات؟ :0 مبارکههههه D: اصلا خبر نداشتم چرا هیچکی به من چیزی نگفته؟! اح شیرینی رو از دست دادم. عیب نداره برای عروسی خودم رو میرسونم دعوتم لازم نیست :) ولی خب هنوز ماجرای دنبال نشدن رو نیمفهمم. راستی اون یکی وبلاگ چی شد؟ یادم میاد دو تا وبلاگ داشتین. اون یکی فکر کنم خانوادگی بود یا همچین چیزی ... چقدر زمان زود میگذره... اصلا انتظار نداشتم :) در هر حال امیدوارم خوشبخت باشین با هم.

پاسخ :

دوست عزیز تقریبا سه ماه پیش سالگرد عروسیمونو جشن گرفتیم! :))))
ممنون و مچکر. وبلاگ رو تغییر دادم. :)
Mohsen Farajollahi シ
۲۸ مرداد ۹۸ , ۱۷:۲۵
یعنی عروسی رو هم از دست دادم؟ :( یک دفعه ای چطور شد عاخه؟ آخرین بار تو پست 358 کامنت گذاشته بودم :/ چطور شد یک هو صد تا پست افتادم عقب؟ =| هعی... در هر حال. راستی آبجی کوچیکه ناراحت نشد؟ چون وقتی خواهر من عروسی کرد یواشکی گریه کردم :| برای یک بچه 16 ساله بعید بود ولی خب... هواشو داشته باشین :)

پاسخ :

اوهوم! خیلی زود گذشت :)
اونم گریه کرد... مخصوصا اینکه خیلی هم ازش دور شدم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan