در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

461. چقدر بعضیا رو نمیفهمم!!

پسره دانشجو بود که هوس کرد زن بگیره، باباش براش دختر دلخواهشو عقد کرد.

هنوز دانشجو بود که تو دوران عقد بابا شد(!) باباش براش هول هولکی عروسی گرفت.

تو دوران دانشجوییش خونه دانشجویی داشت که باز هزینه هاشو باباش میداد.

فارغ التحصیل که شد باباش براش خونه اجاره کرد، بعدم دیدن خونه هه کولر نداره باباش براش اسپیلیت خرید.


حالا خواهرش سال سوم حقوقه. نیاز به لپ تاپ داره. پسره رفته به باباش گفته نخر براش! گفته خودش بره پول جمع کنه بخره!!!!! :/

همون خواهری که وقتی هول هولکی عروسی گرفتن اتاقشو داد که بشه حجله عروس و تختشو گذاشت رو پشت بوم و یه سال بی اتاق موند! همون خواهری که چقدر تو اسباب کشی کمکشون کرد. همون خواهری که واقعا ماهه!!


جا داره بگم برادرش پزشکه!!!!!

حرص خوردن واسه خودمون کم بود حرص اینا رو هم دارم میخورم حالا :)))


+ این مدت که تو تک و تای فروش و بازاریابی ام یه چیز جالب فهمیدم. اینکه چقدرررررر میشه از اینستا پول درآرود اگه ایده داشته باشی. پیجایی که فالوورای بالا دارن چقدرررر از تبلیغات پول درمیارن. یکیشون که صد و خورده ای کیلو فالوور داره گفت یه استوری رو چهارصد تومن میگیره میذاره! و خب استوری ارزونترین تبلیغه. پست بیست و چهار ساعته گرونتره. و پست دائمی خیییلی گرونتره.

یه زمانی برام عجیب بود که چرا یه عده اینقدر اسکول بازی در میارن و فیلمشو منتشر میکنن!!! البته ایده زیاده. مثل یه پیجی که صرفا دست سازه های دیگرانو پست میکنه. کلی فالوور داره و کلی تبلیغ میگیره. یعنی عند ایده ستا. نشسته تو خونه. واسه ش دایرکت میاد که این عکس کار منه. فلان طور ساختمش. اینم عکسه رو پست میکنه و بعد آگهی تبلیغاتیه که به سمتش سرازیر میشه!

رابرت کیوساکی میگه "مانی ایز آیدیا" اگه ایده خوبی دارید که ممکنه طرفدارای زیادی رو جمع کنه دست دست نکنید. پیجای بزرگ گاهی تا چند میلیون فقط بابت یه تبلیغ دریافت میکنن!

این ایده به شدت فکر خودمو هم مشغول کرده. دنبال یه ایده ام براش.

معلمی از جنس اینده
۰۴ شهریور ۹۸ , ۱۰:۱۵
سلام خوب خودت رو حرصی نکن که یک وقت عصبانی بشی همیشه بخند و خوشحال باش.

پاسخ :

سلام
والا سعی میکنم... ولی یه ذره فشار روحی این روزا زیاد شده.
بانوچـ ـه
۰۴ شهریور ۹۸ , ۱۰:۲۵
بنظرم اگه فرصتشو داری حتما بهش جدی بپرداز.
چون راه برای کسب در آمد از فضای مجازی واقعا زیاده

پاسخ :

فرصتشو که ندارم تقریبا... ولی هر جور شده باید روش کار کنم. امیدوارم جواب بده.
صبورا کرمی🦄
۰۴ شهریور ۹۸ , ۱۰:۴۶
ای وای... اصلا یه وضعی شده اینستا
از بلاگر ها فقط چند نفر رو میشناسم مثل کوثر (آقا و خانم م) و سحر(سیسی) و مامان پانیذ(اینو هیچوقت دنبال نکردم فقط شنیدم)
فکر‌کنم تو این سه تا سحر از همه بهتر باشه میتونی نمونه کار تون رو براش بفرستید برات تبلیغ کنه

به نظرم کار مشارکتی هم خوب جواب بده برای فالوور بالا براتون. همون که دیروز گفتم
ولی چیزی که خیلی مهمه اینه که باید کلی چیزای جدید و خوشگل بسازید که برای ارائه داشته باشید و نشون بدید.

پاسخ :

پیجای مناسب برا تبلیغ زیادن... ولی خب دیگه من الان وقت رسیدگی به هیچیو ندارم. برم بوشهر جاگیر بشم حتما تبلیغ میکنم. الان چند نفر سفارش داشتن مجبور شدم بگم الان نمیتونم. این بدتره! :(

کار مشارکتی رو نمیدونم چیه دقیقا!!
نسیم : )
۰۴ شهریور ۹۸ , ۱۲:۴۱
سلام
اون برادرها خیلی رو مخ بود...ولی می‌دونی تقصیر باباهه است که به حرفش گوش کرده😶
اگه ایده ی جالبی به ذهنم رسید حتما بهت میگم..
من پیج اینستاتو دیدم واقعا قشنگ بود کارات...مطمئنم ی روزی میاد که در مورد روش های موفقیتت باهات حرف میزنم😍 فقط صبور باش

پاسخ :

سلام
داداشه با باباهه رابطه‌ش خیلی خوبه آخه. همیشه جیک تو جیکن.

ممنون عزیزم :)
آبان ...
۰۴ شهریور ۹۸ , ۱۳:۰۹
چون تو خانواده های ایرانی تو دکتری حقوق هم داشته باشی مهم نیستی
به چند دلیل ساده
پزشک ها همیشه ارزشمند ترند برای ادم ها به خصوص پدر و مادرهای ایرانی
پسرها همیشه عزیز تر از دختر ها هستند ...
زن بودن رنج بزرگی است ..در کار ..در زندگی ..همیشه دویدن است ...

پاسخ :

وای نه، وکالت عالیه. به نظرم هر خونواده‌ای که یه وکیل داشته باشه باید از خوشحالی بال در بیاره. تو این چند ماه اینقدر برای خودمون و خانواده‌هامون مشکلات عجیب و غریب پیش اومد که اگه یکی بود باهاش مشورت میکردیم همه‌چی یه جور دیگه میشد...
ولی کلا همه خونواده‌ها اینجوری نیستن. ما تو خونواده وکیل نداریم، ولی پزشک داریم، مهندس داریم، کارمند و نظامی هم داریم. همه رو هم یه جور تحویل میگیریم.

ولی آره، زن بودن سخته. همیشه یه طنابی به پات بسته‌س انگار!
Mohsen Farajollahi シ
۰۴ شهریور ۹۸ , ۱۳:۳۰
از همینجا رک میگم :) پسره بیخود کرده! عقیده شما یا سایر افراد رو نمیدونم ولی به نظرم پدر و مادر وظیفشون هست به دختر بیشتر از پسر رسیدگی کنن. پسر میتونه بره کار کنه و پول دربیاره و دخل و خرجش به دستش بیاد ولی این مسئله برای دخترا هم سخته و هم یکمی مایه ننگه. البت نه برای دختر، برای پدر! کسی نیست بگه آقاپسر تو الان خانواده داری رخت و لباست رو پهن کردی تو یک خونه دیگه با ما بقی خانواده چی کار داری عاخه! اگر جای پدره بودم اصلا طاقت شنیدن این حرفو نداشتم! چه برسه به ماجرای عقد و این چیزا :/

پاسخ :

کلا باباهه آدم عجیبیه. و پسره هم به باباش رفته تا حد زیادی! :/
هوپ ...
۰۴ شهریور ۹۸ , ۱۵:۱۵
نشون میده بعد از دکتر شدن و تاهل و بابا شدنش هنووووز به بلوغ عقلی نرسیده! متاسفم براش واقعا!

پاسخ :

واقعا به بلوغ عقلی نرسیده. میدونی، از من بپرسی میگم باباشونم به بلوغ عقلی نرسیده!! باباشونم فوق لیسانس داره! ولی خب، فرهنگ که لنگ میزنه هر چی طرف درس بخونه، هر چی تو جامعه بگرده، هر چی آدمای با شعور و با فرهنگ ببینه باز همونیه که بود! :/
بهارنارنج :)
۰۴ شهریور ۹۸ , ۲۲:۵۲
چقدر منم حرص خوردم:(

پاسخ :

خیلی بیشعور بود واقعا :/
Mohsen Farajollahi シ
۰۵ شهریور ۹۸ , ۱۳:۴۷
راستی اگر یک زمانی پیج اینستاگرام زدین برای کارهاتون خبر کنین فالو کنیم حداقل شروع بهتری داشته باشین :) از بس اون عکس دختر 10 ساله رو تو وبلاگتون دیده بودم بهم تلقین شده بود اونطوری هستین وقتی تو صفحه مترسک شما رو دیدم تعجب کردم :دی در هر حال، برای اینستاگرام بعضا از ربات هایی استفاده میکنن که خودکار مثلا 200 نفری رو فالو میکنه اگر اونها فالو بک دادن که هیچ اگر ندادن آنفالو میکنه و 200 نفر جدید رو مجددا فالو میکنه. سایر امکانات هم هست قبلا در موردشون خونده بودم گفتم بگم شاید به درد خورد. فکر کنم یکیش نینجاگرام هست ولی خب بهتره از اونایی که تو این زمینه وارد هستن هم بپرسین

پاسخ :

^__^
یه رباتو تست کردم، اینستا فهمید :/ تهدید کرد اگه دوباره ربات استفاده کنی بلاکت میکنم ://
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan