در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

462. عین خلسه میمونه...

خب خب خب... بوشهر رفتن ما حتمی شد و اندازه هزار سال کار واسه انجام دادن دارم!!! اما از صبح که بیدار میشم یه گوشه میشینم تا ظهر میشه!! انگار تو این دنیا نیستم اصلا! ولی عوضش بعد از ظهرا اندازه دو هزار سال کار میکنیم!

وای اگه بدونید چه اتفاقات عجیب و غریبی میوفته تو این گیر و ویر! مثلا تو یه اتفاق خیلی عجیب یه قسمتی از کمپرسورمون شکست! که از اونجایی که اینجا ته دنیاس قطعه ش گیرمون نیومد. یه کمپرسور تو محل کار همسر بود که بلااستفاده بود مدتها. اونو آوردیم که ادامه بدیم هنوز دو روز کار نکرده بودیم باهاش که یه عده اومدن که نمیدونم چی چی رو رنگ بزنن و مجبور شدیم ببریم پسش بدیم! (حالا باز همسر میاد میگه اطلاعات شغل منو لو نده! :))))

خسته ام! به قول همسر، خستگی تو عمق وجودمونه. این رنگ زدنه هم تموم بشه جمع کنیم بریم دیگه! چهار ماهه خوانواده مو ندیدم! روحم خسته س واقعا!


بعد اینکه من قبلنا خیلی طنز مینوشتم. جدیدا همش جدی مینویسم! :/ حالا میخوام یه پیج طنز راه بندازم!!! خدا کنه طنزم بیاد! :))) در واقع بیشتر خوابم میاد الان! :/


دوره بوشهر 9 ماهه س. میدونم بیشتر از 9 تا کتاب هم نمیتونم بخونم این مدت. اما یه عالمه کتاب هست که دلم میخواد ببرم! کتابایی که تا حالا نخوندم و به شدت مشتاقم بدونم جریانشون چیه و کتابایی که خوندم و احساس میکنم بدون اونا نمیشه زندگی کرد! اصن یه اوضاعی! حالا همسر از سر کار بیاد ببینه چقد کتاب برداشتم کله مو میکنه! :/

گیجم! هپروتم! یه حس عجیب غریبیه خلاصه...

نسیم :)
۰۵ شهریور ۹۸ , ۱۳:۴۱
ایشالا هر چی خیره پیش بیاد برات🥰
منم قدیما طنز می‌نوشتم بعد ی چند سال طنزم نمیومد...الان دیگه حرفمم نمیاد..‌‌ن فقط تو دنیای مجازی،تو حقیقیم همین شدم
کتاب جالب خوندی میشه معرفی کنی؟😁

پاسخ :

وای خدا کنه من اینطوری نشم!! میخوام پول دربیارم از طنزنویسی! :)))))

تو موضوعاتم یه بخش معرفی کتاب دارم. اونجا اکثر کتابای محبوبمو معرفی کردم :)
صبورا کرمی🦄
۰۵ شهریور ۹۸ , ۱۴:۱۲
کاش می تونستم بیام بهت کمک کنم
اگه کلا ات کنده نشد منتظر پیج جدیدت هستم ^_^ :))))

پاسخ :

کاااااش :(
اونقدرررر له‌ام که باورت نمیشه!

تو فعلا برو واسه خودت اسفند دود کن چشم نخوری! ^__* :**
شارمین امیریان
۰۵ شهریور ۹۸ , ۱۴:۲۵
سلام
نه ماه هم عمریه! ان شالله بوشهر براتون خیر داشته باشه. 😘

پاسخ :

سلام خانوم دکتر گل
امیدم زیاده به بوشهر... هر چند خب تغییر همیشه آدمو نگران میکنه...
آبان ...
۰۵ شهریور ۹۸ , ۱۹:۴۱
به نظر من که این یه مرحله هیجان انگیز از زندگیت می تونه باشه
یه شهر نو و بزرگ تر ...فرصت های کاری بهتر ...یه زندگی دور از خیلی چیزها
مثبت نگاه کن انرژی بگیری
مدت ها است حوصله کتاب خوندن ندارم :(

پاسخ :

قشنگ وسط یه عالمه اتفاق هیجان‌انگیزم! :)))
آره واقعا، واقعا دلم لک زده واسه زندگی تو یه شهر بزرگ! ان‌شاءالله همه چی خوب پیش میره
آدم تو هر موقعیتی با یه مدل خاصی از کتاب ارتباط برقرار میکنه، اگه اون مدل به دستش برسه دوست داره بخوندش، ولی اگه به دستش نرسه هیچ کتابی جذاب نیست!
آبان جانم، روزای خوب تو راهن عزیزم
مهتاب
۰۶ شهریور ۹۸ , ۱۸:۰۶
وای عاشق روزهای هیجان انگیزم من
ادم اونقدر درگیرشون میشع دیگه وقت فک کردن به مشکلات اینارو نداره ولی خوبه که این روزا فعالی و باعث میشن تجریه های خوبی ازشون بگیری امیدوارم با رسیدن به نتیجه خوب تو کارتون خوشحالی هم چاشنی این مسیرتون بشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan