در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

شاید دو سه تا پس کله‌ای هم زده باشه حتی!!

احساس میکنم هی بعد هر اتفاق من کمر راست میکنم و میگم صبورم هنوز، خدا هم میگه پس اینو داشته باش!!!!

جدا از اینکه بر عکس هر سال، امسال بوشهر تصمیم گرفت اواخر شهریور خونه بده و وسایل من صد تیکه شد و یه تیکه‌ش رفت برازجون خونه پرسونل همسر، یه مقدارش رفت بوشهر خونه یکی از دوستاش، یه مقدارشم ریختیم تو ماشین که ببریم شیراز کهههههه... تو پلیس‌راه برازجون جلومونو گرفتن و گفتن ماشین باید بره پارکینگ! :/

ماشینو به نام نزده بودیم، کسی سند به نامشه توقیف اموال شده، ماشینو گرفتن و ما رو وسط بیابون ول کردن!!! حس خوبی نبود... اصلا حس خوبی نبود.

مامورای پلیس‌راه نمیدونستن باید چیکار کنیم. یه مقدار از وسایلو گذاشتیم تو ماشین و یه مقدارشو برداشتیم و با تاکسی راهی شیراز شدیم. نمیدونم سر اون وسایلی که موندن تو ماشین چی میاد...

اومدیم شیراز... پلیس راهور شیراز هم درست جوابگو نبود. شکایت از مشهد بود، پلاک ماشین مال چابهار، ماشینو تو بوشهر گرفته بودن و ما شیراز بودیم... ماموره میگفت باید یا بری چابهار یا بوشهر یا مشهد. ولی حتی مطمئن هم نبودن! یه جوری میگن یا مشهد یا بوشهر یا شیراز که انگار اسم چهار تا کوچه کنار همو میگن! بابا هر کدومش یه ور ایرانه لامصبا! :/

با کلی خجالت زنگ زدم به دوستم. گفت باید حتما برید مشهد همون شعبه‌ای که شکایت تنظیم شده!

همسر میگه امام رضا اینجوری طلبیده... میگم آره، یخه‌مونو گرفته داره میبره! شاید دو سه تا پس کله‌‌ای هم...

دلم نا آرومه....

عرفان ...
۱۸ شهریور ۹۸ , ۱۲:۱۸
عجب وضعیتی!
Mohsen Farajollahi シ
۱۸ شهریور ۹۸ , ۱۲:۲۵
نمیشه از آینده خبر داد بخاطر همین بهتره بگیم حکمت خدا همین بوده :) ان شاء الله مشکلتون حل میشه ناراحت نباشین. از خدا هم نا امید نشین. خدا بزرگه فقط یک سری مشکلات عجیب در زمان عجیبتر گریبان گیرتون شده...
محبوبه شب
۱۸ شهریور ۹۸ , ۱۲:۳۲
سخته میدونم ولی حتما حکمتی داره که منو تو ازش بی خبریم
آروم باش عزیز جان از امام رئوف مدد بخواه
بیاین پابوس... خدا رو چی دیدی شاید بعد از اومدن به مشهد کاراتون راست و ریس شه ^_^
دعا میکنم هر چه خیر و صلاحتونه واسه زندگیتون پیش بیاد.. بهترینا
محبوبه شب
۱۸ شهریور ۹۸ , ۱۲:۳۴
یکی از اوقاتی که دعا درش مستجابه، وقت اذانه.. الان وقت شرعی اذان ظهر مشهده

واسه دل ناآرومت والعصر میخونم و از خدا مدد میخوام :**

پاسخ :

مرسی عزیزم :*
چنگیز سیبیل
۱۸ شهریور ۹۸ , ۱۳:۲۷
چه همسر مثبت اندیشی پیدا کردی عمو😂
البته انشالله که خیر باشه ... نمیشه ولی سعی کن کمتر حرص بخوری
مهتاب
۱۸ شهریور ۹۸ , ۱۵:۱۵
عجب اوضاعی شده 😰
انشاالله خیره
التماس دعا در حرم
شارمین امیریان
۱۸ شهریور ۹۸ , ۱۵:۵۴
ای بابا! چرا اینجوری میشه پس؟!😔
آبان ...
۱۸ شهریور ۹۸ , ۲۰:۱۳
باید بری شعبه ای که اجراییه صادر کرده و شما بشی معترض ثالث اجرایی و خب دردسر و دوندگی بسیار داری ...
وکیل بگیر...یه چیزهایی یه وقت هایی گندم به زمانی که میزاری و موقعیتش نمیارزه ...
امیدوارم کمتر حرص بخوری

پاسخ :

آبان جانم، وکیل واسه یه چک که باید یه بار و نصفی بره دادگاه میخواست دو میلیون بگیره!! واسه این کار که دیگه خدا میدونه چقدر بگیره! :/
ولی خوب شد گفتی، میخواستیم بعد عاشورا مشهد باشیم، دیگه گفتی دوندگی داره گذاشتیم واسه هفته بعد...
نکنه ماشینمون از دستمون بره :'(
محسن رحمانی
۱۹ شهریور ۹۸ , ۱۴:۰۵
سلام

التماس دعا

تا دل ز غم تو گشت بی تاب حسین

این چشم تهی نگشت از آب حسین

عمری است نیازمند این درگاهم

یک لحظه گدای خویش دریاب! حسین

شهادت امام حسین (ع) تسلیت
شارمین امیریان
۲۰ شهریور ۹۸ , ۰۹:۵۹
سلام.
گندم جان ان شالله زود بیای بگی درست شد.
بق بقو
۲۰ شهریور ۹۸ , ۱۷:۴۲
گندم خیلی دوست دارم.
میدونی قشنگ درک میکنم اون جمله اولت رو منم بارها و بارها اینو گفتم ... ولی به نظر من دیگه این حرفو نگو یعنی نگی بهتر عوضش بگو منتظر اتفاقات سخت بعدی هستم :)
تو داری قوی میشی این خیلی خوبه
پیامبر تو سختیها و بلا ها این ذکر رو میگفت که الحمدالله علی کل حال
توکل کن به خدا ان شاءالله همش درست میشه...
میدونم الان با خودت میگی اینا همش حرف و حالت شعاری داری اما همین شعار دادن هم گاهی بی تاثیر نیست.
❤❤

پاسخ :

❤❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan