در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۶۸. خیلی بیشتر از این حرفا باید مینوشتم از اون روز، ولی...

میخواستم دیگه از مشکلاتم ننویسم اینجا... میخواستم غر نزنم دیگه... ولی این سلسله اعتفاقات مزخرف عصبی کننده تموم میشن مگه؟!! :/


فقط یه چیز هست که حالمو خیلی خوب کرد و چند روزه میخوام بنویسمش و هر بار موکولش میکنم به وقتی که حالم بهتر باشه و نمیرسه این وقت!!! پس همه مقدماتو حذف میکنم و یه راست میرم سر اصل اتفاق... من بالاخره موفق شدم یه بلاگر ببینم! :) یکی از عزیزترین و دوست داشتنی‌ترین دوستای مجازیمو تو یه موقعیت به شدت عجیب که مطمئنم هیچ دو بلاگری تا حالا همدیگه رو اینجوری ملاقات نکردن!

من لوسی‌میِ عزیزمو تو ترمینال دیدم! ده دقیقه قبل از حرکت اتوبوس! :)) که خوشبختانه اتوبوس تاخیر داشت و ما چهل و پنج دقیقه‌ای با هم بودیم. تمام تلخیای مشهد با این دیدار شیرین شد... امیدوارم تلخیای بوشهر هم تموم بشه به زودی...

بهارنارنج :)
۳۰ شهریور ۹۸ , ۱۹:۳۱
😅😅😅به به..
آخی بار اوله؟:|من خیلی دیدم😃😊

پاسخ :

هوم من اولین بارم بود :)
تو هم که دختر بدی بودی وقتی من بوشهر بودم اومدی شیراز :/
شارمین امیریان
۳۰ شهریور ۹۸ , ۱۹:۴۳
سلام.
آغا بیا مفصل تعریف کن خب🤩

پاسخ :

سلام عزیزم :*
ان‌شاءالله زندگی یه کم آسونتر بگیره میام کلی ماجرا تعریف میکنم ^__^
بانوچـه ⠀
۳۱ شهریور ۹۸ , ۱۴:۲۹
امیدوارم زودتر کارهاتون روبراه شه

پاسخ :

ان‌شاءالله: )
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan