در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۸۰. این روزا دنیا واسه من از خونه‌مون کوچیکتره...

به همسر گفتم: ولی خوبیش این بود که حداقل بعد چهل روز، چند ساعت حالمون خوب بود...

گفت: الانم حالمون خوبه، فقط یه کم ماشین نداریم!!!

یه کم؟! :)))


ماشینو که گرفتن تصمیم گرفتیم به هیشکی نگیم چی شده. که هم نگران نشن و هم سرزنش نکنن!!! اصلا فکر نمیکردیم این همه طولانی بشه قصه! بابا چند باری به رومون آورد که "میدونم یه چیزی شده و نمیخواین بگین.." ولی هی ما مقاومت کردیم بلکه حل بشه و مجبور نشیم بگیم! حالا هم من هم همسر به یه نتیجه مشترک رسیدیم: "تا به بابا اعتراف نکنیم حل نمیشه این قضیه!!" :/ 


هر چی میگذره بیشتر از بوشهر اومدن پشیمون میشم... بوشهر از اولش برای ما خوش یمن نبود. از قضیه ماشین بگیر تا مشکلات دوباره کارگاه پیدا کردن، تا شایعاتی که نمیدونیم چقدر ممکنه حقیقت داشته باشن...

اونقدر حالم با بوشهر خوب نیست که دوست ته دنیاییم میگفت ما دنبال انتقالی به بوشهر بودیم، تو رو که دیدیم پشیمون شدیم!


به همسر میگم غرغرو شدم! میگه بیشتر منفی‌باف شد! کلا این گندم، گندم دو ماه پیش نیست!


واران ..
۳۰ مهر ۹۸ , ۰۹:۴۳
با توجه به عنوان :
تقدیم به شما :
http://myfarsmelodys.ir/14724/دانلود-آهنگ-طلوع-سیاوش-قمیشی-متن-آه/

پاسخ :

ممنون :)

محسن رحمانی
۳۰ مهر ۹۸ , ۰۹:۵۶
غصه نخورید درست میشه خدا بزرگه .
گر خداوند ببندد زحکمت دری
زرحمت گشاید در دیگری

پاسخ :

ممنون
ان‌شاءالله
فرشته ...
۳۰ مهر ۹۸ , ۱۰:۰۲
شایعه‌ی چی؟!

پاسخ :

شایعاتی درمورد آینده شغلی همسرم... در واقع آینده شغلی خیلی از ارتشیا... امیدوارم به خیز بگذره فقط
لافکادیو ‌‌
۳۰ مهر ۹۸ , ۲۱:۳۷
اگه قراره جنگ بشه بگو ما الان تو حالتی هستیم که طاقت هرچیزی رو داریم... :/

پاسخ :

:))))))
یعنی قشنگ معلومه تو چه حالتی هستی که ذهنت تا جنگ رفته! ^__^ نه مشکلی نیس، برو ماموریتای جنوبتو :))
نرگس
۰۱ آبان ۹۸ , ۱۵:۵۱
فقط سوال جواب لافکادیو 😂

پاسخ :

:))))
مهدی صالح پور
۰۴ آبان ۹۸ , ۱۱:۳۵
نشستم از بیستم شهریور تا امروز، هر چی پست نوشته بودی پشت سر هم خوندم
و حرص خوردم، و حرص خوردم، و حرص خوردم.

یاد بابام افتادم که سر خونه و سر ماشین چقدر به ما سخت گرفت و سنگین باهامون دعوا کرد که همون روز برید سند بزنید همه چیو.

یاد مالک قبلی خونه افتادم که ما وسایلمون آواره‌ی خیابون بود، بهمون کلید نداد، گفت بریم سند بزنیم بعد من کلید بدم. من کلید رو دادم، شما بهم پس ندادید، پول هم به ندادید، من باید سه ماهه دوندگی کنم تا بتونم شما رو از اون خونه بندازم بیرون... بهش گفتم مرد حسابی، مگه ما دزدیم؟ گفت من چشمم ترسیده. تا پول تسویه نشه، نریم دفترخونه سند بزنیم، کلید نمیدم.
و ما پدرمون دراومد تا پول رو جور کردیم، رفتیم بانک، با نماینده بانک رفتیم محضر، سند زدیم و بعد کلید رو گرفتیم و وسایل رو بردیم توی خونه ای که تمیزش نکرده بودیم.
...
تجربه میشه. به خودت میای می بینی به دخترت/پسرت داری سخت می گیری که حتما سند بزن، حتما فلان کار رو بکن که داستان نشه. و اون گوش نمیکنه، ولی تو می دونی که چه مشکلاتی میتونه وجود داشته باشه بعد از سند نزدن...


...
درست میشه ایشالا.
بیست روز هم روش! تا ابد که ماشین نمی مونه اونجا؛ درست میشه. و خاطره میشه، حتی اگه خاطره تلخی باشه.

پاسخ :

بابام یه میلیون دفعه بهمون گفت سند بزنید!! ما گوش نکردیم! :)))
راست میگین واقعا ، آدم با این اتفاقا بزرگ میشه و تجربه کسب میکنه

امیدوارم... :)
بانوچـه ⠀
۰۴ آبان ۹۸ , ۱۸:۴۶
ای بابا
چه بد که نتونستی بوشهر رو دوست داشته باشی :(

پاسخ :

:)
نمیدونم چرا باهاش ارتباط برقرار نمیکنم! :)
دینا .م
۰۹ آبان ۹۸ , ۰۳:۲۳
می خوای حالت خوب بشه؟ بیا یه پست آشپزی بذار. کامنتای پیشنهادی بذار. یه کم می خندیم دور هم . دنیا قابل تحمل تر میشه😂

پاسخ :

پست آشپزی؟ کامنت پیشنهادی؟! :)

دینا
۰۹ آبان ۹۸ , ۰۵:۰۲
می خوای حالت خوب بشه؟پیشنهاد می کنم پست های دسته آبجی کوچیکه ی خودتو بخونی.
من الان یه جوری خندیدم نزدیک بود چند بار بچمو بیدار کنم نصف شب.
مخصوصا این یکی
http://gandomru.blog.ir/1394/10/25-2

پاسخ :

^___^
صبورا
۱۳ آبان ۹۸ , ۱۹:۱۴
سرکار خانم اگه پست نمی ذاری بگو ما هی نیاییم چک کنیم روزی دد سه بار 😑

😂بیا پست بذار عامو دلمون تنگ شو

پاسخ :

پستم نمیاد خب! :)))
بذا چارتا اتفاق خوب بیوفته لااقل چیز ناله ننویسم همش! :))))
نرگس
۱۴ آبان ۹۸ , ۲۳:۴۴
با دینا موافقم

پاسخ :

:)
نرگس بیانستان
۱۷ آبان ۹۸ , ۱۶:۳۱
لبخند می زنی؟ بیام لبخند ات رو به ... تبدیل کنم؟
۱) خنده
۲)گریه
۳)پوکر فیس
۴)هیچکدام
😐
رد دادم😂

پاسخ :

همون رد دادی! :)))
یه چی درست کن که یه پنلی داشته باشی لااقل! هیچی هم توش ننویس! :/
نرگس بیانستان
۱۸ آبان ۹۸ , ۱۲:۲۱
بیبین کارادا !!!

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan