در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

تا آخرین لحظه هم کوتاه نمیومد...

۱. گفتم همسر ناچار شد بره مشهد و نامه آزادی ماشینو بگیره... شنبه بهش مرخصی ندادن بره دنبال ماشین‘  شد یکشنبه و ماجراهای نا آرومی شهرا... و آقا پلیس مورد نیاز‘ آماده باش خورده بود و نبودش! ولی بالاخره دوشنبه پرونده ماشین بسته شد و تموم شد همه‌چی خدا رو شکر!


۲. مدرسه‌های شیراز تعطیل شده... به آبجی کوچیکه میگم خوشحالی؟ میگه تو اگه یه امتحان سخت داشتی و تعطیل میشدی خوشحال نمیشدی؟


۳. بعد سالها دیروز یه کم اخبار گوش دادم هنوز عصبی‌ام بابتش!


۴. خیلی چیزا میخوام بنویسم... اما به علت نهایت آزادی بیان بی‌خیال میشم!



بهارنارنج :)
۲۷ آبان ۹۸ , ۲۳:۰۲
😖😖😖😖😟

پاسخ :

:)
Kiarash
۲۷ آبان ۹۸ , ۲۳:۰۳
چی بگم والا...

پاسخ :

:)
دچارِ فیش‌نگار
۲۷ آبان ۹۸ , ۲۳:۱۹
ماشین جایزه بردین؟ مبارکه

پاسخ :

:/
ماشینمون هفتاد و سه روز توقیف بود حالا آزاد شده
yalda shirazi
۲۷ آبان ۹۸ , ۲۳:۴۷
سه رو شدیدا درک میکنم. بازم به اخبار فارس که وقتی اخبار سراسری میگفت همممممه جا آرومه، در این حد شرف داشت که بگه بعضی جاها ناآرامی بوده.

پاسخ :

آبجی کوچیکه میگفت شیراز جنگه! :))
خدا باعث و بانیشو لعنت کنه!
واران ..
۲۸ آبان ۹۸ , ۰۰:۱۷
سلام
خدا رو شکر 🙏


+
اخبار این روزها تلخ از زهر هستش متاسفانه :|


++
منم هی موقت طور مینوسم خیلی سخته این روزها و ننوشتن و نگفتن از این روزها سخت تر :|:((

پاسخ :

دارم به آینده فک میکنم... آیندگانی که همچنان مث ما به متولدین دهه سی و چهل فحش میدن‘ اما میگن دهه شصت و هفتادیا همه تلاششونو کردن! ... امیدوارم ادامه جمله‌شون این باشه " و نتیجه تلاششونو دیدن"...
من من
۲۸ آبان ۹۸ , ۰۳:۴۲
خلاصه ش کنم برای خودم و خودت خواهر
لعنت بر هفت جد و آبادشون
تآمآم🤠

پاسخ :

واقعا! :))))
شارمین امیریان
۲۸ آبان ۹۸ , ۰۵:۳۸
سلام گندم جان. بازم خدا رو شکر پرونده ش بسته شد.

من همین دیشب بود فکر کنم که کلیک کردم رو عبارت "آبجی کوچیکه" و تمام پستهای مربوط بهش رو خوندم و چقدرررررر خندیدم. خیلی گوگولیه آبجی کوچیکه ت. خدا حفظش کنه

پاسخ :

آره وااقعا... این روزای آخر خیلی اذیت میشدیم... صبرمون تموم شده بود! :)

^___^ ممنون
بانوچـه ⠀
۲۸ آبان ۹۸ , ۰۸:۵۶
خدا رو شکر که مشکل ماشین حل شد.

پاسخ :

واقعا خدا رو شکر... :)
دچارِ فیش‌نگار
۲۸ آبان ۹۸ , ۱۰:۱۱
شنیدم شوهرت به دلار حقوق میگیره؟ :)

پاسخ :

به نظرم به خاطر حوادث اخیر تعادل روانیتونو از دست دادید!
دچارِ فیش‌نگار
۲۸ آبان ۹۸ , ۱۱:۰۸
هوم باید یه دکتر برم
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۸ آبان ۹۸ , ۱۳:۴۹
یه خبر خوب هم شنیدیم خداروشکر‌. مبارکه

پاسخ :

ممنون عزیزم :*
هادی مشایخی
۲۹ آبان ۹۸ , ۱۱:۲۳
خبر تعطیلی مدارس همیشه خوشحال کننده س .
مگر اینکه معلم باشی و به خاطر تعطیلی های زیاد درست عقب مونده باشه و نتونی تموم کنی تا آخر سال.

پاسخ :

اونم با چندتا کلاس فوق برنامه حل میشه :)
شاهزاده شب
۲۹ آبان ۹۸ , ۱۱:۳۴
خیلی آبجیت بانمکه :))))

پاسخ :

عه!!!  شاهزاده شب!! من تو آسمونا دنبالت میگشتم که! ^___^
البته نمیدونم بازم چشممون به جمال گوگل و اینستا روشن بشه یا نه!!!! ولی میشه لطفا اون نرم‌افزاری که باهاش صدا میکس میکردی و آهنگ زیر کلام میذاشتی رو بهم معرفی کنی؟!! :*
شاهزاده شب
۳۰ آبان ۹۸ , ۰۹:۰۷
اقا پیدا کردن وبلاگ من که سخت نبود :))))
من چون اکثرا پستارو با اکانت رایو میخونم نمیتونم کامنت بذارم اینبار دیکه گفتم با اکانت خودم میام کامنت میذارم :)))
Adobe audition
اینه :)

پاسخ :

حالا دیگه خدا خودش تو رو فرستاد تو وب من ^__^
اینو اتفاقا دانلود کردیم... ولی نفهمیدم چجوری میشه باهاش کار کرد؟!
شاهزاده شب
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۴:۱۷
کاری نداره. منم همینطوری ور رفتم یاد گرفتم
فایل رو ادد میکنی و هر قسمتو خواستی آهنگ بذاری انتخاب میکنی و کلیک راست و mix
فکرکنم اینطور بود الان از حفظ گفتم:))
سوالی بود بپرس :)

پاسخ :

ممنون عزیزم
باشه میرم سراغش اگه هر جا مشکل داشتم مزاحمت میشم :**
فکرسون
۰۳ آذر ۹۸ , ۲۳:۱۴
۴ عالی!
جمله‌بندی خیلی بهم چسبید

پاسخ :

:(
سارا
۰۵ آذر ۹۸ , ۱۲:۱۱
ماها که فقط نت گوشی داریم
هنوز نتامون قطعه، ۱۰ روزه 😭

پاسخ :

واقعا کارشون خیلی زشته!! خیلیا از همین گوشی کسب درآمد میکردن! :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan