در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

نت وصل شد!

یعنی بمیرم واسه خودمون که با این خبرا شاد میشیم!!!

# موقت

نگار انصاری
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۴:۲۳
شما کجایی

پاسخ :

بوشهر
واسه شما وصل نشده مگه؟
آبان ...
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۴:۲۵
اصفهان که قطع است
خوشا به حالتون :)

پاسخ :

قطع شد دوباره! :/ چشمش زدم! ://
شاهزاده شب
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۴:۲۶
نشده واسه ما...

تهران :(

پاسخ :

اینم قطع شد دوباره! در حد یه ربع وصل بود!
نباتِ خدا
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۴:۲۸
اینجا ک وصل نشده

پاسخ :

اینجام قطفع شد باز... احتمالا به زودی وصل میشه دیگه
نگار انصاری
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۴:۲۸
نه من تهرانم
احتمالا آخرین شهر

پاسخ :

آخرین شهر که احتمالا شیراز باشه!
حسین
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۴:۲۸
سرویس دهندت چیه ؟

پاسخ :

آقا قطع شد باز!!!
حسین اصلانی
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۴:۳۲
ایشالا فارس و شیراز وصل بشه

پاسخ :

ایشالا ایشالا
^_^ khakestari
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۴:۳۴
برا ما وصل نشده
میدونی چی توی ذهنم اومد؟
اون شعر دوران دبستان یادته"خوشا به حالت ای روستایی چه شاد و خرم چه باصفایی"
حالا روستایی رو باس عوض کرد با اینترنت دار بودن!!!

پاسخ :

اینم چشش زدم قطع شد!
عرفان ...
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۴:۳۸
😭😭😭

پاسخ :

:(
Mojtaba Mi
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۴:۴۱
سمت ما دو ساعت اینترنت وصل شد و دوباره قطع کردن:)

پاسخ :

اینجام تا من پست گذاشتم قطفع شد!!!
🔹🔹نیلگون 🔹🔹
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۴:۴۵
شاید از دستشون در رفته :/
ما همچنان نت نداریم.

پاسخ :

احتمال زیاد! چون قطعش کردن دوباره!!
פـریـر بانو
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۴:۴۶
مطمئنی؟ سرکاریه؟ :))

پاسخ :

یه ده دقیقه وصل شد! بعد که پست گذاشتم قطع شد! :))))
فقط دیدم حبه انگور یه استوری گذاشته از یه ایران سایلنت و نوشته من سه روز پیش اینجا زندگی میکردم! به جز این دیگه هییییچ خبری تو اینستا نبود! با اینکه کلی از دوستای من خارجن!!!! :/
علیرضا
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۴:۴۸
من بوشهرم اما وصل نشده
فقط سایت های که دارای سرور ایرانه باز میکنه

پاسخ :

ده دقیقه‌ای وصل شد... من یه سراینستا زدم و برگشتم! :))
قاسم صفایی نژاد
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۴:۵۲
تهران وصل نشده هنوز

پاسخ :

آقا اینجام قطع شد حسرت نخورین!! :))
یه دقیقه چشمم به جمال اینستا روشن شد فقط!
یکتا
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۴:۵۴
برا ما که فعلا قطع هست😞

پاسخ :

ان‌شاالله به زودی وصل میشه برا همه
یکتا
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۴:۵۷
لطفا برا هر شهرى وصل شد اینجا اعلام کنند دوستان خوشحال بشیم
شارمین امیریان
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۴:۵۷
سلام.
تازه اومدم آه حسرت آلود عمیق بکشم بگم خوششششششششش به حالتون دیدم نوشتی قطع شد...😟😖☹😭

پاسخ :

یه چند لحظه رفتم اینستا... انگار خاک مرده پاشیدن!!!! این بار قطع شد دوباره حسرت نخوردم! دیدم خبری نبودا که من بی اطلاع باشم! :)))
پینار
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۵:۰۰
تبریز فعلا قطع هست

پاسخ :

وصل میشه ایشالا
پینار
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۵:۰۶
ان شاءالله امروز برا همه شهرها وصل بشه

پاسخ :

ایشالا
پینار
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۵:۰۸
انگار گیلان و تهران وصل شد

پاسخ :

اینجا که قطع شد باز!!
Dark. MH
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۵:۱۰
تهران... :(

پاسخ :

میگن تهران وصل شده که!
بانوچـه ⠀
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۵:۱۳
من همون چند دقیقه رو هم متوجه نشدم

پاسخ :

اگه پینترست داشتی میفهمیدی! :))
بسکه این اپلیکیشن تند تند پیام میده!
گذری
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۵:۱۸
گفته اند یا امشب وصل می شه، یا شب های دگر هم،
همچنین وی افزود:
نگرفتی دگر از عاشق بیچاره خبر هم.

پاسخ :

ان‌شاالله وصل شه دیگه. خسته شدیم.
Dark. MH
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۵:۲۹
من گوگل رو نمیتونم بیارم بالا

پاسخ :

والا واسه مام چند دقیقه باز شد فقط! دوباره قطع کردن
هوپ ...
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۵:۳۱
واسه ما قطعه :-(((

پاسخ :

نت ما هم چشم خورد! قطعه دوباره!
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۵:۳۲
من دیگه بیان رو هم نمیتونم با گوشی باز کنم. با کامپیوتر هم به سختی باز میکنم-_-

پاسخ :

کاش فقط زود تموم بشه این اوضاع
آقاگل ‌‌
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۵:۳۶
فکر کنم از جنوب در رو باز کردن. یه ذره یه ذره بیاد تو. شنیدم هرمزگان وصل شده اول. حالا هم رسید به بوشهر. :)))
.
آقا. یه لحظه حس کردم هنوز شیرازی:دی بعد کامنت‌ها رو دیدم. یادم اومد.

پاسخ :

واسه ما قط شده که :((( چشمش زدم!!!! :/
من خودمم هنوز باورم نمیشه دیگه شیراز نیستم! :))
دچارِ فیش‌نگار
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۵:۵۸
آقا شاید دوستات الکی گفتن خارجن :)

پاسخ :

شما رفتی دکتر؟!!! :))
با وان
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۶:۰۹
اره یه سه ساعتی میشه برای مام وصل شده ... من اون موقه خواب گاه بودم ... دوستام اشپزخونه بودن من از اتاق فریاد زدم بچههه هااا نت وصل شده🤦🏻‍♀️ عین ندیده هااا:)))

پاسخ :

خوشا به حال شمااا
برا ما قطع شد همون موقع! نمیدونم چرا :/
پریسا ..
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۶:۲۸
می دونی چرا هیچ خبر نبود تو اینستا؟ چون همه اونهایی که ایران نیستند تو بد شوکی فرو رفتن :( اکثرا تو مرحله ناباوری و انکار بودن، هیچ کس مسیر سوگواری را تا ته نرفت که کاری بکنه

خوشحالم که برگشتین، که دارین بر میگردین :*

پاسخ :

واقعا وقتی اینستا رو باز کردم و دیدم هیچ پست جدیدی نیست‘ وقتی دوباره نت قطع شد برام راحت‌تر بود!!!! حس بدی بود اون همه سکوت!! تازه فهمیدم تو چی میگفتی اون روزا!!!
امیدوارم زود زود همه جا نت وصل شه که واقعا حس خفقان بدیه.

با وان
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۷:۱۱
نت دانشگاهمون گویا وصل شد.
خونه و داده ها قطع:)
الان باید گفت خوش به حال بچه های خوابگاه

پاسخ :

برو خوابگا پیش دوستات پس! :)))
دچارِ فیش‌نگار
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۷:۱۷
بذار نت وصل شه بعد :|

پاسخ :

اون موقع دیگه وقت نمیشه!
صخره نورد
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۷:۲۰
اینجام دو ساعتی وصل شد و دوباره قطع شد!

پاسخ :

عین معتادایی شدیگ که یهو یه ذره مواد گیرشون اومده!! فقط هر چی ترک کرده بودیم پرید ولی اونقدری نبود که سیر شیم! :)))
خانومی ...
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۸:۰۶
تهران که قطع ه هنوز ...

پاسخ :

وصل نکنن این سری معتادای اینترنت میریزن تو خیابون :/
yalda shirazi
۳۰ آبان ۹۸ , ۱۹:۲۴
شیراز که احتمالا وصل نکنن اصلا!!!
+تیزی به دس، بچه ی شهر! :))) یعنی همه بچوی پویین بودنا! همه خلافا!

پاسخ :

خدا کنه وصل کنن!! یه پیج شیرازی میخواد محصولات منو بخره! پشیمون نشه! :))))
:)))) آبجی کوچیکه میگفت اینجا جنگه :))
خانومی ...
۳۰ آبان ۹۸ , ۲۲:۰۴
اره والا

پاسخ :

:)
گفت و چای
۰۱ آذر ۹۸ , ۱۰:۱۶
عمری دگر بباید بعد از وفات ما را ...

پاسخ :

فقط امیدوارم عمر دگرمون تو ایران نگذره...!
گفت و چای
۰۱ آذر ۹۸ , ۱۴:۴۸
ایران مانند مادر است. هر جا باشم ایران وطنم هست. ایران، قدمتی دارد به درازای اجداد من و تو و بلکه بیشتر. به امید روزهای بهتر

پاسخ :

روزهای بهتر...... !!! امید...!
امیدوارم این دو تا یه روزی افسانه نباشن دیگه!
سجاد عبدی
۰۲ آذر ۹۸ , ۱۰:۳۲
:)))) والا

پاسخ :

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan