در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۸۶. فارغ از جهان

فارغ از جهان منم که از دو تا تخم‌مرغی که داشتیم؛ یکیشو شکوندم تو تفاله‌گیر اشتباهی! بعد از اونجایی که عمرا واسه یه دونه تخم‌مرغ چهار طبقه رو نمیرم پایین و برگردم بالا... در نتیجه کتلتو یه جوری پختم شبیه املت شده :/

چرا نت همراه‌اولا رو وصل نمیکنن؟!! چرا دیگه هیچ اعتراضی نسبت به وصل نبودن نت نیست؟!!

قبلا یه رفت و برگشت از ته دنیا تا شیراز حدود پونصد تومن درمیومد... الان حدود یکی و نیم/ دو تومن در میاد!! اون ته‌دنیایی‌هایی که شمالی یا تبریزی‌ان که رو سه چهار تومن حساب کنن قشنگ!! فحش به همه اونایی که استوری زدن قیمت بنزین زیاد نیست و اینا

دوست ته دنیایی‌مون ماشینش دوگانه‌سوزه. و ته دنیا کلا پمپ گاز نداره! حساب کردیم این بنده خدا یه هفته که بره سر کار و برگرده سهمیه‌ سی لیترش تمومه! فقط سر کارها!! یعنی این وسطا اگه بره نون بخره؛ روز آخر برگشتنی رو باید پیاده بیاد!

اومدم یه چیزی بنویسم؛ دیدم همسر ببینه باز میگه چرا اطلاعات نظامی رو افشا میکنی! پاکش کردم :(((

آبجی کوچیکه جاکلیدی‌ها رو دیده بود میگفت آجی خوشکلاشو نفروش!

انگشتم درد میکنه!! 
استوری چوبکی:

آقاگل ‌‌
۰۶ آذر ۹۸ , ۱۲:۴۵
انگشتت خسته نباشه :))))

پاسخ :

خودم خسته باشم عب نداره؟! ^__^
آقاگل ‌‌
۰۶ آذر ۹۸ , ۱۲:۵۰
فعلاً انگشتت در اولویته. اونه که درد می‌کنه.

پاسخ :

^__^
نرگس بیانستان
۰۶ آذر ۹۸ , ۱۲:۵۶
یه جوری بچین یه وقت تو مسیر رفت و رسیدن به دست مشتری خراب نشه
(ایکون ننه غرغروی نصیحت کن )

فایده نداره فکر کنم دیگه اخرین ساعتهایی که اونجا بودیم نت رو رومون قطع کردن 😂😂😂😂

پاسخ :

خودمون داریم میبریم عزیزم... واسه همین خراب نمیشه ^__^
تا تو باشی با نت مردم نری اینستا! :((((

شارمین امیریان
۰۶ آذر ۹۸ , ۱۳:۴۰
سلام.
فکر کنم همه ای دی اس ال دارن. فقط تویی با همراه اول وصل میشی 😉

خدا قوت😘

پاسخ :

نه ما هم مودم داریم. ولی اتفاقا اکثرا مودم ندارن و با شدت اینستا و واتس‌اپ خلوت شده :(
פـریـر بانو
۰۶ آذر ۹۸ , ۱۴:۱۰
اینقدر توهم توهم هستن خراب نمی‌شن؟
مواظبت کنین. معمولا اینطور کالاهایی رو تو ضربه‌گیر می‌پیچونن چون اگه یه مشتری مثل من گیرتون بیاد به یه خط و خشش هم واکنش نشون می‌ده! :))

همراه اولی‌ها؟ ایرانسل هم وصل نیست. فقط نت ثابت وصله. :/
مرده‌شوربرده‌ها گرفتارمون کردن! :/
من به وای فای دانشگاه و خوابگاه هم نتونستم درست وصل شم و سرعتش در حد غاز بود!!! :|

پاسخ :

چون خودمون بردیم مشکلی پیش نیومد. همه سالم رسیدن :(
ولی اگه پیشبینی میکردم ممکنه چنین فکری بکنن ملا اینعکسو استوری نمیکردم که مشتری‌هام بپرن! :(((

وصل شدین بالاخره؟
ستاره‌ی آبی
۰۶ آذر ۹۸ , ۱۵:۵۶
من دیروزسوار تاکسی شدم یه مسیر خیلی کوتاه. بعد یه هزاری به راننده دادم وقتی پیاده شدم دیدم راننده یه چیزی میگه هندزفری تو گوشم بود فکر کردم میگه خرد نداره بده گفتم اشکال نداره نمی‌خواد بقیشو بدید! بعدش ملتفت شدم میگه بقیه‌ی چی؟دوتومن میشه!:) احساس اصحاب کهف رو داشتمD:

پاسخ :

کرایه‌ها که شدیدا گرون شدن :/
هوپ ...
۰۶ آذر ۹۸ , ۱۶:۰۹
دو تومن یه رفت و برگشت؟!!! شتتتتتتتت! آدم ترجیح میده بمونه ته دنیا

انگشتت خسته نباشه که درکت میکنم.

پاسخ :

البته انگشت من به پای دست و گردن تو نمیرسه :((
Mohsen Farajollahi シ
۰۶ آذر ۹۸ , ۱۷:۰۲
شستتون درد نکنه :) طرح هاتون قشنگن واقعا
+منم یکبار داشتم خرما میخوردم عوض اینکه هستش رو بندازم آشغال خودش رو انداختم -_- نمیدونم تو ذهنم فکر میکردم خرما هم نوعی موز هست یا چی... خلاصه ما موندیم و هسته خرما!
++ نه بابا قیمت بنزین گرون نیست :) قیمت بنزین "خیلی گرون" هست! یک کلمه خیلی هست این وسط نمیشه نادیدش گرفت :)

پاسخ :

ممنون :(

+ ذهن آدم گاهی قاط میزنه!
++ :)
دُردانه ⠀
۰۶ آذر ۹۸ , ۱۷:۱۷
اینجا ایرانسل قطعه ولی همراه اول وصل میشه
ستاره ۹۸ مربع رو بزن
یه گیگ همراه اول هدیه میده
تلگرام و گوگل هم وصله باهاش

پاسخ :

من مودم دارم ... ولی دوستامو نداشتم دو هفته :(
فک کنم دیگه همه‌جا وصل شد... دوستای شیرازم که پست گذاشته بودن اینستا
نرگس بیانستان
۰۶ آذر ۹۸ , ۱۷:۳۳
والا فقط چند تا پست لایک کردم چند تا استوری دیدم. شاید سه دقیقه مثلا.. 😅

بیشتر واتساپ تلگرام مهم بودن

پاسخ :

حالا واسه من تلگرام مساله نبود... اینستا و پینترست میخواستم :(
صخره نورد
۰۶ آذر ۹۸ , ۲۰:۴۹
خداقوت :)
چقدر بامزه هستن. خیلی وقته نرفتم اینستاگرام.

این روزها چقدر تلخه شنیدن حساب و کتاب آدم ها برای رفتن پیش عزیزانشون.

پاسخ :

سلااااام :**** چطوری عزیزم؟؟ دلم برات تنگ شده بود

هعی :)
Anne Shirley
۰۶ آذر ۹۸ , ۲۱:۰۵
کد #98* رو بگیر الان. یک گیگ نت دو روزه بهت میده!

عمه‌م اون روز میگفت مایی که تو تهرانیم باید سهمیه‌مون با کسی که تو فلان شهرستانه و خودشم بکشه و هی دور دور کنه بنزینش تموم نمیشه چون نه ترافیک دارن و نه مسیراشون اینقده طولانیه باید سهمیه‌مون یکی باشه؟؟؟
چقدر کارات جذابن گندم ^_^

پاسخ :

:(

کم تهرانیا رو تو همه چی تو اولویت میذارن سهمیه بنزین هم میخوان؟ :(
به عمه‌ت بگو عوضش جنوبیا آب تصفیه نشده‌شون هم یه روز در میون یه ساعت وصل میشه! و گاز کشی هم ندارن! و همه امکاناتشون زیر خط فقره! :/
هر چند کلا سهمیه بندی از بیس مشکل داره ://

ممنون عزیز دلم :** ^__^
رهآ __
۰۶ آذر ۹۸ , ۲۲:۱۶
کارای چوبت خیلی قشنگه. خسته نباشی ❤

پاسخ :

ممنون عزیزم :*
یلدا الف
۰۷ آذر ۹۸ , ۱۰:۴۰
راست میگه خب! خوشگلاشو نفروش :)

+انگشتت خسته نباشه :)

پاسخ :

^___^

ممنون :*
نیلی ‌
۰۸ آذر ۹۸ , ۲۰:۴۹
یه همراه‌اولی هم درد. *_*

چقدر ملوسن اینا گندم. ^_^ آدم دلش می‌خواد فقط نگاشون کنه. ^_^
خسته نباشی ^_^

پاسخ :

من مودم داشتم از اول :دی  ولی واقعا وقتی بقیه نت نداشتن عصبی میشدم :)

عزیزم ممنون. قابل نداره :*
صخره نورد
۰۸ آذر ۹۸ , ۲۱:۱۰
سلام بر گندم بانوی مهربان 😘
شکرخدا خوبم, شما خوب هستید؟
منم دلم براتون تنگ شده, البته من میخوندم این مدت فقط کامنت نمیذاشتم 😉

پاسخ :

خدا رو شکر :(
وقتی نمینویسی احساس میکنم خیلی ازت دورم
Anne Shirley
۰۸ آذر ۹۸ , ۲۱:۵۰
ولی باور کن اونقدرها هم که میگن زندگی تو تهران راحت و خوب و اینا نیست واقعا! تو شهرهایی مثل اصفهان و تبریز و اینا خیلی بهتره!
جنوب هم که اصلا حسابش جداست! خیلی بهش کم لطفی میشه واقعا :((

پاسخ :

قبول دارم... ولی وااااقعا نسبت به خیلی جاهای دیگه راحت‌تره! مثلا همین بنزین... قبول که شهرای کوچیک ترافیک ندارن ؛ اما عوضش هر چی بخوان بخرن باید برن یه شهر دیگه! مثلا ما که بوشهریم ابزارا و لباس و... رو باس بریم از شیراز بگیریم.

واقعا دل آدم به درد میاد از وضعیت جنوب :-(
نرگس بیانستان
۰۹ آذر ۹۸ , ۰۱:۳۵
پینترست چیست آقا

پاسخ :

یه نرم افزاری شبیه اینستا... ولی خیلی پیشرفته‌تر و باحال‌تر... نمیدونم چجوری توضیحش بدم! :)))
صخره نورد
۰۹ آذر ۹۸ , ۱۷:۲۱
دارم سعی میکنم بنویسم, یه سری پیش نویس ها رو هم آماده انتشار کنم :)

پاسخ :

خبر خوبیه ^___^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan