در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۴۸۷. و باز هم دندون‌پزشکی!!!

۱. من کی از دندون‌پزشکی خلاص میشم؟!!! :(( چند تا چیز هست که واقعا دلم میخواد بدونم چی‌ان! یکی اون سوزنا که بعد تراشیدن دندون فرو میکنن تو لثه بیچاره‌م... یکی اون چیزا که دکترا هی با یه چیزی شبیه انگشتر اندازه‌ش میگیرن... یکی روش فرو کردن املگام تو دندون!!! یکی هم اون پیچ دردناکی که دور دندون میپیچن و در حالیکه دهنت بازه میفرستنت از وسط ملت رد شی بری عکس بگیری :/


۲. اونقدر عمرم تو دندون‌پزشکی گذشته که بتونم کاربلد بودن یا نبودن یه پزشکو تشخیص بدم!! و باید بگم این خانم دکتره ابدا کار بلد نبود!!!


۳. کلا این دندون‌پزشکیه عجیب غریبه!! تو یه اتاق بزرگ سه چهار تا یونیت گذاشتن و همه دور هم کار میکنن! و خانم دکترا هم روپوش ندارن!!! روسری‌هاشونم همش داره میوفته! :))


۴. بوشهر دوباره گرم شده! همسر اومد خونه بخاری رو خاموش کرد کولر روشن کرد!!



شارمین امیریان
۰۹ آذر ۹۸ , ۱۹:۱۲
سلام.

1. فکر کنم باید رونوشت بزنی به هوپ =)
4. واقعا؟؟؟!!! یعنی در این حد تغییر ناگهانی؟ ترک برنداری گندم؟! =)

پاسخ :

سلام :*

از همونجا واسه هوپ کامنت فرستادم :))
در واقع از صبح گرم بود... من بخاری رو خاموش کردم رفتم دنبال کارام... ولی نگو دکمه بخاریه خراب بوده خاموش نشده!!! :)
عرفان ...
۰۹ آذر ۹۸ , ۱۹:۴۵
از تصور محیط اون دندونپزشکی خندم گرفت

پاسخ :

واقعا خنده‌دار هم بود :))
بهارنارنج :)
۰۹ آذر ۹۸ , ۱۹:۴۶
چرا دندون پزشکیا اینجوریه؟انگار بولیز شلوارکین ادم حس میکنه اونور آبه

پاسخ :

من عادت دارم دکترم روپوش و مقنعه داشته باشه و اتاقش جدا باشه... اونجا همش به نظر میومد میخوان ابرومو بردارن! :))))
خانومی ...
۰۹ آذر ۹۸ , ۱۹:۵۴
باورت میشه من تا حالا اینایی که میگی رو ندیدم ؟ تا میشینم روی یونیت چشمامو میبندم از ترس 😂😂

پاسخ :

من بسکه رفتم دندون‌پزشکی با همه مراحلش آشنام! :)))
آقاگل ‌‌
۰۹ آذر ۹۸ , ۲۱:۳۵
اینجا بگیم با اون ظرف‌های چوبکی کلی کیف کردیم، اشکال داره؟
دیگه چه خبر از بوشهر؟

پاسخ :

^__^ دمت گرم. ممنون. :)
هیچی... فعلا که چسبیدم به کار تا ببینیم چی پیش میاد :)
صخره نورد
۰۹ آذر ۹۸ , ۲۱:۳۵
فکر کنم همون موقع که دندون مصنوعی بزاریم :))
من که بعد از کلی ترمیم که سال پیش انجام دادم، الان باز باید چندتا دیگه ترمیم کنم، 3 تا دندون عقل بکشم! هووووف

پاسخ :

دیروز دقیقا داشتم به همین فک میکردم! :)))
من که چهارتا عقلا رو کشیدم خلاص شدم! :دی
Mohsen Farajollahi シ
۰۹ آذر ۹۸ , ۲۳:۰۳
همه دور هم کار میکنن؟ :/ مگه دارن سبزی پاک میکنن؟! تو عکس ها دیدم آرایشگر ها با هم کار میکنن ولی دندون پزشکی بار اولمه میشنوم! جالبه :) فکر کن یک بچه دوازده ساله اونور با شدت زیاد جیغ میکشه دندون پزشک تو هم میاد یک سوزن آهنی چند سانتی متری به دندونت بزنه...
+ راستی تا حالا کسی دندونش احساس خارش کرده اینجا؟ به هر کی گفتم بهم گفتن برو خودت رو مسخره کن :/ نمیدونم قابلیت اضافی هست برای دندونام یا مغزم ایراد داره!

پاسخ :

دقیقا حس آرایشگاهو میداد! :))
نه من تا حالا برام پیش نیومده!
هوپ ...
۱۰ آذر ۹۸ , ۰۰:۱۵
دیدم کامنتتو :-)))
اون سوزنا فایلن برای تمیز کردن کانال دندون
انگشتره هم گِیجه طول فایل و در واقع کانال رو اندازه میگیریم
روش فرو کردنم امالگامم که با امالگام کَریر میچپونیم!
اونم پیچ نیست کلامپِ رابردمه برای ایزولیشنِ دندون.

پاسخ :

اونجا همش یاد تو بودم :))) اونقد هوپ هوپ کردم که همسر میگفت خب بریم پیش هوپ! گفتم خب هوپ که بوشهر نیست :(

چجوری طول کانالو اندازه میگیرین؟ از اندازه خون روی اون سوزنا؟!!!
املگامم عجیبه برام! با اون به قول تو کریر یه چیزی رو تو کاسه هم میزنن بعد عین آمپول فشار میدن تو دهن ما! :/

همه این بدبختیا رو به خاطر نخ دندون نکشیدن میکشم من!!! ولی نمیدونم چرا باز یادم میره یا وقتی یادمه تنبلی میکنم؟!!! :///
دیشب به شدت درد داشتم!! حتی درد به گوش و سر و چشمم رسیده بود! اولین بار بود بعد عصب‌کشی همچین بلایی سرم میومد! البته دکتره گفت آبسه داری و برات دارو مینویسم اما انگار یادش رفته بود بنویسه!!
هوپ ...
۱۰ آذر ۹۸ , ۱۷:۴۰
از جمله کسایی هستی که بیای اینورا حتما میبینمت! :-)
نه دیگه! هر فایلی یه بیلبیلک لاستیکی زرد داره. این بیلبیلک رو نشونه میذاریم از یه قسمت تاج دندون و فرو میکنیم توی کانال. و عکس میگیریم و میبینم طولش اکیه یا نه؟ بعد درمیاریم و سوزن رو میذاریم روی گیج طولشو به دست میاریم.
اون کریر رو فشار میدن روی امالگام و یه پک برمیداره و اون پک رو داخل حفره دندون میذاریم و شروع میکنیم تطابق دادن با دیواره های دندون.
واقعا نخ دندون کشیدن خیلییییی تاثیر داره. هر چقدر هم خوب مسواک بزنی تا نخ نکشی فایده نداره.
آموکسی سیلین و مترونیدازول هر هشت ساعت حداقل تا ٥ روز مرتب بخور.

پاسخ :

اونقد دلم‌ میخواد بیام اونورا که نگو! :))

وای مرسی بابت توضیحاتت... همیشه برام سوال بود! :))

امان از نخ دندون :(

الان بخورم یعنی؟ دو سه روز از اندو گذشته‌ها... بخورم؟
نرگس بیانستان
۱۰ آذر ۹۸ , ۱۹:۰۳
و جو آمد و گندم رفت 😂

پاسخ :

و جو کجا آمد و گندم کجا رفت؟؟؟ :)
بانوچـه ⠀
۱۱ آذر ۹۸ , ۰۱:۵۷
این گرما احتمالا بخاطر بارندگی‌ای باشه که اعلام کردن. یعنی امیدوارم اینطور باشه :دی

پاسخ :

وای مگه باز قراره بارون بیاد؟!!! :(((
سقف کارگاه ما چکه میکنه :(
و بعد از بارون اون دفعه‌ای برقش کلا ریخته به هم :(((( 
بارون که میاد کار ما میخوابه :(((
هوپ ...
۱۲ آذر ۹۸ , ۱۳:۲۲
اگه دردت خوابیده و دکترت هم نگفته نه نخور.
خواهش میکنم🥰

پاسخ :

درد ندارم دیگه... دکترمم میخواست دارو بنویسه که... حالا نمیدونم یادش رفت یا لازم ندید!! (آیکون تفکر)
:**
هوپ ...
۱۲ آذر ۹۸ , ۲۱:۵۵
البته واسه دردت نباید انتی بیوتیک بخوری ها، من با پبش فرض اینکه دندونت عفونت داشته اینو گفتم.

پاسخ :

میدونم عزیزم‌:**
من قشنگ در جریانم که واسه درد چیا باید بخوری! ^__* :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan