در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

493. من حتی فک نمیکردم چنین آدمایی وجود دارن! :/

1. اول بگم که اینجانب یه کلیپ تبلیغاتی ساختم برا چوبکی! (آیکون عینک دودی!) نقاشی و میکس و صداگذاری و همشم کار خودمه :)

برید ببینید و پیشنهادات و انتقادات سازنده تونو بگید بهم :)

لینک کلیپ

لینک پیجم :)


2. دیروز زندایی جان زنگ زد و برای یلدا دعوتمون کرد. هر چند خیلی کار داشتم ولی از اونجا که خیییلی وقت بود نتونسته بودیم بهشون سر بزنیم دعوتو قبول کردیم. دوست زندایی هم اومده بود. من هر چی از تعجبم از این دوستش بگم کمه!!!!! به طرز وحشتناکی بی چاک و دهنن! یه دختر بچه دو ساله داره که حرفایی میزنه که من به پسر دایی سیزده سالم گفتم این بچه برا تو بدآموزی داره!!! :/

مامانه زد به پشت بچهه... بچهه گفت آی ....م!!!! باز مامانه زد بهش و با خنده گفت آی کجات؟!!!! داداش بچهه اذیتش کرده بود مامانه به دخترش گفت برو بهش بگو میمون! بگو انتر! O_O

زندایی میگفت بچهه همیشه میگه بریم پسر بازی! حتی یه بار از یه پسر بیست و خورده ای ساله شماره هم گرفته بوده و کلی ذوق میکرده که شماره داره! :/ شیر میخوره هنووووزاااا ... دو سال و نیمشم نشده هنوز! بعد عمه همین خانومه رو چند مدت پیش دیدم. یه خانوم سی و چند ساله ست. دیشب فهمیدم میاد بوشهر میشینه زیر پای یه مرد پولدار که زنتو طلاق بده بیا منو بگیر!!! :/

(به قول ارژنگ امیر فضلی تو فیلم هم خونه:) خدایا اینا چیه می آفرینی؟؟؟؟؟؟؟؟

زنه به دخترش یاد میداد که وقتی میپرسه "کی نفس منه؟" دختره باید اسم خودشو بگه و وقتی میپرسه "کی توله سگه؟" باید اسم داداششو بگه!!! :////

دروغ چرا؟؟ خیلی وقتا دلم میخواسته با زنداییم برم خریدی چیزی... ولی چون یکی دو بار این دوستشو آورد دیگه بهش نگفتم! مامان زنداییم قبول داره این زنه افتضاحه... ولی میگه چون تنها دوست دخترمه و تنهاییشو  پر میکنه بذار دوست بمونن!!!!! ولی خب میدونی... بعضی وقتا از تنهایی مردن شرف داره به همنشینی با بعضیا...

هنوز باورم نمیشه همچین آدمایی وجود دارن! :)

هادی اسماعیلی فضل
۰۱ دی ۹۸ , ۱۱:۰۳


سلام وب خوبی دارین . بنده هم تک بیت همراه با عکس نوشته کار می کنم خوشحال میشیم در خدمتتون باشیم.


چه کرده برق لبت با دلم؟ نمی دانم
همیشه کشته ی یک اتصال کوتاهم

همیشه زجر دشمن شادی آور نیست گاهی هم
دل یک گربه با مرگ سگی ولگرد می گیرد
خانومی ...
۰۱ دی ۹۸ , ۱۲:۴۳
منم باورم نمیشه حتی !!

پاسخ :

خیلی عجیب بودن واقعا :/
گابـ ـریئل
۰۱ دی ۹۸ , ۱۶:۰۸
:////
ببخشید بابای بچه مشکلی نداشت با این طرز تربیت مادره ؟؟!!:///
آخه پسر بازی؟!؟!:///

پاسخ :

نداشت ظاهرا :/
کلا انگار خانوادگی مدلشون بی چاک و دهن بود!! یه کلمات رکیکی رو راحت استفاده میکرد زنه که اصلا دهنم بازه هنوز!
محمد ..
۰۱ دی ۹۸ , ۱۷:۱۷
اره واقعا خیلی بده بعضی ها انگار تربیت کردن بچه رو بلد نیستن البته این توصیفی که کردی از مادر معلومه بچه چی در میاد چه عرض کنم این روزا آدم باید حواسش باشه خودش و حتی اطرافیانش دارن با چه نوع افرادی رفت و آمد می کنن

راستی پست جدید گذاشتم خوشحال میشم سر بزنی و دنبال کنی
هوای بچه بوشهر رو داشته باش دنبال کن :))

پاسخ :

:)

عه شمام بوشهری‌این؟ ^__^
من شیرازیم آخه! سه ماهه اومدم بوشهر :) و پنج ماه دیگه میرم :)
گابـ ـریئل
۰۱ دی ۹۸ , ۱۷:۵۰
راستی کلیپ خیلی بامزه بود :دی
و همینطور کاراتون :›
یادم رفت بگم ، حواسم پرتِ دوست زندایی جان شدش یهو =!

پاسخ :

ممنون :**
^___^
هوپ ...
۰۱ دی ۹۸ , ۲۰:۳۷
ما که یه بار بچگی فوش ملو دادیم مامانمون فلفل ریخت دهنمون این شدیم! وای به حال بقیه.
کلیپتون خیلی ناز و گوگوله، خیلیا

پاسخ :

ببین این کلمه‌هایی که این بچه دو سالهه راحت میگه من تازه تو دانشگاه فهمیدم یعنی چی!!!! :/

ممنون :***** :)
محسن رحمانی
۰۱ دی ۹۸ , ۲۱:۴۰
o_O

پاسخ :

:)
سجاد آشنا
۰۲ دی ۹۸ , ۰۱:۱۰
فوق‌العاده بود اون کلیپ...
فقط من دوست داشتم آقای خونه تنش لباس باشه =)
خودتون تنتون لباس بود اونوقت بنده‌ی خدا آقای خونه لخت!!! =))

یه چیزی در مورد محصولات‌تون هم بگم؛ اول اینکه قشنگ هستن ولی فکر میکنم شاید اگه محصولات‌تون رو کاربردی‌تر کنید، مشتریای بیشتری داشته باشید. مثلاً جاقاشق و چنگال، جالیوانی، نگهدارنده بشقاب، سازماندهنده‌ی کشو، جای لوازم‌التحریر، گردنبند، چراغ مطالعه، چراغ خواب و...

راستی قیمتاشون تو چه محدوده‌ای هستن؟

پاسخ :

مردا رو خدا کلا آزاد آفریده آخه :)))
چند باری با لباس کشیدم کاراکترشو؛ با نمک نمیشد.


ممنون از نظرتون. البته من الانم مشتری دارم. :) ولی خب چیزای اینجوری تا یه مدت خریدار دارن و بعد که از مد بیوفتن دیگه کسی نمیخره. برای همین داریم میریم کلاس نجاری :) یه تعداد هم ظروف چوبی ساختیم که چون مشتری خیلی عجله داشت فرصت نشد ازشون عکس بگیریم! حالا قول داده خودش عکس بگیره بفرسته... امیدوارم بفرسته :)
عاشق بارون ...
۰۲ دی ۹۸ , ۰۱:۵۹
چه بامزه است! نقاشی‌هاتو دوست دارم کلاً! :)

واقعاً آدم تنها باشه خیلی بهتره که. :|

پاسخ :

ممنونم بارون جانم :*

واقعا :/
آقاگل ‌‌
۰۲ دی ۹۸ , ۱۱:۳۵
بنویس خب کامل شاید ما هم یه دوتا فحش جدید یاد گرفتیم :))))))

پاسخ :

یه چیزایی میگفت من خجالت میکشیدم که میشنوم...
صخره نورد
۰۲ دی ۹۸ , ۲۱:۴۲
کل متن رو با چشم های گرد شده و کله ای که ازش دود بلند میشد، خوندم !
واقعا همچین آدم هایی وجود دارن یا خواب بود؟!

پاسخ :

باور کن بیشترین دلیلی که زیاد نمیرم پیش زنداییم؛ اینه که چند بار رفتم این زنه اونجا بوده... تحملش برام سخته
صخره نورد
۰۲ دی ۹۸ , ۲۱:۴۵
انقدر تعجب کرده بودم از متن! یادم رفت بگم کلیپ رو چقدر دوست داشتم. نقاشی های خوش رنگ و صدای گرم شما واقعا ترکیب قشنگی بود، آفرین :)

پاسخ :

ممنون عزیز دلم :*** لطف داری
تسنیم ‌‌
۰۲ دی ۹۸ , ۲۳:۵۴
به نظرم کوتاهی کردین، باید به اورژانس اجتماعی زنگ می‌زدین :/
این مادر خود خود خطره واسه بچه!

پاسخ :

یعنی زنگ بزنیم‌ بگیم بچه‌شو بد تربیت میکنه؟؟
نیــ روانا
۰۳ دی ۹۸ , ۰۸:۳۳
1. کلیپ خیلی خیلی بامزه س؛ در عین این که همه ش از قیچی کردن بال های بلندپروازی و ورشکستگی گفتی ولی بازم بامزه و باحاله و لبخند میاره رو لب آدم؛ شایدم چون ما میدونیم ته این قصه شیرینه صد در صد :)
2. یا خداااااااااااااا یا امامزاده بیجن یا اکثر امامزاده ها... این بزرگ بشه چی میشه؟ صد در صد بدآموزی داره همچین بچه و همچین خانواده ای.. کاش زنداییت ی ذره به فکر بچه هاش باشه و قطع کنه این رابطه رو

+گندم بنویس قصه آشناییتون رو دیگه؛ دارم می میرم از فضولی که بدونم خو :))

پاسخ :

1. ممنون عزیزم :*
بیشتر دنبال یه راهی بودیم که باهاش سختیایی که برامون پیش اومده رو تعریف کنیم. شاید برای اونایی که میخوان تازه شروع کنن یه سرمشق بشه :)

2. والا حرف بزنی میگن دخالت کرد. حرف نزنی پس فردا میگن تو که دیدی چرا نگفتی! آدم نمیدونه باس چیکار کنه!


+ ای جونم استاد :)
ما کاملا سنتی با هم آشنا شدیم و اولین بار تو جلسه خواستگاری همو دیدیم :)
و ماجراهای اون روزا رو تو بخش طبقه بندی موضوعی، تو موضوع مستر جو میتونی بخونی :)
تسنیم ‌‌
۰۳ دی ۹۸ , ۰۸:۳۳
شوخی کردم. مگه اینجا اروپاست که زنگ بزنیم بگیم فلانی بدسرپرسته؟ :))

پاسخ :

در حد تنبیه بدنی و ناامنی جنسی و این جور چیزا میدونم میشه اطلاع داد... ولی فک کردم در حد تربیت بد هم جزو قانون بوده من نمیدونستم! :))
عرفان ...
۰۵ دی ۹۸ , ۰۰:۲۷
میگم من در دوران کودکی، مظلوم مظلومان بودم😊

پاسخ :

من در دوران بزرگسالی ام مظلوم بودم حتی :))))
بانوچـه ⠀
۰۷ دی ۹۸ , ۱۱:۵۹
اون بچه ها بزرگ بشن چی میشن

پاسخ :

میشن یکی مثل مامانشون!  :/
خود زنه هم خیلی داغون بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan