در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

خیلی سرچ کردم... نیافتم! :)

 اگه کلیپمو تو پست قبل دیده باشید متوجه شدید که من به شدت محتاج برنامه ای هستم که فیلم عمودی میکس کنه! :) سراغ دارید آیا؟؟


دچارِ فیش‌نگار
۰۳ دی ۹۸ , ۱۵:۴۶
ندیدیم کلیپ رو :) سراغم نداریم
سوال بعد
آقاگل ‌‌
۰۳ دی ۹۸ , ۱۵:۴۷
من نرم‌افزار برا میکس نمی‌شناسم. ولی بعد از میکس می‌تونی با نرم‌افزار ویدئو کانورتر هم واترمارک بزنی روی کلیپ هم اینکه چرخش ایجاد کنی. حتی اندازۀ تصویر و ... رو هم میشه تغییر داد. کار باهاش هم اصلاً سخت نیست.
این نرم‌افزار:
Video Converter Ultimate

پاسخ :

دستت درد نکنه :)
چرخوندنش که نتیجه‌ش میشه همون کلیپه..ـ برش ولی باید گزینه خوبی باشه :)
mr point
۰۳ دی ۹۸ , ۱۹:۰۴
با نرم افزار ادوبی پریمیر می تونید اینکار رو انجام بدید ولی فوق العاده نرم افزار حرفه ای و پیچیده ای هست

پاسخ :

ممنون :)
محسن رحمانی
۰۳ دی ۹۸ , ۲۱:۱۷
خوب چه کاریه کلیپ رو عمودی بگیرید.

پاسخ :

نرم‌افزار میکس خودش افقیش میکنه.
سجاد آشنا
۰۴ دی ۹۸ , ۱۸:۲۷
سلام
من برای ویرایش ویدیو از نرم‌افزار Movavi Video Editor استفاده می‌کنم. نرم‌افزار سبک و تقریباً ساده‌ای هست، با این حال امکانات زیادی داره. الان بهش یه نگاه انداختم دیدم امکان ویرایش فیلم به صورت عمودی رو هم داره.

https://soft98.ir/multi-media/edit-video/17744-Movavi-Video-Editor.html

اگه سوال یا مشکلی داشتین، بپرسید.

پاسخ :

وای دستتون درد نکنه. الان دانلود میکنم :)
ممنون ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan