در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

512

این روزا پناه آوردم به وبلاگ.

یه زمانی چقدر راحت بودم اینجا، چقدر خـودم بودم... الان ولی احساس غریبی میکنم. برا زدن حرفام دو دل میشم...

اینجا که میام آبجی کوچیکه رو بیشتر درک میکنم! یه روزی بیست و چهار ساعت چسبیده بود به من... بعد من رفتم دنبال زندگیم... دور شدم ازش... هزار و اندی کیلومتر فاصله افتاد بین دستامون... هزار و اندی کیلومتر هم فاصله افتاد بین دلامون.

وقتی میرفتم بچه بود... حالا بزرگ شده... حالا چقدر نمیشناسمش:(

خودمو مسئول میدونم... مسئول اینکه نبودم کنارش... مسئول اینکه اونقدر تو زندگی خودم غرق شدم که پاره تنم رو یادم رفت... مسئول این فاصله‌ای که بین دلامون افتاده... و این عذاب وجدان داره دیوونم میکنه

یه روزی کافی بود بدونه صداشو میشنوم، اون وقت تا آخر عمرت حرف داشت برا زدن... امروز حتی نمیدونم مکالمه رو چجوری پیش ببرم که بیشتر از سه چهارتا جمله حرف بزنیم با هم.

فک میکنه بزرگ شده، فک میکنه خیلی میفهمه، نمیخوام فکر کنه که تو نظرم هنوز بچه‌ست... نمیخوام بدونه چقدر افکارش بچگانه ست هنوز... و نمیدونم چجوری همه چیو مدیریت کنم و نزدیک شم بهش! احساس افسردگی میکنه و میدونم بابت آهنگاییه که گوش میده... تتلو گوش میده:(  ندا یاسی براش شده الگو:((((  اینا همش تقصیر من لعنتیه:(


بهارنارنج :)
۰۴ دی ۹۹ , ۰۸:۱۹
میدونم سخته و دوری از خانواده آزاردهنده است ولی اگه میموندی هیچکس حتی آبجی کوچیکه براذاین فداکاریت ازت ممنون نبود خواه ناخواه با ورود ابجی کوچیکه به راهنمایی م دبیرستان از هم دور میشدین و نمیتونستی کاری کنی مثل تو باشه برعکس ممکن بود بشی یک آبجی مزاحم تو زندگیش حداقل الان یه ابجی ادم حسابی داره وقتی از جو این سن دربیاددمیدونه یکی هست روش حساب کنه:)

پاسخ :

ممنونم جان دلم
یه حس مسئولیت خاصی هست...
امیدوارم به خیر بگذره این دوره...

بانوچـه ⠀
۰۴ دی ۹۹ , ۰۹:۵۵
بچه‌ها و نوجوونای این سنی اکثرا همین ترانه‌ها رو گوش می‌دن. دختر ِ دخترعموی من از 10 سالگیش کلا تیپ مشکی می‌زنه همه‌جا و تحت هر شرایطی پوشش کاملا مشکی داره و فاز افسردگی و آهنگای شکست عشقی... چقدر سخته نزدیک شدن به این نوجوونا :(

پاسخ :

دارم فکر میکنم منی که از آبجی کوچیکه فقط هفده سال بزرگترم اینطوری نمیفهممش...
اگه مادری بشم که از بچه‌ش سی و چند سال بزرگتره قراره چی بفهمم ازش؟
هیـ ‌‌‌ـچ
۰۴ دی ۹۹ , ۱۰:۵۳
همهٔ اینایی که گفتی درست اما اگه اون آبجی بزرگه شمایی، اگه اونی هستی (که شک ندارم هستی!) که ما ۶-۷ ساله می‌شناسیمش، مطمئنِ مطمئنِ مطمئنم که می‌تونی از پس این موضوع بر بیای و به آبجی کوچیکه کمک کنی... :)

پاسخ :

واو...  شیش هفت سال شد؟! چه زود گذشت!:)) 
ممنونم ازت... امیدوارم بشه
نرگس بیانستان
۰۴ دی ۹۹ , ۱۳:۱۷
نمی خوام بگم دوری از تو تاثیری نداشته، که قطعا داشته. اما تو مقصر نیستی سمیرا. مقصر اینکه ندا یاسی شده الگوش و تتلو گوش میکنه تو نیستی. ولی باز هم میتونی تاثیر گذار باشی. سعی کن از روزی چند دقیقه شروع کنی. باهاش چت کن. نظرش رو درباره کارایی که میخوای بکنی بپرس. اصلا درباره سلایقش حرف نزن. فاز نصیحت که هیچچ !!! فاز ارشاد هم حتی برندار. فقط یه جوری رفتار کن که ببخشید اصطلاحا میگن آدم حسابش کردن! مشورت کن. نظرش رو درباره هر چیزی که فکر میکنی شاید یکم بیشتر رغبت برای نظر دادن داره بپرس. از دلتنگی ات بگو. از حسرت هات بگو. و تمام احساساتت رو صادقانه صادقانه صادقانه بیان کن. جوری رفتار کن انگار قبولش داری. رابطه تون رو گرم تر کن.
مطمئنا رفیق های نادرستی پیدا کرده خواهرت. رفیق خیلی تو زندگی ادم ها خصوصا تو نوجوونی و جوونی تاثیرمیذاره. اینو قطعا خودت میدونی. به نظرم نیاز نیست اصلا همین اول درباره اونا حرفی بزنی.
ملزم به زمان و صبر و حوصله توعه.

یکم که رابطتون گرم تر شد، درباهر چیزای جدی تری حرف بزن. باز هم فاز نصیحت برندار. میتونی تو زندگی خودت مثال بزنی. ببین صداقت کلام خیلی مهمه. مثلا اینطوری نباشه که ... بذار ویس میذارم برات گندومی.

پاسخ :

مرسی نرگس جانم 🥰
نیــ روانا
۰۵ دی ۹۹ , ۱۳:۰۹
این اقتضای سنشه گندم
فکر کنم آبجی کوچیکه همسن و سال پسرجان منه
فاصله به نظرم چندان اهمیتی نداره
باز تو میدونی چی گوش میده و الگوش کیه
پسرجان من درست روی مبل روبروم نشسته
ولی تمام وقت هندزفری تو گوششه
گوشیش هم صد تا رمز داره
هرچی هم باهاش حرف میزنم که تا ۱۸ سالگی من باید رمزت رو داشته باشم و ..
نگاه عاقل اندر سفیه بهم میندازه و لبخند ملیح میزنه
یعنی به زووور از رو مبل میکنمش که بره دوش بگیره یا نیم ساعت زبان کار کنه

پاسخ :

چرا گوشی مخصوص نوجوان نمیسازن که رمز نخوره؟  :/
امیدوارم به سلامت در بیان از این نوجوونی...
آقاگل ‌‌
۰۸ دی ۹۹ , ۱۳:۲۵
اسم آبجی کوچیکه که اومد، یاد روزهای دور افتادم. روزهایی که واقعاً آبجی کوچیکه بود. :))
.
ببین من این نگرانی‌ها رو راجع به برادرام داشتم. اما هیچوقت به این فکر نکردم که مستقیم عمل کنم. هرچقدر هم که دوستاشون ناباب باشن یا فضای مدرسه طوری باشه که به یک سمت دیگری بچرخن، باز تأثیر ناخودآگاه جو خانواده خودش کنترلشون می‌کنه. خودش مسیر رو بهشون نشون میده. شاید نیاز نباشه خیلی کار خاصی بکنی.
مثال بزنم، من یکی دوبار همراه دوستای دبیرستانی برادرم رفتم سالن. فحش‌هایی به هم دیگه می‌دادن که ساده‌ترینش اعضاء و جوارح بدن بود. اما تا حالا نشنیدم برادرم جلوی من یا توی خونه فحش بده. درحالی که جو مدرسه‌شون شدید مسموم بود از این نظر. و خب، من اگر میومدم مجبورش می‌کردم با اینا نگرده، فقط محدودش کرده بودم و از طرفی هم شاید روش به روم باز می‌شد.
و اینکه خب دورۀ نوجووانیه. دوست داره چیزهایی رو تجربه کنه. سراغ چیزهایی بره که هم سن و سال‌هاش میرن. حس می‌کنه اگر به این سمت نره از جمع جدا میفته.

پاسخ :

امیدوارم همینطوری باشه که میگی.
میدونی،من چون دوره پوجوونی خیلی خیلی بچه مثبتانه‌ای داشتم،این شرایط خواهرم برام بحران به نظر میرسه
من و ...
۰۹ دی ۹۹ , ۱۳:۴۸
تو مسئول زندگی هیچ کس نیستی.
تو فقط و فقط مسئول زندگی خودتی.
میتونی به دیگران کمک کنی. میتونی نگران باشی ولی مسئول زندگی هیچ کس نیستی.
به خودت عذاب وجدان نده.
هر کسی باید مسیر خودش رو پیش بره.
قطعا تاثیر گذاری. ولی مسئولش نیستی.

پاسخ :

آدما بابت کارایی که کردن یا نکردن مسئولن...
منم بابت روزایی که عمدا دور شدم از خواهرم،مسئولم
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۰ دی ۹۹ , ۱۱:۱۰
فکر کنم خودت بهتر بدونی اما اگه یه کاری کنی و یه طوری خودت رو مشتاق کارهاش نشون بدی، میاد برات تعریف می‌کنه. اگه از همون اول بنای ایراد گذاشتن به کارهاش رو نداشته باشی. رابطه صمیمی بین‌توت شکل می‌گیره و حرف مگو بینتون نمی‌مونه:)

پاسخ :

مساله همین اشتیاقه...
من از تتلو بیزارم و اون تتلو رو تنها کسی میدونه که حرفشو میفهمه!!!
من اسم تنها فوتبالیستی که میدونم بیرانونده اونم به خاطر داستان زندگیش... اون میمیره برا پرسپولیس!
اون ندا یاسی رو الگو کرده، من ندا یاسی رو قاطی آدمیزاد نمیدونم اصلا!
اون عاشق آهنگ رپه... من تهش ابی گوش بدم! :))))
1 بنده ی خدا
۲۷ دی ۹۹ , ۰۳:۱۹
من واسم سوال شد چی در ندایاسی دیده که شده الگوش؟
همونطور که بقیه گفتن اینا اکثرا جو بین دوستاش در دوره ی نوجوونیه و کم کم بهتر میشه منتها بنظرم فاکتورای مهم جو خونه،دوستاش و مدرسه اشه.صبور باش و قدمای ریز ریز بردار.حل میشه ایشالا.
براش از پیجای قشنگ اینستا بفرست مثلا

پاسخ :

متاسفانه ندا یاسی و تتلو کلا تو جذب نوجوونا موفق بودن.
آره موافقم که جو بین دوستاشه.چون تا قبل اینکه مدرسه‌ش عوض بشه اوضاعش خوب بود...
ایشالا...
ممنون از کامنتت:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan