در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

۵۱۵. انقلاب

یه دوستی دارم اینجا، دختر زرنگیه‌ها. ولی عین مامان بزرگا زرنگه!

تند تند آشپزی میکنه و ظرف میشوره. خونه‌شم مثلا مرتب میکنه... اما مرتب مامان بزرگی.

اون اوایل که تازه برگشته بودیم ته دنیا، نشستم براش از اینستا گفتم و عددایی که بعضیا در میارن از اینستا. مثلا مشتاق شد کار کنه. اما چجوری؟ حوصله‌ش نشد پنج دقیقه آموزش ببینه در مورد اینستا و فروش و این چیزا! عین مامانا فک کرد خودش همه چیزو میدونه. حوصلش نکشید درس گوش بده. و حالا مثلا داره تلاششو میکنه و منتظر نتیجه ست! مثل اینکه آب تو هاون بکوبی و انتظار داشته باشی پودر زعفرون گیرت بیاد!:))

از پارسال تا امروز، من خیلی چیزا یاد گرفتم. خیلی چیزا رو هم هنوز بلد نیستم و دارم تلاش میکنم یاد بگیرم.

چند مدته دارم برای یاد گرفتن عکاسی تلاش میکنم. چیزی که واقعا هیچ پیش زمینه‌ای توش نداشتم. خیلی بی ذوق بودم تو عکاسی همیشه:(  حالا میخوام همه تلاشمو بکنم. میخوام انقلاب کنم:)))

هیـ ‌‌‌ـچ
۱۸ دی ۹۹ , ۱۶:۳۲
تو می‌تونی، بهت باور و ایمان دارم ^_^

پاسخ :

یه فکرایی دارم متر!
پر از شور و شوقم:)))
بهارنارنج :)
۱۸ دی ۹۹ , ۱۹:۱۳
اقاااا منم از وقتی پیج زدم هی تو فکر انقلابم هی منتظر مدلمممم😁

پاسخ :

پیج تمام مغز آدمو درگیر میکنه 😅
شارمین امیریان
۱۸ دی ۹۹ , ۲۲:۰۳
موفق باشی انقلابی پرشور 🤩😍😘

پاسخ :

ممنونم خانم دکتر جان 🥰❤
نرگس بیانستان
۱۹ دی ۹۹ , ۱۴:۵۸
بیا یکم به منم اموزش بده گندوم😅😅

پاسخ :

شما حق استادی داری گردن ما 🥰❤
ملکه بانو
۲۰ دی ۹۹ , ۱۳:۱۰
من دارم کلاس عکاسی سفیران رو شرکت می کنم. قیمتش خیلی مناسبه و برای منی که صفر بودم در این زمنیه مناسب بود
وقتی از تلاش هات می گی لذت می برم. مطمئنم که در چند سال آینده به موفقیت های بزرگی خواهی رسید

پاسخ :

چقد خوب کاری میکنی. آفرین 👌🏻
من دوربین ندارم، مجبورم به دوربین گوشی بسنده کنم 😅😅
اما چند روزه روی عکاسی تبلیغاتی دارم مطالعه میکنم
.
ممنونم دوست خوبم 🥰❤
ملکه بانو
۲۱ دی ۹۹ , ۱۳:۵۱
منم دوربین ندارما!! فقط گوشی
من باب این گفتم اگه احیانا منبع خوبی نداشتی بهت معرفی کنم
موفق باشی

پاسخ :

عه با گوشی عکس میگیری تو هم؟  :) 
دوره عکاسی تبلیغاتیه؟ آدرس سایتشونو میدی بهم؟ آنلاینن؟

ممنونم:*
آقاگل ‌‌
۲۲ دی ۹۹ , ۱۱:۰۹
گفتم بیام بگم منم زرنگم. اما مثل بابابزرگا!
همین. :)))

پاسخ :

ای پیرمرد:))) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan