در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

522. حمیدرضا میگه همه چی شبیه فیلماییه که درمورد آخر دنیا میسازن!

اینکه حتی آمار کرونا هم بر اساس سیاستشون بالا پایین میره تهوع آوره :(

ما تلویزیون نمیبینیم، نه اینوری نه اونوری.

به خاطر همین، اتفاقا برامون خیلی کمرنگ تر هستن.

مثلا میدونستیم که فلان روز به مناسبت بیست و دو بهمن تعطیله، اما وقتی مامانم گفت وضعیت شیراز آبی شده، مغزم آلارم نداد که به خاطر بیست و دو بهمنه!! :/

خیلی وقته شیراز نرفتم. میخواستیم همین روزا بریم خونواده هامونو ببینیم... که خب الان نمیدونیم باید چیکار کنیم... میگن کرونای جدید خطرناک تره.

به شدت دلم میخواد خانواده مو ببینم، و به شدت از اینکه هر غریبه ای رو ببینم فراری ام!! نمیدونم چرا!

مثلا چند روز پیش حمیدرضا گفت یکی از دوستام که تو نمیشناسیش قراره شام بیاد خونه! نشستم کلی گریه کردم!!! گفتم چرا آدمی رو که نمیشناسم دعوت کردی؟! بعد یهو عموم اومد! انگار روح به بدنم دمیده شد اصلا!!

حالا یکی از دوستام گفته دوستش اومده اینجا و میخواد بیاد کارگاه ما رو ببینه! جدا از اینکه من واقعا نمیدونم چی رو میخواد ببینه اینجا، اصلا اصلا اعصاب روبرو شدن با هیچ غریبه ای رو ندارم. فقط مامانمو میخوام! :(

کاش زنده باشم و ببینم روزی رو که دوباره بتونیم کسایی رو که دوسشون داریم بغل کنیم...


+ چقد هر جمله به جمله بعدی هیچ ربطی نداره!!!

پَـــــر واز
۲۷ بهمن ۹۹ , ۱۸:۵۳
فکر کنم چون خیلی وقته مامانتو ندیدی اینجوری شدی:(
دلتنگی خیلی سخته مخصوصا اگه واسه مامان آدم باشه:(
امیدوارم هرچه زودتر بتونی خانوادتو ببینی^_^
واسه خط اول کاری نمیتونم بکنم جز یه سکوت تلخ:)
موتور برقی ۲۰۰۰
۲۷ بهمن ۹۹ , ۱۹:۱۰
کاش کرونا تموم بشه واقعا
اسید فسفریک
۲۷ بهمن ۹۹ , ۱۹:۴۲
عالی هستید
بهارنارنج :)
۲۷ بهمن ۹۹ , ۲۱:۴۰
ای بابا
با ماشین خودتون میخواید برید عزیزم پس چرا نگرانی؟
یکم آروم باش و توکل کن

از قبل از ۲۲بهمن که گفتن اوضاع خوبه و تالارا بازه میدونستم برای چیه دوباره تو اسفند میگن اوضاع خیلی بده و تعطیل

هییی خدا حافظ هممون باشه
سوکرالوز
۲۸ بهمن ۹۹ , ۰۲:۵۰
اخی عزیزم درکت میکنم غربت و دوری از عزیزان واقعا عذاب اوره
هیـ ‌‌‌ـچ
۲۸ بهمن ۹۹ , ۱۱:۴۶
بعد جالبه همهٔ مناطق آبی و زرد، دو روز بعدش نارنجی و قرمز شدن! :|
آقاگل ‌‌
۲۸ بهمن ۹۹ , ۱۲:۰۷
یعنی دوباره میاد روزی که آدم‌ها رو نه از روی چشم‌ها و شکل لباس پوشیدنشون که از روی چهره‌شون ببینیم و بشناسیم؟ که وقتی هم دیگر رو می‌بینیم، با خیال راحت دست بدیم؟ از روبوسی و دوتا و سه تا البته هیچوقت خوشم نمی‌اومده. مشکلی ندارم که نیست :)
واران ..
۲۹ بهمن ۹۹ , ۰۲:۰۱
سلام
عوضش زن داداش من چند بار با همین کرونا رفته شیراز عامو :))
البته از تهران رفت شیراز :)
اگر نزدیکین برین :)
نهایتش فاصله اجتماعی رو رعایت میکنی و ماسک هم چند روز اول بزنین !
من جات بودم جدا میرفتم هم حال و هوایی عوض میکنی هم خانواده و عزیزانت رو می بینی !


+
ببین فردا پس فردا که شب قدر میشه و ماه رمضان شروع میشه 
کرونای انگلیسی و چینی اصلا هردوشون بال درمیاره از ایران میره :)))))))))))
بعد از رمضان و ایام شب قدر دوباره برمیگرده :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan