در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

چشم‌هایش

دنیایی که نشه رفیقت رو بغل کنی و بچلونی، مفتش گرونه!

دنیایی که نتونی دستای دوستتو لمس کنی و لبخندشو ببینی، مفتش گرونه...

من از این دنیا طلب دارم...

من از این دنیا، یه ماچ از چال لپ بهار نارنجم رو طلب دارم 💔


دچارِ فیش‌نگار
۰۴ اسفند ۹۹ , ۱۶:۳۵
:) ایشالله بزودی کرونا تموم بشه

پاسخ :

انشالله:)
بهارنارنج :)
۰۴ اسفند ۹۹ , ۱۷:۰۱
اقا به من که خیلی خوش گذشت انقدر که دلم میخواد یه تعطیلات بیام زودتر بوشهر🥰

پاسخ :

به منممممممم
ایشالا با همسرت بیاین خونه‌مون یه دل سیر ببینمت عزیزم:*
نیــ روانا
۰۴ اسفند ۹۹ , ۱۸:۰۹
رسیدید به سلامتی مادر؟

پاسخ :

آره فدات شم:*
شارمین امیریان
۰۴ اسفند ۹۹ , ۱۹:۱۳
سلام.
خوش به حال بهار نارنج 🙂
نیــ روانا
۰۴ اسفند ۹۹ , ۱۹:۲۲
خدا نکنه عزیزم
خدا رو شکر
ایشالا خیلی زیاد بهتون خوش بگذره و جبران این همه دوری و دلتنگی بشه 😘😘😘
واران ..
۰۵ اسفند ۹۹ , ۱۴:۳۱
دنیای که نشه بری مراسم ازدواج دوستت و اون رو تو آغوش بگیری و بهش تبریک بگی دقیقا این دنیا مفتش گرونه !!


+
سلام
دوستی تون مستدام :)
جدا خیلی دوست داشتم جای یکی تون بودم :))
یا اصلا همون جا جای خودم بودم و هردوتون رو از نزدیک یه دل سیر می دیدم :)
ایشالا این بیماری بوق بره هر سه تایی مثلا یه قرار بذاریم همو مثلا زادگاه مادریت ببینیم :))

البته من یه بار بهار نارنج رو تو حرم امام رضا از نزدیک خوشبختانه دیدم :)
محبوبه شب هم دیدم :)
البته این دو تا رو تو حرم با هم دیدم :))
ولی دوست دارم بارها ببینمش /ببینمشون :)

+

راستی مهندس گیان ، روزت مبارک 🌼💐


پَـــــر واز
۰۶ اسفند ۹۹ , ۰۸:۴۴
با اجازه ی کرونا من یه بار دوستامو دیدم نتونستم طاقت بیارم بغلشون کردم:(
امیدوارم هرچه زودتر توهم دوستتو ببینی و یواشکی بغلش کنیD:
نرگس بیانستان
۰۶ اسفند ۹۹ , ۱۲:۲۱
یعنی گندوم وقتی ک پست بهارنارنج رو خوندم انقددد هیجان زده شدم انگار ک خودم اونحا بودم
کاملا عین بچه ای که بعد کلی خواهش والدینش قبول کردن ببرنش شهر بازی :))))
فرشته ...
۰۷ اسفند ۹۹ , ۰۸:۱۷
من به تمام دیدارهای مجازی دنیا حسادت میکنم، اونقدری که دلم میخواد یه دور همه رو ببینم :))

همیشه به دیدار و خوشی و این چیزها خلاصه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan