در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

525. یه قدم کوچیک لازمه شاید

تازگیا پیجمو دیدین؟

تغییراتشو حس کردین؟

یعنی به خدا اون سیصد تومن حق مشاوره ای که به اون عکاسه دادم حلالش! :)))

باورتون نمیشه که این همه تغییر فقط حاصل چند تا قدم کوچیکه... خودمم باورم نمیشه راستش :)))

خوشحالم که این قدما رو برداشتم...

خوشحالم که هزینه کردم برای یاد گرفتن...

.

اون دوستمو یادتونه؟  که گفتم حاضر نشد 200 تومن هزینه کنه برا یاد گرفتن عکاسی؟

این روزا پیجشو میبینم دلم میسوزه!

رفیقمه... دلم میسوزه این همه زحمت میکشه و امیدواره نتیجه بگیره...

.

میدونین  حکایت چیه؟

حکایت کشاورزیه که بذر کاشته، آب میده، کود میده، هرس میکنه، به امید رشد محصولش.

اما اگه کشاورزه بذر نکاشته باشه چی؟

آب بده، کود بده، علفای هرز رو در بیاره... اما بذر نکاشته باشه. چی درو میکنه؟!!

آموزش، بذر کسب و کاره. 

.

اگه شما هم صاحب کسب و کار هستید، نترسید از هزینه کردن. باور کنید خیلی بیشتر از مبلغی که هزینه میکنید برمیگرده بهتون.

.

از بس کپشن نوشتم و هشتگ زدم، الان یه جوریمه ته متنم هشتگ نباشه! :))))

بهارنارنج :)
۲۱ اسفند ۹۹ , ۱۳:۴۸
دلت نسوزه گندم وقتی اونجوری رفتار کرد نباید دلت بسوزه عزیززم

پاسخ :

هوووووم راست میگی... امیدوارم خودش یه روزی راه درستو پیدا کنه  :)
.
۲۱ اسفند ۹۹ , ۱۵:۵۳
دیدمش ـ خیلی خیلی خوبتر شده !

پاسخ :

ممنونم دوست ناشناس من :)
آبان ...
۲۱ اسفند ۹۹ , ۲۳:۱۴
من پیج دارم .
کلا سلیقه من عکس های مینیمال و خلوته
اینم یه پیشنهاد بود فقط
موفق باشی :)

پاسخ :

پس قبلا خیلی با عکسام حرص میخوردی! نه؟! :)))
به نظرم عکس خیلی خلوت گرفتن خیلی هنر میخواد. که با وجود خلوت بودن خیلی جذابیت داشته باشه.
واقعا دارم تمرین میکنم. از رویاهامم اینه که جز خود ظرفم، چیز دیگه ای تو عکس نباشه!
امیدوارم یه روزی یاد بگیرم ^___^
مرسی که پیجمو دنبال میکنی :*
کلنگ همساده
۲۱ فروردين ۰۰ , ۱۴:۵۸
چه خوب. من صفحه شما را بارها دیده ام. اما هنوز جرات نکردم صفحه طراحی و دکوراسیون خودم را توی وبلاگ کلنگ تبلیغ کنم. به نظرت کمکی به صفحه ام می کنه؟

پاسخ :

به نظر من قطعا کمک میکنه.
هم اینکه بر و بچه های بیان همیشه دوست دارن به هم کمک کنن، و پیشنهادای خیلی خوبی دادن گاهی که بهم کمک کرده واقعا.
دیگه اینکه من چند تا مشتری از همین بیان داشتم :)
ولی مهم تر از اون، لایکها و تعاملی هستش که بر و بچ بیان توی پیجم دارن و خب میدونی که اینا توی اینستا مهمه :)
احیانا درمورد صفحه ت اگه کمکی خواستی میتونی روی من حساب کنی. اگه کاری از دستم بر بیاد در خدمتم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan