در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

527. حبابیم روی آب

اعتراف میکنم یه بخشی از خاطراتمو تو میهن بلاگ مینوشتم!!!

نه اینکه شما محرم نباشین... نخواستم فضای صمیمی و ساده وبلاگم بشه از اون مدل وبلاگایی که خودم هنوز که هنوزه حالم بد میشه از خوندنشون!

خواستم خودم باشم و خودتون و زندگی عادی...

ولی یه چیزایی بود که دوست داشتم بمونه برام.

نخواستم رمزدار بنویسم که حس غریبه بودن داشته باشید اینجا...

تو میهن بلاگ نوشتم...

و میهن بلاگ ترکید!!!

این بار دومه ...

چقدر ما رو هواییم واقعا.


نرگس بیانستان
۲۴ اسفند ۹۹ , ۲۱:۰۶
☹☹☹☹

پاسخ :

 o(╥﹏╥)o
آوو کادو
۲۵ اسفند ۹۹ , ۰۹:۵۵
عجب اعترافی بود!!

من تا خالا در "اعترافات یک درخت" همچین اعترافی نکردم! ;-))

پاسخ :

کجایی تو آووکادو؟!
آقا ما گفتیم یلدا میاد و دوباره وبلاگ تو پر میشه از اون متنای ناب عاشقانه.
ولی دیگه رفتی که رفتی که!:(
به قول معروف «ما رو دور ننداز» ^__*
آوو کادو
۲۶ اسفند ۹۹ , ۱۶:۱۲
اون متن ها فقط در حالت دوری و مجردی تولید میشه!

الان که دیگه به همش به فکر کرایه خونه و پوشک بچه ام!!! :-S

پاسخ :

گولمون نزن آووکادو:)
میدونم که تو هم دوست داری خاطراتت و احساساتت خصوصی بمونه:)
ولی گاهی بیا بنویس... جات خیلی خالیه
کلنگ همساده
۲۱ فروردين ۰۰ , ۱۴:۵۲
ترکوندنش. اگر صدایش در نیاید باید بگویم من هم یک وبلاگ در میهن بلاگ داشتم که سوت شد :))

پاسخ :

یعنی ... تو این مملکت! :/
حالا وبلاگ که هر چند دلیه و میری باز یه جا دیگه یکی دیگه میسازی و روز از نو...
من میترسم اینستا رو بترکونن این نامردا... کسب و کارمون یهو دود شه بره هوا :(
کلنگ همساده
۲۱ فروردين ۰۰ , ۲۰:۳۸
نه نترس. به خاطر گردش مالی بالا که فروش ایتنرنت حجمی برای اپراتورها داره و سود خالص حساب میشه نه تنها اونو نمی بندند. بلکه من دیروز یا پریروز تو خبرها خوندم که تازه میخوان یوتوب هم رفع فیلتر کنند. خودت حساب کن شبکه های ساده تر مثل توییتر فیلتر هست اما این حجمی ها رو فقط برای پولش دارن باز می کنن. :))

پاسخ :

خدا این طمع رو از مسئولین ما نگیره واقعا:)))
حداقل دلم گرم شد که پیجم رو فعلا از دست نمیدم.
ممنون ازت ^_^
𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--
۳۱ ارديبهشت ۰۰ , ۲۱:۲۳
داغ دلم تازه شد:")

پاسخ :

:((((
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan