در دیار نیلگون خواب

نام تو مرا همیشه مست میکند

551. ما لایقش نبودیم.

میگن رییسی اول شده، که در واقع ما «رای ندهندگان» بودیم که اول شدیم... که هنوز ماییم که اکثریتیم... که کی بشه که بفهمن... ولی با این کاری ندارم.

احمقانه‌ترین چیدمان نامزد انتخاباتی دنیا رو داشتیم فکر کنم، که از دوم شدن آرای باطله معلومه... که مجموع آرای باطله و رای بقیه نامزدا از رای رییسی خیلی کمتره و این نشون میده این انتخابات تقریبا تک کاندیدایی بوده... کره شمالی‌طور. فرقش این بود که نگفتن رای ندی میکشیمت!... ولی با اینم کاری ندارم!

اما واقعا بعد اعلام نتایج هیجان زده شدن و ریختن تو خیابونا شادی کردن؟ یعنی مثلا فکر میکردن ممکنه آرای باطله اول بشه؟! چون شانس گدای سر کوچه ما از بقیه نامزدا بیشتر بود اصولا.:/

یاد اون یارو افتادم که واسه خودش جوک گفت، بعد از خنده روده بر شد گفت تا حالا این جوکو نشنیده بودم! اینام از نتیجه انتخابات سورپرایز شدن:/

+ این ماییم که تعیین میکنیم لایق چی ایم.

++ لایق این نیستیم که به گرونیا اعتراض کنیم و بمیریم.

++لایق این نیستیم که از کمترین حقوق شهروندی دنیا محروم باشیم.

++ لایق این نیستیم که پنبه بذارن تو گوشامون که نشنویم.

++ لایق خیلی چیزا نیستیم... اما از همه بیشتر، لایق این نیستیم که به شعورمون توهین کنن.

نامزد مدنظرتون انتخاب شد؟ اوکی، گود فور یو. اما چشماتو نبند رو مترسکایی که نشوندن کنارش به اسم رقیب... فکر نکن تو بودی که انتخاب کردی... سورپرایز نشو حداقل!

مترسک هیچستانی
۳۱ خرداد ۰۰ , ۰۹:۲۶
هعی گندم بانو، هعی روزگار، هعی هعی هعی...

پاسخ :

روزای بهتری در راهه...
مترسک هیچستانی
۳۱ خرداد ۰۰ , ۱۰:۵۹
این روزای بهتر که گفتی، اصولاً چی هست؟

پاسخ :

ناامیدی تو بهترین شرایط نابودت میکنه.
امیدواری تو بدترین شرایط رشدت میده.
ناامیدی ممنوع:)
ما امسال یه کار بزرگ کردیم. متحد شدیم. این اتفاق بزرگیه:) 
دل قوی دار، سحر نزدیک است.
مترسک هیچستانی
۳۱ خرداد ۰۰ , ۱۱:۱۷
ایشالا که سحر داشته باشد این شب تار :)

پاسخ :

اولا بگم چقدر خوشحالم دوباره اسمتو گذاشتی مترسک:)
با هیچ ارتباط برقرار نمیکردم واقعا:)) 
.
میدونی متر، تا همه چی سیاه نشه، کسی دلش برای روشنایی تنگ نمیشه...
این داستان خودت بود،نه؟ اون جامعه‌ای که نور نداشتن؟
هوپ ...
۳۱ خرداد ۰۰ , ۱۱:۵۷
یک ساعت و نیم توی ترافیک طرفدارانِ ... اش گیر کرده بودم شنبه و با بهت نگاشون میکردم که چرا شادی میکنن؟ ینی شک داشتن که یه درصد رییس جمهور نشه؟
انقدر سایبری و عرزشی هست توی بیان که ترجیح میدم در این مورد حرف نزنم. فقط میگم روز به روز بیشتر بیزار میشم.

پاسخ :

من نتونستم حرف نزنم واقعا!:))
آخه اینا خودشون خودشونو گول میزنن، بعد خودشون از خودشون گول میخورن! وای میشه مگه؟:/
.
من به خیلیا گفتم... دو سه سال پیش، تو همین بیان حتی به خیلیا گفتم. که این روزای سیاه روحانی، یعنی رییسی میشه رییس‌جمهور بعدی! فرقی نمیکرد احمدی نژاد میومد، لاریجانی میومد، یا هر کدوم دیگه از اونایی که رد کردن صلاحیتشونو... ما بریده بودیم، قرار نبود رای بدیم. رییسی انتخاب میشد.
اما کااااش کااااش حتی تقلب میکردن و رییسی رو میذاشتن، اما این نمایش مضحک رو اجرا نمیکردن.:/
نیــ روانا
۳۱ خرداد ۰۰ , ۱۳:۵۵
1. احسان پیربرناش خیلی خوب نوشته بود: بعد گل خداداد عزیزی تا الان از شنیدن یک خبر اینقدر هیجان زده نشده بودم.
اصلا کی فکرشو میکرد رییسی اول میشه؟ اون همه گزینه.. اون همه شور انتخاباتی و رقابت تنگاتنگ.. خیلی واقعا هیجان انگیز و غیرقابل پیش بینی بود ...
2. اینم فکر کنم ایمان وزان نوشته بود که طبق آمار خودتون (که حداقل دو برابر اعلام می فرمایند) رأی دهندگان 48 درصد بودند ببخشید که ما 52 درصد اقلیت هستیم و تعدادمون کمه :))
3. دقیقا پسرچان هم میگفت عباس بوعذار هم رأیش نزدیک بوده ها .. اگر واقعا اول میشد چیکار میکردن :))
4. روز قبل انتخابات گفتم تا اطلاع ثانوی از هر کس رأی بده متنفرم.. حرفم رو اصلاح می کنم از اونایی که به کسی غیر از رییسی رأی دادند متنفرترم.. اون دسته تکلیفیشون و راهشون و تفاوتشون با ما روشنه.. آخه نکبت تو با رأی باطله و نفراتی که خودشونم میدونند سیاهی لشکرند برای چی داری مشارکت افزایش میدی..

+ مرسی این پست رو نوشتی.. همش تو دلم بود بیام پست بزارم و این حرفا رو بزنم ولی حسش نبود

پاسخ :

1. وااای دقیقا امروز داشتم به یه جمله‌ای فکر میکردم، گفتم کاش تو پستم مینوشتم! بعد گفتم کاش بشه جواب یکی از کامنتا رو اینطوری بدم.  حالا کامنتت مناسب جمله من شد:
دروازه خالی، فاصله یه متری، شوت زدین، گل شد. گلو هم حساب کردیم براتون... ولی خدایی شادی بعد از گل آخه؟:/
.
4. اونا عزیزم کسایی هستن که فکر میکنن خدا نشسته ببینه آخوندا کیا رو مسلمون و کیا رو نامسلمون اعلام میکنن.
دیگه ببین محسن رضایی رای‌ش از همتی بیشتر شده، یعنی چی؟ یعنی طرف به یکی رای داده که مطمئن باشه بالا نمیاد!

+ عزیزم:* درست میشه همه چی:) 
غ ز ل بانو
۳۱ خرداد ۰۰ , ۱۴:۲۴
شاید به عمر ما قد نده
ولی دنیا همیشه یک جور پیش نمیره

اومدم ببینم پرتلاش ترین دوست شارمین کیه؟ :)

پاسخ :

انشالله به همین زودیا همه چیز خوب بشه:)

جدا؟ ^_^ کدوم پستش بوده که من ندیدم! برم بخونم:)
مترسک هیچستانی
۳۱ خرداد ۰۰ , ۱۸:۰۳
قربانت :) خودمم دلم براش تنگ شده بود :)
نه اونو متأسفانه من ننوشتم :(

پاسخ :

هر چی فکر کردم یادم نیومد داستان کی بود... ولی یه پادشاهی بود که نور رو ممنوع کرده بود. و یه عده تلاش میکردن خودشونو آماده کنن برن به جنگش:) 
واران ..
۳۱ خرداد ۰۰ , ۱۸:۴۹
کاش والا این همه خرج و مخارج نمیکردند و هی همون اول خودش رو می آوردن خیلی بهتر بود بخدا
تا این همه هزینه و تعرفه رای و حقوق به سر صندوق دارا و باقی موارد رو انجام میدادند!
یکی نیست بگه ایشون که ادعای کمک به مردم داشتن و دارین والا این همه هزینه تبلیغات و اجرای این انتخابات چی بود ؟! بنظر من یکی که عاقلانه نبود.

البته در آینده نه چندان دور احتمال زیاد این روند رو کامل پیش بگیرن که دیگه انتخابات ریاست رسما اجرایی نشه و بجاش نخست وزیری و اینا باشه!
بعید هم نیست ! همچین موردی رو تو مجلس شون تصویب کنند!


+
سلام
خدا این چند سال عمرمون رو هم بخیر کنه با اینان.

پاسخ :

والا، به شعورمون توهین نمیشد لااقل:)) 

سلام
خدا بزرگه:)
بهارنارنج :)
۰۱ تیر ۰۰ , ۱۲:۲۱
کاری به این حرفا ندارم بخواهیم گیر بدیم از ییخ و بن مورد زیاد داریم..از همون قدیمشم به این روند انتقاد زیاد داشتم...
فایده هم نداره..
کلا موافق افراط و تفریط نیستم نه این همه ستیز نه اون همه طرفداری
فقط میتونم امیدوار باشیم تغییرات خوبی اتفاق بیافته همین
اونایی چهارسال پیش تو وبا دعوا راه انداختن و تبلیغ روحانی کردن که فلانی میخواد دیوار بکشه تو خیابونا کجان؟چی شد؟؟
نه کار اون موقعشون درست بود نه الان که رای دهنده هارو هالو و احمق میدونن.. کی گفته همیشه حق با اوناس؟؟؟که حالا به خودشون همه نوع حقی میدن؟
اینو با اوناییم که الان رای دادن و طرفدار تندن هم میگم .. اونام حق ندارن از یکی خدا بسازن و این همه شورشو در بیارن..
کلا ملت غیر منطقی هستیم یا اصرار داریم یکی به عرش ببریم یا به خاک بکشونیم

پاسخ :

اینکه کلا ملت جو گیری هستیم درست.
منم خوشو نیومد بعضیا وایسادن جلو مراکز رای و به رای دهنده‌ها توهین کردن.
خوشمم نیومد گفتن هر کی رای نده مسلمون نیست!
هر دوی اینا بی‌شعورن.
.
اما پرسیدی اونا که به روحانی رای دادن کجان؟
من اینجام:)
به روحانی رای دادم و پشیمون هم نیستم! فکر نمیکردم این همه پست باشه... اما حتی اگه میدونستم بازم بهش رای میدادم! رای ما به روحانی، به معنای تایید روحانی نبود. پیامی داشت که آقایون خیلی خوب فهمیدن. نتیجه‌شو هم تو این نمایش احمقانه‌شون دیدیم. یه انتخابات تک کاندیدایی...
امسال هم رای ندادم. هدفم همون هدف چهار سال پیشه. پیاممونم همونه...
اما بیا فرض کنیم میخواستم رای بدم... به کی باید رای میدادم.
به رییسی؟ که اونقدر نمیخواستمش که چهار سال روحانی رو تحمل کردم بابت این نخواستن؟
به رضایی؟
به همتی؟
یا به قاضی زاده؟
به کدوم یکی از این مترسکا باید رای میدادیم ماها؟
فرض کن رییسی رو بردارن و خاتمی یا موسوی رو بذارن. بعد بیا بهم بگو به کی رای میدادی؟ بیا بهم بگو ناراحت نمیشدی و به شعورت توهین نمیشد!
.
حق همیشه با ما نیست... اما مگه نباید تو انتخابات اونی رای بیاره که اکثریت میخوانش؟ مگه چهار سال پیش اکثریت نشون ندادن که رییسی رو نمیخوان؟
من نمیگم حق با ماست... ولی یه ذره از این دید به قضیه نگاه کن... کع چقدر انتخابات امسال تحمیلی بود. نمیخوام به کشته‌های آبان فکر کنیااااا... فقط به حقی که ما نداشتیم برای انتخاب فکر کن!
بهارنارنج :)
۰۱ تیر ۰۰ , ۱۶:۲۸
نه گندم دقت کن گفتم اونایی که چهارسال پیش دعوا راه انداختن و گفتن فلانی تو خیابون دیوار میکشه
نگفتم همه اونایی به روحانی رای دادن
رای دادن به روحانی و یا هرکس دیگه انتخاب شخص توا با منطق و درک خودت
من مخاطبم کسای دیگه اس و یادمه چهار سال پیش یکی از بلاگرا دقیقا همینو گفت.. و همون آدم که ته دیدش دراین حد بوده الان توهین میکنه به اونایی رای دادن.. خب من منطق تورو ذره ای قبول نداشتم ولی به رای تو احترام گذاشتم حالا توکه رای نمیدی به تو چه که فحاشی میکنی به بقیه
آدم بیگناه کم از بین نرفته گندم فک نکن اینجوری چیزا حالیم نیست یا می‌خوام تایید کنم
نه! ولی بعضیا دشمنی و این رفتاراشون بدون بینشه حتی از دشمنی الکی
لانتوری
۰۲ تیر ۰۰ , ۱۵:۰۴
سلام

کاری به متنی که نوشتین ندارم چون طبیعی است عده ای مخالف باشن و عده ای موافق
و کاری به نوع کاندایدها هم ندارم و
همه کسانی کامنت دادن موافق شما بودن بجز بهارنارنج
.
یک جواب غیرمنطقی به بهارنارنج دادین
نوشتین که نمیدونستی روحانی پست باشه اما پشیمون نیستی بهش رای دادی و حتی اگر میدونستی بازم بهش رای میدادی

مگه میشه آدم باغ خودش را آتش بزنه برای اینکه دود اتش بره توی چشم همسایه
روحانی توی هشت سال 5000 کارخانه تعطیل کرد و رئیسی توی دوران رئیس قضایی بود 2000 تا را راه انداخت

ایا انتخابات به شعور شما توهین کرد یا روحانی که گفت منم صبح جمعه فهمیدم

واقعا حق ما هست دلار 23000 تومان؟؟
واقعا حق ماست پراید صدمیلیون

چه اونایی رای دادن و چه اونایی ندادن هر کدوم دلیل خودشون دارن
شاید مردم حق دارن رای ندن چون خسته شدن
اما جوابی به بهارنارنج دادین خیلی تعصبی و غیرمنطقی است
...
لطفا این پست را نگه دارید و شش ماه تا یکسال دیگه باز درمورد رئیسی بنویسید

گذر زمان نشان میده چهارسال پیش رای های به روحانی چه ظلمی به کشور و پسرفت ان کرده

پاسخ :

بله جناب لانتوری.  من اگه بازم برگردم به چهار سال پیش به روحانی رای میدم.
چون اون زمان رای به روحانی فریاد ما بود. الان رای ندادن...

شما هم برگرد به چهل سال پیش...
اقتصاد، تورم، قدرت نظامی، میزان پیشرفته بودن تو جهان، اعتبار پاسپورت، نرخ بی‌کاری، میزان پیشرفت نسبت به زمان قاجار، تغذیه و تحصیل رایگان و هزااار تا چیز دیگه.
اما شما رای دادی، چون برات مهم نبود دلار 7 ریالی شده باشه چند. برات مهم نیست چندتا کشور ما رو تروریست میدونن، مهم نیست آمریکا به خاطر حس ناامنی‌ای که ایران تو منطقه ایجاد کرده، داره چقدر سلاح میفروشه! برات مهم نیست یه اعتراض ساده به گرونی باعث کشته شدن آدما میشه. برات مهم نیست امثال طوسی تبرعه میشن. برات مهم نیست این جناب رییسی‌تون میگه دستخط دارم و مالیات نمیدم. حتی سوال هم نیست که چرا رییس قوه قضاییه برای مبارزه با فساد باید رییس جمهور بشه؟!! فقط این مهمه که کی پشت رییسیه!
چرا ماهیای جنوبو دادن به چینیا؟ چرا مرغ نایاب شده؟ چرا خوزستان زیر خاکه؟ چرا این همه زمینا نشست کردن؟ چرا این همه سال خشکسالی دست از سر ایران برنمیداره؟
جواب شما رو نمیدونم... اما نظر من اینه که ایران داره تموم میشه. دارن تمومش میکنن. چرا؟
.
چرا کاری به نوع کاندیداها نداری؟ چرا واقعا؟ چون کاندید مد نظر شما نشست کنار چهار تا مترسک، پس چی بهتر از این؟ نه؟ دیگه بقبه هم برن بمیرن. درسته؟ یا مثل اون مجریه بگین هر کی نمیخواد جمع کنه بره. نظرتون چیه؟
دلار شده 23 تومن؟ ناراحتید؟ والا ما که کلا نظرمون رو اون دولتی بود که 13 سال قیمتا رو ثابت نگه داشت. اما همینایی که شما طرفدارشی هویدا رو ترور کردن، نکردن؟؟
.
هر چیزی که حاصل این چهل ساله حق ما نیست. قبل انقلاب ما کجا بودیم و کره جنوبی کجا؟ و هشت سال پیش ما کجا بودیم و کره جنوبی کجا؟
من متعصبم؟ یا شما که میگی کاری به نوع کاندیداها ندارم؟
.
متاسفانه امثال شما چشم و گوشتونو روی خیلی چیزا بستید. حق هم دارید جشن پیروزی بگیرید. اقلیتی که افسار مملکت دستش افتاده، که هر کی بهش بگه پیاده شو رو میکشه! باید هم خوشحال باشه!
.
ما امسال این مملکت لجن گرفته رو انداختیم جلو تون. بردارید و برید و بذارید ما بدون حضور شماها زندگیمونو بکنیم. به اندازه کافی نفس کشیدن تو فضایی که شما 17 میلیون نفر ساختین برامون عذاب آوره. پس لطف کنید و برید و تنهامون بذارید.
من وبلاگ شما رو نمیخونم، شما هم دیگه این سمتی نیا.
با تشکر
لانتوری
۰۳ تیر ۰۰ , ۱۷:۵۱
من وبی ندارم که شما بخونی
متاسفم برای خودم با ادمی در حد فهم شما بحث میکنم
شما حتی حاضر نشدی بری کتاب هاشمی رفسنجانی را بخونی
حتی نرفتی کتاب منتظری را بخونی تا بفهمی دلار را شما رسوندین به 23 تومن
حالا هم خودتونو زدین به خواب
برو دوتا کتاب سیاسی بخون تا بزرگ بشی

امثال شما وقتی یکی تاییدش میکنه
ذوق مرگ میشن و میگن بفرما منزل خودتونه و تا انتقاد میکنن
جای جواب درست درب را میبندین

برو برای همونایی بنویس که فقط لایک میدن بهت
بای

پاسخ :

پس بحث نکن گمشو برو از اینجا
حالم از نفر به نفرتون به هم میخوره.
مطمئنا من برای امثال شماها نمینویسم.
لانتوری
۰۳ تیر ۰۰ , ۱۷:۵۶
سفیر انگلیس تو خاطراتش میگه هندوستان بودم که دیدم پسری داره یک گاو را میزنه
و مردم هم نگاهش میکنن
بدو رفتم جلوی گاو تعظیم کردم و گفتم ببخشید
شما خدایگان ما هستی
این پسر را ببخشید
مردم که منو دیدن رفتن پسر بچه را زدن
و گفتن از یک خارجی یاد بگیر

همراهیم گفت چرا اینکاری کردی
گفتم با این کارم خرافات را ده سال دیگه تمدید کردم

امثال شما حکایت همون مردمی هستن که بچه را زدن و فکر میکنن عقل کل هستن

پاسخ :

آره ما خرافه پرستیم و شما آخوند پرستایی که تولیدی امامزاده دارین دانشمند عالمین!
برو گمشو بابا.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
من مست می عشقم
هشیــــار نخواهم شد
وز خواب خوش مستی
بیـــــــدار نخواهم شد
****************

من در اینستاگرام:
https://www.instagram.com/woodstory.ir/
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan